Kakaoen Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #1061 Del Skrevet 16. februar 2016 Kort update.. Ble sjekket i 10 tiden. Av en søt lege og en veldig nervøs legelærling jeg sa det var ok at stakkaren fikk sjekke først. Han var så nervøs stakkars. Handa hans skalv så det var som å ha en vibrator oppi høna Ingen endring fra i går da desverre så fikk modningstablett kl 10.30 ca. Har gått noen runder i gangene. Merker kun litt kynnere som kommer med menssmerter. Snart kommer jm inn for ny ctg og ny tablett. Håper den gir mer fart i sakene. Ser nesten for meg å være her til fredagen jeg 😂 ligger på rom med ei anna dame. Russisk ei. De visker til hverandre. Akkurat som om jeg og mannen skjønner en dritt av russisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. februar 2016 #1062 Del Skrevet 16. februar 2016 Vibratorhender Bra at du har en hensynsfull romkamerat, bedre med visking enn med høylytte skrikebøtter. Hvis du tar utgangspunkt i at du blir der til fredagen så er det gode sjanser for å bli positivt overrasket så jeg støtter egentlig den innstillingen. Håper du klarer å slappe godt av mens det enda er rolig, og at det tar seg opp snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 16. februar 2016 #1063 Del Skrevet 16. februar 2016 Stakkars legestudenten... Skjønner at han blir nervøs hvis det er første gang han skal stikke fingrene profesjonelt oppi ei fremmed dame. Bra du tar det med et smil Heier på deg - får håpe neste pille gjør fart på sakene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2016 #1064 Del Skrevet 16. februar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. februar 2016 #1065 Del Skrevet 16. februar 2016  Blir artig å sjå om han legestudenten dukkar opp igjen når fødselen er i gang for fullt. Då er han nok enda meir nervøs og skjelven! Masse lykke til, dette er superspennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 16. februar 2016 #1066 Del Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, Kakaoen skrev: Kort update.. Ble sjekket i 10 tiden. Av en søt lege og en veldig nervøs legelærling jeg sa det var ok at stakkaren fikk sjekke først. Han var så nervøs stakkars. Handa hans skalv så det var som å ha en vibrator oppi høna Ingen endring fra i går da desverre så fikk modningstablett kl 10.30 ca. Har gått noen runder i gangene. Merker kun litt kynnere som kommer med menssmerter. Snart kommer jm inn for ny ctg og ny tablett. Håper den gir mer fart i sakene. Ser nesten for meg å være her til fredagen jeg 😂 ligger på rom med ei anna dame. Russisk ei. De visker til hverandre. Akkurat som om jeg og mannen skjønner en dritt av russisk Du er herlig altså Ikke prøv deg på å ligge til fredag, jeg skal jo hilse på dere på torsdag! Og du vil ikke ha meg inn på føden regner jeg med? P.S. Jeg skal være en bedre sladris fra nå av! Alle oppdateringene kommer rett inn her, så be careful hva du deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 16. februar 2016 #1067 Del Skrevet 16. februar 2016 Lykke til kjære kakao! Tenk at nå er det i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #1068 Del Skrevet 16. februar 2016 Tablett 3 er tatt.. Har snart spist opp nøttene mine. Rier rier kom til meg!! Utålmodig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. februar 2016 #1069 Del Skrevet 16. februar 2016 Nå må jeg bare tre ut av sniklesernes rekker, for jeg kan jo ikke vente til neste gang jeg snubler over dagboka di i nylig aktivitet for å få med meg dette! Heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #1070 Del Skrevet 16. februar 2016 Tablett 4.. Maserier er eneste action. Men jm vil ikke sjekke meg siden natta nærmer seg. Forventer ikke at det skjer noe mer før i morgen. Har grått mine utålmodige tårer.. Vil mest bare hjem til mini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2016 #1071 Del Skrevet 16. februar 2016 Det fascinerende med tid er at nå føles det som den står omtrent stille, mens om ei ukes tid føles det antakeligvis som hun (!) alltid har vært hos dere.... Lykke til! Håper det tar seg opp utover kvelden og natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2016 #1072 Del Skrevet 16. februar 2016 Masse fødevibber sendes din vei! Føler med deg, men snart skjer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. februar 2016 #1073 Del Skrevet 16. februar 2016 Blåser en hel haug med fødestøv herfra!! Skal se det blir action til natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. februar 2016 #1074 Del Skrevet 16. februar 2016 Snart, veldig snart! Skjønner godt at du helst skulle vært hos mini, men han har det nok helt topp. Håper du får en bra natt, enten med masse action eller godt med hvile! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 16. februar 2016 #1075 Del Skrevet 16. februar 2016 Håper på fødsel i natt! Eventuelt at du sover kjempegodt og får en lett, kjapp fødsel sånn at han(tror det ja!) kommer til lunsj i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #1076 Del Skrevet 16. februar 2016 2-3 cm åpning. Maseriene er blitt mye sterkere. Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. februar 2016 #1077 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Enten blir det nok fødsel i løpet av natta. Eller så tar dei begynnande riene ein pause, og lar deg få sova til i morgon tidlig. Men då blir nok nok action igjen tenker eg, viss det ikkje allerede har skjedd i løpet av natta. Lykke til!!! Endret 16. februar 2016 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. februar 2016 #1078 Del Skrevet 16. februar 2016 Heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2016 #1079 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Åhh!! Heia, heia! Nå kan jeg jo ikke legge meg! Endret 16. februar 2016 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 16. februar 2016 #1080 Del Skrevet 16. februar 2016 Henger meg på heiaropet her! Hvordan skal jeg få sove nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå