AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har kjent en del dunking i ene underkjeven og mistenker at den må trekkes. Skal ta toget i morgen og det tar en god del timer. Vil jeg være i stand til det hvis den må trekkes? Har aldri gjort det før og hører jo litt av hvert av historier rundt dette. Anonymous poster hash: 5cf3d...a10
missLynch Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Tror trygt du kan ta en togtur etterpå. Trekking av visdomstann er ikke verre enn andre tenner; og du kan jo sikkert få Paralgin Forte som du kan ta
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Ja, men så har jeg hørt det er en del som blir kvalm av det? Regner med selv dette skal gå helt fint. Har kjøpt postafen da jeg blir bil/togsyk så kan jo ta en av dette for å forebygge. Anonymous poster hash: 5cf3d...a10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå