Gå til innhold

Kakaobønna den 2.

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Kort update.. Ble sjekket i 10 tiden. Av en søt lege og en veldig nervøs legelærling :ler: jeg sa det var ok at stakkaren fikk sjekke først. Han var så nervøs stakkars. Handa hans skalv så det var som å ha en vibrator oppi høna :hoho: 

Ingen endring fra i går da desverre :( så fikk modningstablett kl 10.30 ca. Har gått noen runder i gangene. Merker kun litt kynnere som kommer med menssmerter. Snart kommer jm inn for ny ctg og ny tablett. Håper den gir mer fart i sakene. Ser nesten for meg å være her til fredagen jeg 😂 ligger på rom med ei anna dame. Russisk ei. De visker til hverandre. Akkurat som om jeg og mannen  skjønner en dritt av russisk :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vibratorhender :hoho: 

Bra at du har en hensynsfull romkamerat, bedre med visking enn med høylytte skrikebøtter. ;)

Hvis du tar utgangspunkt i at du blir der til fredagen så er det gode sjanser for å bli positivt overrasket så jeg støtter egentlig den innstillingen. :fnise: Håper du klarer å slappe godt av mens det enda er rolig, og at det tar seg opp snart! :kose:

:duskedame::duskedame: :duskedame::duskedame: :duskedame::duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:  Stakkars legestudenten... Skjønner at han blir nervøs hvis det er første gang han skal stikke fingrene profesjonelt oppi ei fremmed dame. Bra du tar det med et smil :)

Heier på deg - får håpe neste pille gjør fart på sakene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Blir artig å sjå om han legestudenten dukkar opp igjen når fødselen er i gang for fullt. Då er han nok enda meir nervøs og skjelven! :fnise:

Masse lykke til, dette er superspennande! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kakaoen skrev:

Kort update.. Ble sjekket i 10 tiden. Av en søt lege og en veldig nervøs legelærling :ler: jeg sa det var ok at stakkaren fikk sjekke først. Han var så nervøs stakkars. Handa hans skalv så det var som å ha en vibrator oppi høna :hoho: 

Ingen endring fra i går da desverre :( så fikk modningstablett kl 10.30 ca. Har gått noen runder i gangene. Merker kun litt kynnere som kommer med menssmerter. Snart kommer jm inn for ny ctg og ny tablett. Håper den gir mer fart i sakene. Ser nesten for meg å være her til fredagen jeg 😂 ligger på rom med ei anna dame. Russisk ei. De visker til hverandre. Akkurat som om jeg og mannen  skjønner en dritt av russisk :hoho: 

Du er herlig altså :hoho::hoho: Ikke prøv deg på å ligge til fredag, jeg skal jo hilse på dere på torsdag! Og du vil ikke ha meg inn på føden regner jeg med? 

P.S. Jeg skal være en bedre sladris fra nå av! Alle oppdateringene kommer rett inn her, så be careful hva du deler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: Nå må jeg bare tre ut av sniklesernes rekker, for jeg kan jo ikke vente til neste gang jeg snubler over dagboka di i nylig aktivitet for å få med meg dette! 

Heia heia! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tablett 4.. Maserier er eneste action. Men jm vil ikke sjekke meg siden natta nærmer seg. Forventer ikke at det skjer noe mer før i morgen.

Har grått mine utålmodige tårer.. Vil mest bare hjem til mini :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Det fascinerende med tid er at nå føles det som den står omtrent stille, mens om ei ukes tid føles det antakeligvis som hun (!) alltid har vært hos dere.... :rodmer: 

Lykke til! Håper det tar seg opp utover kvelden og natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: 

Snart, veldig snart! Skjønner godt at du helst skulle vært hos mini, men han har det nok helt topp. :Nikke: 

Håper du får en bra natt, enten med masse action eller godt med hvile! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på fødsel i natt!  Eventuelt at du sover kjempegodt og får en lett, kjapp fødsel sånn at han(tror det ja!)  kommer til lunsj i morra. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten blir det nok fødsel i løpet av natta. Eller så tar dei begynnande riene ein pause, og lar deg få sova til i morgon tidlig. Men då blir nok nok action igjen tenker eg, viss det ikkje allerede har skjedd i løpet av natta.

Lykke til!!! :duskedame::duskedame::duskedame:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...