Gå til innhold

Plis svar på dette!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal respektere at han ikke vil. Det er ikke ok å mase og gnåle om å få partneren til å gjøre noe seksuelt som vedkommende ikke er komfortabel med. 

Han viser jo tydelig at han IKKE liker det og syns det er avtennende. Da må du bare innfinne deg med det. Hvis "voldelig" sex er veldig viktig for deg må du forlate han og finne en annen mann.

Jeg prøver jo også ut ting som jeg ikke syns er så fryktelig opphissende. Tenker at man kan prøve ut nye ting før man sier at man ikke liker det. Men forstår at dette er et sårt tema, selv om det er jeg og ikke han som ble voldtatt..

Anonymous poster hash: c2609...2e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Playrape er faktisk på topp 3 lista over kvinnelige fantasier, så det i seg selv er jo ikke unormalt. Mange, inkl meg selv tenner veldig på det å miste kontrollen (innenfor kontrollerte rammer) og all den spenningen (redsel, nysgjerrighet, kåtskap, nytelse, adrenalin) rundt å leve ut en fantasi som en annen person eller i et slags skuespill så man kan slippe seg løs.
Men syntes det er litt "rart" siden du faktisk har blitt voldtatt at du fortsatt tenner på det i fantasien, men det er vel helt individuelt hvordan sånt påvirker tenningsmønsteret til ofre i ettertid. Ikke føl deg rar bare fordi typen din syntes det er rart, på menns topp 3 liste ligger det å sleike på føtter og få footjob - og dét er enda rarere ;)

Anonymous poster hash: 10a8e...0b5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på play-rape, og samboeren min mener dette er sykt fordi jeg tidligere ble voldtatt.

Jeg tenner IKKE på voldtektsmannen eller noe i den duren, det knyter seg i magen når jeg tenker på episoden. Men jeg blir tent av tanken på å bli holdt fast/tvingt. Vanskelig å forklare...

Samboeren min blir irritert og "kvalm" når jeg forteller hva jeg tenner på.

Tanker?

Anonymous poster hash: 022bd...7ed

Skjønner samboeren din VELDIG GODT! Med tanke på at du har blitt missbrukt er det ikke rart han syns det er turn-off at du tenner på dette. Oppsøk hjelp for disse tankene er mitt råd. Det er ikke normalt!:)

Anonymous poster hash: 104fb...02e

AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, det er jo ikke selve voldtekten man blir tent av, det er jo det og ha null kontroll som tenner en. BDSM, voldtekt, tøff sex, you name it. Helt normalt.

Har du traumer eller plager etter voldtekten? Om ikke, så er det ikke unormalt. Om du har, da vet jeg ikke. Kansje du klarer og skjønne forskjellen godt nokk fra en faktisk voldtekt til bare lek, så derfor tenner det deg. Er helt vanlig og tenne på å bli voldtatt.

Jeg tenner også på dette :)

Anonymous poster hash: af519...6fa

Jeg blir fysisk kvalm av folk som tenner på å bli voldtatt, når man vet hvor mange som faktigst blir det! Be careful what you whish for, er mitt råd.:) Er synd at folk tenner på noe så sykt. Føler det er et hån mot de som har blitt voldtatt..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir fysisk kvalm av folk som tenner på å bli voldtatt, når man vet hvor mange som faktigst blir det! Be careful what you whish for, er mitt råd. :) Er synd at folk tenner på noe så sykt. Føler det er et hån mot de som har blitt voldtatt..

Jeg er sammen med en som har blitt både misbrukt og voldtatt. Å la seg brukes i kontrollerte former er noe som tenner henne veldig. Det er godt for henne, både seksuelt og mentalt. Det er terapi, hun tar "kontrollen" tilbake. 

Om noe er et hån mot voldtatte så er din avsky for deres behov. Det holder å ha blitt voldtatt, om man ikke forstatt skal bli fortalt hva man har rett til å gjøre i senga eller ei.

Anonymous poster hash: 6e412...88a

• Liker 2
Skrevet

Kanskje fordi da føler du at du er den som har kontroll..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...