Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har badekar. Det er alt jeg trenger.

Anonymous poster hash: c19c6...b6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns folk virkelig sånt er fint? I mine øyne trengs det total oppussing. Laminat og skinnende tapet? Og hvorfor har de satt inn et kjøkken fra 1988 i en tomannsbolig fra 2012? Håndvasker på badene som er "umulig" å holde rene? 

Hva er galt med kjøkkenet? :klo: Jeg syns det så helt moderne ut jeg? 

Forferdelig beliggenhet. Når du først skal bo i fin natur, hvorfor skvise seg inn i et byggefelt?

Er enig i det. Dårlig beliggenhet og for mye innsyn.

Når det kommer til møbleringen syns jeg den var fin nok, men too much og heller litt for mye mot shabby chic for min del. Men huseier skal jo ta med seg møbler og interiør så, huset innvendig syns jeg var fint når man kan sette inn sitt eget interiør. Syns ikke det var behov for store endringer inne bortsett fra møblementet. 

Anonymous poster hash: fd319...05b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte ikke boligen. Innsyn, ingen hage og interiøret er ikke min stil i det hele tatt. Er heller ikke begeistret for materialvalg som laminat.

Hva synes dere om dette huset i samme område? http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=60104964&price_from=2600000&property_type=1&property_type=2&q=mauseidvåg&sort=1&ref=fas

Eller dette:http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=60363458&price_from=2600000&property_type=1&property_type=2&sort=1&location=1.20015.20282&location=0.20015&ref=fas

Jeg hadde valgt eneboligen, og pusset den opp løpende.

Anonymous poster hash: d5e04...b43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig!

Anonymous poster hash: a5fad...eb0

AnonymBruker
Skrevet

Synes det var et helt heeeeerlig hus:)

Mangler hage,men stort pluss at det lå så nære sjøen da!

Anonymous poster hash: 717e7...5b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shabby chick? Jeg spyr av interiøret! Og huset ligger langt i gokk. 

Anonymous poster hash: 9db62...76f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette lukter reklame lang vei! Er det lov å lage tråd på kg der du later som om det er drømmehuset og så er det huseier selv som forsøker å reklamere for hussalget??!?

Usmakelig!

Anonymous poster hash: cd736...c42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For et kjedelig hus, og området utenfor er jo helt livløst! Ingen grønne arealer bare asfalt og platting. Innredningen er uten petsonlighet. Håpløst med FF møbler og stripete tapet. ÆSJ!

Anonymous poster hash: cd736...c42

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette lukter reklame lang vei! Er det lov å lage tråd på kg der du later som om det er drømmehuset og så er det huseier selv som forsøker å reklamere for hussalget??!?

Usmakelig!Anonymous poster hash: cd736...c42

Ehh, nei.

Det er mange som legger ut linker til hus og leilighet, det må ikke være selgeren selv da.

Anonymous poster hash: 179c3...eb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare ikke fatte og begripe at en mann har klart å bo i det huset der... Stakkars mann. 

Anonymous poster hash: 61a12...bd0
  • Liker 5
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper TS fikk noen gode tips av sin venninne Lene orvik til hvordan man får mest klikk på annonsen og legge ut anonym på KG :)

Bra for deg at du har fått inn bud over takst;)

Anonymous poster hash: e24ef...c33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette likte jeg ikke:

-Grusom tapet! Må male alle rom.

-Billig laminat som skinner plastikk. Må bytte ut gul i alle rom.

-Grusomt plate-tak. Må bytte ut tak i alle rom.

-Benkeplaten i glitterplast på kjøkkenet må byttes ut.

-Kjøkkeninnredningen er heller ikke perfekt, men kan leves med.

-Liker ikke flisene på badene, men kan leve med de. Kommer sikkert til å gå lei og må pusse opp to bad.

-Beligenheten. Altfor tett opp til naboene, i flere av vinduene ser du utsikten er rett i huset til naboen. Full innsyn inn. På begge sider. Er kun stuen som er vendt ut mot sjøen, men dette er midt i et boligfelt så alle de andre prikk like husene ødelegger.

-Verandaen ligger rett opp i nabohuset, fult innsyn inn.

-Ingen hage.

-skråtak i rommene i 2etg.

Konklusjon: Nyoppusset med billigste løsninger på gulv og i tak samt grusomme tappeter gjør at jeg må pusse opp fra topp til tå igjen i absolutt alle rom(!)

Next. Hadde bladd glatt forbi denne.

Anonymous poster hash: ab02e...18c

Er grusomt spent på standarden hjemme hos deg kjenner.

Anonymous poster hash: a5fad...eb0

• Liker 1
Skrevet

ikke min stil - altfor mye fotballfrue - Må evt bruke endel maling for å få bort det værste. Huset er foresten solgt..

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Nei, ville heller ha hatt et koselig lite rødt hus, beliggende litt i utkanten av byen. Om det hadde vært gammelt hadde ikke gjort så mye, er ikke så opptatt av det materialistiske . Bare det hadde vært funksjonelt og i orden uten noen feil :)

AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg absolutt ikke bodd. Ikke bare pga. beliggenheten, men den grusomme tapeten og at alt er hvitt og beige trekker ned inntrykket. Et pluss er at boligen er nybygget, slik at det kun er overflatebehandling som behøves for å pusse det opp, samt at det er en billig bolig. Men nå antar jeg at alt er rimelig med en slik beliggenhet, så den som er interessert kan jo fint kjøpe noe annet :P

Men det var fin utsikt, da :)

Anonymous poster hash: 93977...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...