FormicaMamma Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hei Jeg streriliserte meg samtidig som jeg tok KS med yngste barnet mitt. Det tok veldig lang tid før mensen kom tilbake, (ca 1.5 år) og den var helt anderledes enn hva jeg hadde før.. Før hadde jeg lite blødning, og var ferdig med mens i løpet av 5 dager ca.. Men nå...... Nå begynner jeg å "guffe" 3-4 dager før mens. så får jeg litt mens i en dag, så blør jeg som en gal i 2 dager, også har jeg lett blødning i 1 dag, også "guffer" jeg igjen i dagesvis etter det... Nå er jeg på dag nummer 12 uten enten brun utflod eller mens.. Blir veldig liten tid igjen mellom menstruasjonene der det faktisk er "normalt" der nede.... Noen andre som har opplevd lignende? Kan det ha med steriliseringen å gjøre? Kuttet bare egglederne, så alt fungerer som vanlig, bortsett fra at eggene ikke kommer seg ned og kan bli befruktet..
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Vil tro livmoren din kompenserer ved å danne ekstra tykke slimhinner etter egglederne er kuttet. Det er også vanlig ved bruk av prevensjon som hindrer eggløsning. Kanskje det stabiliserer seg etterhvert, men vil tro dette blir den vanlige blødningen din fra nå av når det er over 1 år siden Anonymous poster hash: b9daa...5ac
FormicaMamma Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2015 Æsj... jaja.. Da får man vel bare venne seg til det Takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå