Kakaoen Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #1041 Del Skrevet 15. februar 2016 Hjemme på sofan igjen.. Er en veldig rar dag dette. Siste dagen før babytid. Var rart å levere mini i bhgen. Han var ekstra klengete. Jeg snakket med ho som var der da vi kom ang i morgen siden ho da har senvakta. Og ho ble helt i ekstase da jeg sa det svigers skal hente mini pga jeg skal føde Er så herlig med slike folk som blir geniunt gira og glade på dine vegne Tok så turen til sykehuset. Da jeg kom dit var jeg kjempekvalm og følte meg skikkelig crap. Satt på venterommet og følte jeg skulle gå i bakken. Slik nervøs kvalme som jeg lett får. Hjalp ikke å sitte der i 20 min ekstra før jm kom. Hun jeg egentlig skulle til var syk, så fikk ei anna. Så enda ei fikk se den flotte tåa mi Ny runde med akupunktur gikk fint. Skulle sitte der og slappe av i 20 min. Og jeg sovna Og jeg er ganske sikker på at ho glemte meg helt. For etter timen hadde jeg vært der nesten en hel time.. Så skulle ho sjekke åpning og strippe meg. Jeg har hørt fra andre at det er helt jævlig vondt.. Meeeen.. Jeg synes ikke det var noe vondt i det hele tatt Ho putta inn fingra og kjente etter og gjorde visst noe og vips så var det over. Var heller sånn at jeg spurte om ho var ferdig allerede og ikke skulle røske litt mer inni der må være noe galt med livmorhalsen min siden jeg ikke kjenner slike ting og jeg har hørt om andre som hyyyyler av smerte Men.. resultatet ble at jeg har bare 1 cm åpning.. Men veldig lite livmorhals igjen og det var veldig modent. Men baby ligger såpass høyt at de kommer ikke til å ta vannet i morgen. Blir ballong eller tabletter. Har nok hatt litt sterkere kynnere etterpå, men ikke noe mer enn det. Men siden jeg ikke kjenner når noen røsker meg i livmorhalsen så kjenner jeg kanskje ikke at den åpner seg mer heller Har i hvertfall brukt resten av dagen på å sløve på sofan, spise en god lunsj og brette en haug med klær. Om en times tid må jeg dra til bhgen og hente mini og snakke med pedlederen. Så får vi se om jeg klarer og holde meg rolig eller om jeg blir tårevåt. Jeg har ikke vært tårevåt etter turen på sykehuset. Det hjalp veldig å bare vite hvordan ting ligger an der nede. Kaaanskje jeg må slippe mannen til for enda en runde i kveld.. Hvis ikke så skal jeg gjøre minst mulig. Det som skjer det skjer. Er litt ute av mine hender nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. februar 2016 #1042 Del Skrevet 15. februar 2016 Lykke, lykke til i morgen! Kjenner at jeg er veldig spent og gira på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 15. februar 2016 #1043 Del Skrevet 15. februar 2016 Lykke til! Så innmari spennende Og herregud for noen beskrivelser av sengeaktiviteter! Jeg lo høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 15. februar 2016 #1044 Del Skrevet 15. februar 2016 Lykke til! Så spennende, den siste tiden før babyen kommer! Og første gangen jeg ble strippet, gjorde det ikke vondt. Måtte tilbake og gjøre det 2 ganger til og da var det vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 15. februar 2016 #1045 Del Skrevet 15. februar 2016 Skjønner godt at dette må være en ganske bisarr dag! Vet mini årsaken til at han skal til besteforeldrene? Høres lovende ut med litt mer kynnere! Masse, masse lykke til i tilfelle noe skulle begynne å skje veldig plutselig! Når skal du inn i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 15. februar 2016 #1046 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) 3 timer siden, Kakaoen skrev: Det er i morgen Kun modningsakupunktur og stripping i dag Ja, då er det berre til å følgja med her inne i morgon, skjønnar eg! Masse lykke til, Kakaoen! Tenk at du snart er mamma igjen! Endret 15. februar 2016 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 15. februar 2016 #1047 Del Skrevet 15. februar 2016 Lykke til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 15. februar 2016 #1048 Del Skrevet 15. februar 2016 Lykke til i morgen! Det må være veldig merkelig å vite at det skal skje i morgen, kan tenke meg det er litt smånervøs stemning hjemme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 15. februar 2016 #1049 Del Skrevet 15. februar 2016 Herlighet. Jeg gleder meg så sinnsykt mye på dine vegne!!! masse masse masse lykke til og håper alt går knirkefritt for seg ♡♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #1050 Del Skrevet 15. februar 2016 7 timer siden, La Traviata skrev: Lykke, lykke til i morgen! Kjenner at jeg er veldig spent og gira på dine vegne! Tusen takk 6 timer siden, Sjela skrev: Lykke til! Så innmari spennende Og herregud for noen beskrivelser av sengeaktiviteter! Jeg lo høyt! Tusen takk Ja når det gjelder sengeaktiviteter er det bare å være dønn ærlig 6 timer siden, Emiliania skrev: Lykke til! Så spennende, den siste tiden før babyen kommer! Og første gangen jeg ble strippet, gjorde det ikke vondt. Måtte tilbake og gjøre det 2 ganger til og da var det vondt. Tusen takk Jeg mistenker jo at ho ikke røska skikkelig til oppi der. Tok jo bare et par sekunder Men kan jo hende hun lot være fordi det kunne satt igang noe mer? Og jeg må inn med en gang noe evt skjer fordi de skal overvåke knøttet hele tiden. 