AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg mistet menstruasjonen min for rundt et halvt år siden på grunn av spiseforstyrrelser. I går hadde jeg sex og da begynte jeg å blø under økten. Veldig lite, en dråpe også sluttet det. Kan dette ha vært mensen eller kan det ha vært noe annet? Noen som forresten har tips til å få den tilbake? Begynner å savne den litt.. Anonymous poster hash: 9f673...b5a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Neppe mensen. Spis og gå opp i vekt, så kommer menstruasjonen og tilbake. Vær obs på at du kan bli gravid selv om du ikke har mens! Bruk prevensjon. Anonymous poster hash: 19a5d...f0b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Neppe mensen. Spis og gå opp i vekt, så kommer menstruasjonen og tilbake. Vær obs på at du kan bli gravid selv om du ikke har mens! Bruk prevensjon.Anonymous poster hash: 19a5d...f0b What? Var relativt sikker på at jeg var helt trygg så lenge jeg ikke hadde mensen. Wups. Men takk for tilbakemelding TS. Anonymous poster hash: 9f673...b5a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Øk kaloriinntaket og begrens eventuell hardtrening. Det er veldig skadelig for kroppen å være så underernært at du mister menstruasjonen over lengre tid. Du kan bli gravid selv om du ikke har mensen, ja. Før du har mensen har du eggløsning, og den aner du jo ikke om du har hatt eller ikke... Om du har hatt eggløsning, og så blir gravid, så får du jo ingen mens. Anonymous poster hash: 194f4...9fe
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Oi oi oi. Mistet mye av seksualundervisningen ts? Bruk prevensjon! er første bud. Også mtp kjønnssykdommer. Blødingen er nok pga rift, kar som har sprukket etc. Anonymous poster hash: 05bf1...325
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå