AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #41 Skrevet 24. juni 2015 Skulle jeg flyttet til et sted med slik natur og utsikt så hadde jeg ikke valgt å bo oppi fanget til resten av bygda. Dette var også feil stil og farger, så jeg måtte uansett gjort mange forandringer, og da betaler jeg heller mindre for noe som ikke er nyoppusset etter andres smak. Anonymous poster hash: 05aa7...4e3
kvinneguide Skrevet 24. juni 2015 #42 Skrevet 24. juni 2015 Det var mye hus til den prisen! Ble mye krem for min del.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #43 Skrevet 24. juni 2015 Haha, jeg kjenner hun som bor der. Spm er da - kjenner jeg TS?Anonymous poster hash: fa934...131 Og en venn av meg postet link til dette huset på Facebook. Kjenner jeg kanskje deg? Fint hus, men ikke min stil. Sikkert supert for de som liker den stilen. Jeg hadde (og har faktisk) kjøpt et eldre hus som jeg kan pusse opp slik jeg selv vil ha det.Anonymous poster hash: d5e04...b43 1
koskenkorva Skrevet 24. juni 2015 #44 Skrevet 24. juni 2015 Veldig fint, men føler alle hus har den samme stilen nå.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #45 Skrevet 25. juni 2015 Dette likte jeg ikke: -Grusom tapet! Må male alle rom. -Billig laminat som skinner plastikk. Må bytte ut gul i alle rom. -Grusomt plate-tak. Må bytte ut tak i alle rom. -Benkeplaten i glitterplast på kjøkkenet må byttes ut. -Kjøkkeninnredningen er heller ikke perfekt, men kan leves med. -Liker ikke flisene på badene, men kan leve med de. Kommer sikkert til å gå lei og må pusse opp to bad. -Beligenheten. Altfor tett opp til naboene, i flere av vinduene ser du utsikten er rett i huset til naboen. Full innsyn inn. På begge sider. Er kun stuen som er vendt ut mot sjøen, men dette er midt i et boligfelt så alle de andre prikk like husene ødelegger. -Verandaen ligger rett opp i nabohuset, fult innsyn inn. -Ingen hage. -skråtak i rommene i 2etg. Konklusjon: Nyoppusset med billigste løsninger på gulv og i tak samt grusomme tappeter gjør at jeg må pusse opp fra topp til tå igjen i absolutt alle rom(!) Next. Hadde bladd glatt forbi denne. Anonymous poster hash: ab02e...18c 13
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #46 Skrevet 25. juni 2015 DU over meg her, for et negativt menneske du er! Wow!!Anonymous poster hash: 49a79...af3 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #47 Skrevet 25. juni 2015 DU over meg her, for et negativt menneske du er! Wow!!Anonymous poster hash: 49a79...af3 Nei jeg går for kvalitet. Anonymous poster hash: ab02e...18c 6
catman Skrevet 25. juni 2015 #48 Skrevet 25. juni 2015 Hva er negativt med det? TS spør om smak, din Wirkola kommer med en veldig nøye, godt gjennomtenkt beretning av hva han/hun synes. AB A) Svarer akkurat på hva TS spør om B) Er nøye og tar derfor TS på alvor C) Ser ut til å ha kontroll på emnet D) Er for øvrig helt i tråd med de fleste innleggene her Så hvorfor gå på personangrep? At det koster så lite på internett er ingen god grunn. 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #49 Skrevet 25. juni 2015 Hva er negativt med det? TS spør om smak, din Wirkola kommer med en veldig nøye, godt gjennomtenkt beretning av hva han/hun synes. AB A) Svarer akkurat på hva TS spør om B) Er nøye og tar derfor TS på alvor C) Ser ut til å ha kontroll på emnet D) Er for øvrig helt i tråd med de fleste innleggene her Så hvorfor gå på personangrep? At det koster så lite på internett er ingen god grunn. Ta deg en kaffe, vær så snill, du har ikke våknet enda.Anonymous poster hash: 179c3...eb5
Sen ve ben Skrevet 25. juni 2015 #50 Skrevet 25. juni 2015 Kjøre TS Om du ville ha positive kommentarer så måtte du ikke ha postet bilde på kg, her er folk sære og blir aldri tilfreds. Jeg blir helt kvalm, så takk fra meg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #51 Skrevet 25. juni 2015 Hva er negativt med det? TS spør om smak, din Wirkola kommer med en veldig nøye, godt gjennomtenkt beretning av hva han/hun synes. AB A) Svarer akkurat på hva TS spør om B) Er nøye og tar derfor TS på alvor C) Ser ut til å ha kontroll på emnet D) Er for øvrig helt i tråd med de fleste innleggene her Så hvorfor gå på personangrep? At det koster så lite på internett