Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunhands
Skrevet

Det var jo så sukkersøtt at man nesten ble kvalm..

AnonymBruker
Skrevet

Badene var fine og utsikten var fin. Ellers synes jeg interiøret var altfor feminimt/"fornemt".

Anonymous poster hash: 5d1cd...81f
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva slags boliger som ER akseptable for KG-ere, ettersom dette huset fikk så mye slakt... :ler:

Og så blir jeg sykt misunnelig for at det er mulig å få så mye hus for pengene enkelte steder...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den som selger tar med seg interiøret, ikke lar det stå igjen.....

Anonymous poster hash: e6071...3b3

Takk og lov for det!! Uutholdelig interiør. 

Anonymous poster hash: f813c...32e

• Liker 3
Gjest Angry Man
Skrevet (endret)

Middelmådig utsikt og lite grønt. Huset ser helt kurant ut ellers.

Endret av Angry Man
AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva slags boliger som ER akseptable for KG-ere, ettersom dette huset fikk så mye slakt... :ler:

Og så blir jeg sykt misunnelig for at det er mulig å få så mye hus for pengene enkelte steder...

Lurer jeg å på!

Nei vent, alle de har jo drømmevillaer! Wow!

Anonymous poster hash: 179c3...eb5

• Liker 1
Skrevet

Fin størrelse og jeg skulle nok greid mengden naboer, men måtte nok fått litt mindre tapet og mer farger inn  ;)

Skrevet

Jeg savner plantegninger. For meg er det viktig i boligannonser. 

Når jeg forsøker å se gjennom alt interiørstasjet, som heldigvis ikke følger boligen, så er inntrykket helt ok, verken mer eller mindre. Jeg synes ikke laminatgulv er høystandard, akkurat. Dessuten ville jeg skiftet ut vaskeservantene på baderommene. Trolig ville jeg malt over tapetene også, da de ble litt for blanke etter min smak.

Beliggenheten ser grei ut, synes jeg. Boligfeltet likner på et hvilket som helst annet boligfelt. Det er ikke direkte uvanlig at folk bor såpass tett, men jeg ville likt å vite om det ligger gode turområder, lekeplasser osv i umiddelbar nærhet. (Mulig jeg ikke har studert annonsen godt nok.) 

JAAAA! Altså det er helt vanvittig at man annonserer hele hus uten plantegning. Det er jo det viktigste! Alt interiør og farger kan jo endres på men er planløsningen håpløs så er jo huset uaktuelt.

• Liker 9
Skrevet

Fint hus. Liker ikke at alt er så hvitt innvendig, men når man eier kan man jo pusse opp som man liker :)

Perfekt sted å bo om man har barn. Ser ut som et svært barnevennlig område + at barnet har venner som bor nært.

Men jeg (som foreløpig barnløs) er nok mer fan av å bo i sentrum, men det ser ut på kartet som om det kanskje ikke er et stort sted uansett? :)

Liker det i hvert fall. Kunne godt ha bodd der : )

AnonymBruker
Skrevet

Det var fryktelig skrukkete sengetøy på den dobbeltsenga.

Anonymous poster hash: 582ec...0a2

Haha.. Ja, det kom faktisk ganske godt frem når alt annet var så minimalistisk med et stramt uttrykk :D

Anonymous poster hash: 9bc42...906

Skrevet

Dette likte jeg ikke:

-Grusom tapet! Må male alle rom.

-Billig laminat som skinner plastikk. Må bytte ut gul i alle rom.

-Grusomt plate-tak. Må bytte ut tak i alle rom.

-Benkeplaten i glitterplast på kjøkkenet må byttes ut.

-Kjøkkeninnredningen er heller ikke perfekt, men kan leves med.

-Liker ikke flisene på badene, men kan leve med de. Kommer sikkert til å gå lei og må pusse opp to bad.

-Beligenheten. Altfor tett opp til naboene, i flere av vinduene ser du utsikten er rett i huset til naboen. Full innsyn inn. På begge sider. Er kun stuen som er vendt ut mot sjøen, men dette er midt i et boligfelt så alle de andre prikk like husene ødelegger.

-Verandaen ligger rett opp i nabohuset, fult innsyn inn.

-Ingen hage.

-skråtak i rommene i 2etg.

Konklusjon: Nyoppusset med billigste løsninger på gulv og i tak samt grusomme tappeter gjør at jeg må pusse opp fra topp til tå igjen i absolutt alle rom(!)

Next. Hadde bladd glatt forbi denne.

Anonymous poster hash: ab02e...18c

Ja hvis en har et par mill til overs er det jo bare å velge badeinnredning til 200 000, tapeter til 200 000, parkett i alle rom til 300 000. Nye tak i alle rom til 500 000. marmorbenker på kjøkkenet til 100 000 osv.  Tør du virkelig  å bo i et hus du ikke kan leve i?

• Liker 1
Skrevet

Ja hvis en har et par mill til overs er det jo bare å velge badeinnredning til 200 000, tapeter til 200 000, parkett i alle rom til 300 000. Nye tak i alle rom til 500 000. marmorbenker på kjøkkenet til 100 000 osv.  Tør du virkelig  å bo i et hus du ikke kan leve i?

Det finnes jo også en mellomting mellom billigste løsninger og superdyre løsninger som du lister opp her.

• Liker 4
Skrevet

Ikke min stil, bortsett fra badene. Synes badene var veldig lekre og innbydende. Ellers er det vel et vanlig hus.

Skrevet (endret)

Ta heller en kikk her: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27917358&searchclickthrough=true

Det perfekte hus.

Anonymous poster hash: ed562...c81

OMG. Ja, bare det badehuset er jo til å dø for. Eget kjøkken og bad. Stylingen med pådekt langbord utenfor er et smart trekk. Viser virkelig hvor stor bryggen er.Dekket på til 12, og en kunne fint ha forlenget bordet til 16-20 personer. Jeg ville kanske ikke hatt teak skipsgulv, profilert eikekjøkken med svart marmorgulv i hovedhuset,, men for de terrassene og bryggen tar jeg eikekjøkken med på kjøpet!

Nå må jeg bare gå og løfte på putene i sofaen og se om jeg finner 18 mill.. i småpenger der......  :laugh:

Endret av ops2
  • Liker 1
Skrevet

Jeg likte ikke boligen. Innsyn, ingen hage og interiøret er ikke min stil i det hele tatt. Er heller ikke begeistret for materialvalg som laminat.

Hva synes dere om dette huset i samme område? http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=60104964&price_from=2600000&property_type=1&property_type=2&q=mauseidvåg&sort=1&ref=fas

Eller dette:http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=60363458&price_from=2600000&property_type=1&property_type=2&sort=1&location=1.20015.20282&location=0.20015&ref=fas

Liker tomannsboligen her bedre. Bedre bad, bedre utsikt. Usjenert veranda til solbad i 2.etg. Jeg kan også se for meg hvordan jeg kunne skjermet terrassen på bakkeplan mot innsyn, Er lekeplassen rett nedenfor? Det er kansje litt nært, men bra når barna er små. Asfaltert gårdsplass rynker kansje noen på nesa av, men jeg synes det er mye bedre enn grus.

Eneboligen under, stor deilig tomt. Jeg elsker den! Kunne virkelig slått seg løs ute. Varmt, litt mer hjemmekoselig inne. Noen detaljer inne som jeg ikke var helt overbegeistret for, men den hagen da!

• Liker 1
Skrevet

Det er nok bare linsa i kameraet, men trappen i gange såg så lang ut  :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...