6 timer siden, Kokos skrev: Skjønner godt at dette må være en ganske bisarr dag! Vet mini årsaken til at han skal til besteforeldrene? Høres lovende ut med litt mer kynnere! Masse, masse lykke til i tilfelle noe skulle begynne å skje veldig plutselig! Når skal du inn i morgen? Ja vi har snakket med mini om hva som skal skje. At mamma og pappa skal på sykehuset og babyen skal komme. At pappa kommer hjem igjen og han skal være med pappa og besøke mamma og baby. Men da jeg henta han i bhgen i dag så spurte jeg han om han husker hva mamma skal i morgen siden farmor og farfar skal hente han. Svaret ble: Hmmm… Mamma skal på byen.. Skal møte opp kl 9 i morgen Tusen takk for lykkeønskinger 4 timer siden, Mirabella76 skrev: Ja, då er det berre til å følgja med her inne i morgon, skjønnar eg! Masse lykke til, Kakaoen! Tenk at du snart er mamma igjen! Tusen takk Viktig å henge på kg i morgen da Stor sjans for at frosken skal få styre showet Tenk at stillhet fra meg er positivt 54 minutter siden, miore skrev: Lykke til i morgen!! Tusen takk 38 minutter siden, A4-livet skrev: Lykke til i morgen! Det må være veldig merkelig å vite at det skal skje i morgen, kan tenke meg det er litt smånervøs stemning hjemme nå Tusen takk Ja det er en veldig merkelig følelse dette her. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Og mannen bare: nå må du snart gå og legge deg. Du må sove ekstra mye. Akkurat som at jeg kommer til å klare det 17 minutter siden, ara skrev: Herlighet. Jeg gleder meg så sinnsykt mye på dine vegne!!! masse masse masse lykke til og håper alt går knirkefritt for seg ♡♡ Tusen takk Og jeg som har fulgt med i andre sine dagbøker og vært sååå misunnelig når de skal føde. Nå er det min tur igjen og jeg er litt mer sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #1051 Del Skrevet 15. februar 2016 Da var alt gjort klart.. Alt av klær til alle er vasket. Er seriøst nesten tomt i skittentøyet. Merket det for det var jo pokker ikke plass til alt i kleskapet mitt Har pakket det siste. Eneste som mangler er medisiner som jeg trenger i morgen og alt blodsukkerstyret. Har vært på butikken og kjøpt inn snacks. Og frukt pakkes med i morgen. Papirene er lagt i veska sammen med et blad og navneboka Mannen har fått en rask innføring i speilrefleksen. Med blits og uten blits. Det holdt Og videokamera er vel ferdig ladet nå. Jeg har helt ærlig ikke merket så alt for mye endring etter denne strippingen i dag jeg altså Hatt noen murringer og noen kraftige kynnere som kun kommer når jeg beveger meg. Satt en time på denne pilatesballen min og følte det presset mer bak i rumpa. Så lov å håpe. Ballen er litt lav for meg (tro det eller ei siden jeg er halvt dverg ) så det er litt vondt i bekkenet etter å sitte der en time. Men denne tydelig lite følsomme livmorhalsen min kjenner jeg ikke noe til, så kan jo hende det har skjedd ting der.. Jeg får nok ikke mannen med på ludospilling i kveld. Han synes det er litt ekkelt at jeg skal være full av sæd når legen undersøker meg i morgen Jeg prøvde å få frem at legen ikke kjenner forskjell på sæd og utflod og anna gørr som finnes oppi der Men nei.. Det trodde han ikke noe på. Babyen blir jo også full av sæd når den blir født mener han Nåvel Nå skal jeg bare betale et par regninger og så slappe av litt før det er natta. Jeg prøver å ikke tenke for mye på dette som skal skje. Eneste jeg klarer å tenke på er at jeg gruer meg til å si hade til mini Igjen. Tusen takk for lykkeønskinger Jeg håper jeg ikke får tid eller ork til å skrive her inne i morgen. Stay tuned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. februar 2016 #1052 Del Skrevet 15. februar 2016 Lykke til imårra! Herregud jeg er spent på dine vegne! Kommer til å sjekke kg, fjæs og snap konstant i håp om å få ei oppdatering Og ang mini... Byen, baby, høres jo ganske likt ut Er så spent på å høre hvordan han opplever det å bli storebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. februar 2016 #1053 Del Skrevet 16. februar 2016 Byen 😅 Herlige mini!! Dette blir bra Kakaoen. Snart får du hilse på lille dattern din 😉♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. februar 2016 #1054 Del Skrevet 16. februar 2016 Tenker på deg i dag! Krysser fingrene for at alt går som smurt og at det ikke drar ut altfor lenge i tid, men uansett er dere en familie på 4 veldig snart. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. februar 2016 #1055 Del Skrevet 16. februar 2016 Masse lykke til! Håper det ikke blir veldig sent før du har lillemor ( ) i armene dine, og at du får en kjempefin fødselsopplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. februar 2016 #1056 Del Skrevet 16. februar 2016 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 16. februar 2016 #1057 Del Skrevet 16. februar 2016 Åh, jeg er så spent på dine vegne altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 16. februar 2016 #1058 Del Skrevet 16. februar 2016 Tenk, nå er endelig dagen her! Snart skal du holde en bitteliten nyfødt i armene dine, snuse inn den deilige babylukta og bli kjent med den lille som har bodd i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2016 #1059 Del Skrevet 16. februar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. februar 2016 #1060 Del Skrevet 16. februar 2016 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå