Gå til innhold

Liten klitoris ... ehh

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk aldri tenkt over størrelsen på klitorisen min, men fikk høre av en fyr at den var veldig liten. Så liten at han nesten ikke fant den en gang...  :vetikke:

Jeg sliter veldig med å få orgasme når andre stimulerer meg, faktisk bare 1 fyr som har fått meg til å komme og det var en relativt liten orgasme. Hvis jeg stimulerer meg selv, kan jeg komme kraftig på 2 minutter. :laugh:

Googlet meg frem og fant ut at kvinner med liten klitoris, har visst større problemer med å få orgasme, noe jeg synes er ganske kjipt naturligvis. 

Men jeg vet i det minste at jeg KAN få det...  :fnise:

Da han sa det, gikk det plutselig opp for meg hvorfor så og si alle gutter har slitt med å treffe det "riktige punktet" der nede :laugh:  uff..

Hva tenker dere om dette?

Har ikke akkurat noe spørsmål om dette, men ble liksom så satt ut av kommentaren hans om at jeg hadde så liten klitoris, at jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. så skriver bare her... :) 

Anonymous poster hash: 53f98...e85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått høre at jeg har det. Tror ikke det er sånn at klitorisen min er liten, bare at jeg har lite hud rundt så det kan være vanskelig for noen å finne frem. Mange har jo en ganske stor hudhette over/rundt selve klitoris, kan være det han trodde var selve klitoris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...