er ingen god grunn. Takk. Så og si samtlige her inne har jo skrevet akkurat det samme som meg. Alle punktene mine jo er nevnt tidligere i tråden. Anonymous poster hash: ab02e...18c 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #52 Skrevet 25. juni 2015 Ta deg en kaffe, vær så snill, du har ikke våknet enda.Anonymous poster hash: 179c3...eb5 Er på min andre kopp allerede, brygger gjerne en kopp til deg også Alle innlegg i denne tråden minus de to som likte huset skriver jo akkurat det samme som meg, så hvorfor plukke ut meg som negativ? Alle punktene mine er jo skrevet her tidligere av andre brukere. Gulv, tak, kjøkken og bad er dyrt å pusse opp og derfor ganske avgjørende. I tilegg kommer beliggenhet og uteområde. Dette er helt vanlige punker å gå igjennom ved kjøp av bolig. Jeg ville ikke trivdes med dette huset som mitt hjem.Dette er et random hus vi ble bedt om å si vår subjektive mening om, ikke bli så sinna a Anonymous poster hash: ab02e...18c 2
Grønt blad Skrevet 25. juni 2015 #53 Skrevet 25. juni 2015 Jeg likte ikke boligen. Innsyn, ingen hage og interiøret er ikke min stil i det hele tatt. Er heller ikke begeistret for materialvalg som laminat. Hva synes dere om dette huset i samme område? http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=60104964&price_from=2600000&property_type=1&property_type=2&q=mauseidvåg&sort=1&ref=fas Eller dette:http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=60363458&price_from=2600000&property_type=1&property_type=2&sort=1&location=1.20015.20282&location=0.20015&ref=fas 1
melatonin Skrevet 25. juni 2015 #54 Skrevet 25. juni 2015 Jeg likte det. Likte til og med tapeten i stua, og jeg pleier ikke like tapet. Nå gjorde interiøret mye av inntrykket, likte det utrykket det gav meg. Ikke sikkert jeg selv hadde gjort det slik, men hadde heller ikke hatt noe i mot å bo sånn. det ga en mer wow effekt enn jeg trodde. Det eneste negativt for min del er at et er 2mannsbolig, og litt tett med folk rundt, men det er jo og en smakssak.
catman Skrevet 25. juni 2015 #55 Skrevet 25. juni 2015 Ta deg en kaffe, vær så snill, du har ikke våknet enda.Anonymous poster hash: 179c3...eb5 Min rimelige og grundige kommentar om hvorfor det passer dårlig med personangrep besvares med...personangrep? Kan hende du kjenner igjen denne da: 3
BlendaSensitive Skrevet 25. juni 2015 #56 Skrevet 25. juni 2015 Vet ikke hvorfor, ,en får helt noia av boligfelt. Er ikke av den typen som ønsker bli venner med naboen eller venner med foreldrene til barnas lekekompiser. Dessuten er boligfelt ofte upersonlige, alle hus bygd på samme tid. Liker at boligområdet har ulike hus fra ulike ti-år, da er det ofte også ulik sammensetning av folk som bor der. Nå kjøper man ikke interiøret, men huset. For min del hadde huset vunnet på å innrede det med lit mer varme og kjærlighet. Veldig upersonlig og kalt. Merkelig planløsning, ikke min stil i fast interiør. Så nei, ikke mitt drømme hus. Et nytt hus vil man ha interiør som man liker og vil beholde i mange, mange år. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #57 Skrevet 25. juni 2015 Ta heller en kikk her: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27917358&searchclickthrough=true Det perfekte hus. Anonymous poster hash: ed562...c81 3
catman Skrevet 25. juni 2015 #59 Skrevet 25. juni 2015 Ta heller en kikk her: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27917358&searchclickthrough=true Det perfekte hus. Anonymous poster hash: ed562...c81 Hehe, interessant! Dette er jo også rimelig tettbygd og ligger rett inntil veien. Dessuten tilsvarer prisen 35 fulle år (!) med dagens gjennomsnittlige norske arbeidsinntekt - altså nærmest et helt arbeidsliv. Ergo er ikke huset så perfekt for så mange, her snakker vi om 1%-samfunnet. 9
Grønt blad Skrevet 25. juni 2015 #60 Skrevet 25. juni 2015 Hehe, interessant! Dette er jo også rimelig tettbygd og ligger rett inntil veien. Dessuten tilsvarer prisen 35 fulle år (!) med dagens gjennomsnittlige norske arbeidsinntekt - altså nærmest et helt arbeidsliv. Ergo er ikke huset så perfekt for så mange, her snakker vi om 1%-samfunnet. Huset passer vel da enda bedre i kategorien drømmehus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå