Gå til innhold

Graviditetstest


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en graviditetstest for nesten to mnd siden tror jeg. 
Dette var 19 dager etter samleie og med RFSU test. Jeg kunne jo selvsagt ane en svak strek, men samboeren min leste seg opp og fant ut at dette var svært vanlig med slike tester. Tok derfor en ny dagen etter med digital og den var negativ. 

Jeg føler jeg er overnervøs for dette. Går på p-piller. Men er livredd at noe skal påvirke dem. Har slitt litt med magen og spesielt etter jeg drikker kaffen og da er jeg redd virkningen av dem skal gå ut. Men noen sier og at det ikke nytter å tenke slik. 
Er det andre her som er nervøs for dette? Bør man ta tester "jevnlig"? Jeg får menstruasjon, men den har vært litt uregelmessig i det siste. Den kommer f.eks en uke for tida og jeg regner med det er pga stress. Har alltid tenkt at mensen er et sikkert bevis på at man ikke er gravid, men så sier noen at man ikke kan stole på "p-pille mensruasjon". Blir så forvirret.



Anonymous poster hash: 50db2...121
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- Opp. :)



Anonymous poster hash: 50db2...121
AnonymBruker
Skrevet

Så gå til legen da.



Anonymous poster hash: c850e...87d
AnonymBruker
Skrevet

Det var kun et spm om noen andre har erfaringer med dette som kanskje vet litt mer om p-piller/har gått på det lengre. 



Anonymous poster hash: 50db2...121
AnonymBruker
Skrevet

 

Det var kun et spm om noen andre har erfaringer med dette som kanskje vet litt mer om p-piller/har gått på det lengre. 

Anonymous poster hash: 50db2...121

 

Men hvorfor går du ikke til legen hvis du er overnervøs?

Anonymous poster hash: c850e...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...