Gå til innhold

På ferie - UVI

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!

Hvorfor får jeg UVI hver annen dag?! Blir så sliten, og når den går over venter jeg bare på at den skal komme tilbake.

Hva gjør jeg? I dag er jeg så plaget at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg.

Dekker reiseforsikringen utgifter til legebesøk og antibiotika, om jeg drar til legen og får påvist UVI?

😭😭😭😭😭😭😭

Anonymous poster hash: 30daf...b2f

Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Kan du ikke ta med en pakke selexid da, sånn i tilfelle?

Etter at du har kommet hjem, ber du fastlegen om henvisning til en grundig utredning.

Skrevet

Hjelp!

Hvorfor får jeg UVI hver annen dag?! Blir så sliten, og når den går over venter jeg bare på at den skal komme tilbake.

Dekker reiseforsikringen utgifter til legebesøk og antibiotika, om jeg drar til legen og får påvist UVI?

Du må sjekke forsikringen du har om den dekker dette.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kommer an på reiseforsikringen. I Europa kan du stort sett bruke europeisk helsetrygdkort. Men der koster jo ikke så mye å gå til en lege uansett.

Skrevet

Hvorfor får du UVI så ofte? Høres utrolig slitsomt ut.. 

Men til spørsmålet ditt.. det kommer an på reiseforsikringen, ta en telefon og spør :)

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!

Anonymous poster hash: [acronym="Full

hash: 30daf0aa4f960895a7ecc5c58d2abb2f"] 30daf...b2f [/

acronym]

Normalt skal reiseforsikring dekke akutt sykdom, på ferie. Men betingelsene dine står i din reiseforsikring, de kan ikke kg finne ut av.

Ved gjentatt uvi er det vanlig med videre utredning for å prøve å finne ut om forklaringen ligger i kroppen, eller om det er ytre grunner til uvi, gjentatte ganger.

Du bør ikke fryse og ikke fryse på beina, ikke gå med våt badedrakt/bukse, tisse etter at du har badet i baseng/sjø, etter sex. Drikke rikelig, ikke bruke vaskeklut i underlivet, noen sier string truser ikke er bra, undertøyet bør vaskes på minimum 60 grader og tørked deg fremi fra og bakover ved toalettbesøk. Om noe av forklaringen på gjentatt uvi kan ligger i oppramsingen her får du tenke over.....

Anonymous poster hash: d8e33...8e4

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar folkens, det gikk over, då bå venter keg bare på neste. Og ja, det er drit slitsomt, tror jeg holder på å dø av irritasjon hver eneste gang. 😔 legen sier hun ikke finner noen grunner til dette, da jeg har tatt urinprøver, avføringsprøver og innvendig ultralyd.. 😔

• 2 uker senere...
Skrevet

Huff høres slitsomt ut 😯 kom deg til gynokolog på sykehuset når du kommer hjem☺ syrlige drikker som tranebær, sitronjuice, grapefruktjuice er bra.. men det vet du vel 😊 hod bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...