Gå til innhold

Fjerne visdomstann


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent en del dunking i ene underkjeven og mistenker at den må trekkes. 
Skal ta toget i morgen og det tar en god del timer. Vil jeg være i stand til det hvis den må trekkes? 

Har aldri gjort det før og hører jo litt av hvert av historier rundt dette.



Anonymous poster hash: 5cf3d...a10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror trygt du kan ta en togtur etterpå. Trekking av visdomstann er ikke verre enn andre tenner; og du kan jo sikkert få Paralgin Forte som du kan ta :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men så har jeg hørt det er en del som blir kvalm av det? Regner med selv dette skal gå helt fint. :)
Har kjøpt postafen da jeg blir bil/togsyk så kan jo ta en av dette for å forebygge. 
 



Anonymous poster hash: 5cf3d...a10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...