Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke blogger!

Anonymous poster hash: 49a79...af3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns folk virkelig sånt er fint? I mine øyne trengs det total oppussing. Laminat og skinnende tapet? Og hvorfor har de satt inn et kjøkken fra 1988 i en tomannsbolig fra 2012? Håndvasker på badene som er "umulig" å holde rene? 

Kjøkken fra 1988?? Jeg skjønner ikke greia med de "rene og rette" linjene som skal være på kjøkken i dag. Helblanke overflater, full av finger- og fettmerker. Sterilt og tildels upraktisk. Og jeg er i 20-årene, og fra storbyen.

Anonymous poster hash: f07c4...c5d

• Liker 6
Skrevet

Dersom man ser bort fra interiøret og kan se for seg huset tomt eller med annet interiør så syns jeg det er fint.

Gjest Mocchhaa
Skrevet

Det var fint nokk, men føler ikke at jeg hadde følt det så veldig "hjemmekoselig" akkurat. 

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig plassert, fullt innsyn fra alle kanter, grusom tapet i stua, upraktiske bad, laminat, og ellers ganske så ordinært. Absolutt ingen drømmebolig.

Anonymous poster hash: 3de45...24d

• Liker 8
Skrevet

Hva jeg likte....: noen av rommene så ut til å ha en grei planløsning.
Hva jeg ikke likte:
Beliggenhet  (alt for tett)
Innredning (huff!)
Tapet og gulvbelegg (forferdelige prikkete og stripete tapet, ikke noe gjennomgående gulvdekke, men forskjellige type laminater)
Kjøkkeninnredningen (steril, kjedelig og upraktisk)
Baderomsmøblene (stilig å se å, men helt håpløst å bruke og å holde rent)
Omgivelsene (ikke noe særpreg, bare masse like hus tett i tett)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ser det er pent, men ville ikke hatt det slik/bodd slik selv.

Anonymous poster hash: e4201...9f5
Skrevet

Veldig 2002. Shabby chic er vi vel litt ferdig med?

• Liker 4
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Som de andre også har påpekt over: For nært til naboene, typisk nybyggstrøk (som ikke er positivt), ikke spesielt fint interiør i tillegg til en del merkelige valg når det kommer til innredning og planløsning - spesielt på badene, kjøkkenet og vaskerommet.

• Liker 2
Skrevet

Sett inn et annet interiør, og boligen blir helt annerledes. For å kopiere den stilen, må en legge steike mye penger i møbler. Minner om Villa Paprika, ikke Fotballfrue.

Jeg reagerer på prisen. Er ikke det dyrt for en halvpart? Kvadratmeterprisen for bolig i samme område ligger på 6000 mindre pr. kvadratmeter. (Klikk Prisstatistikk i annonsen) Det er interessant for meg som kjøper.

Megler satser på at interiøret skal selge boligen... jeg mener at beliggenhet og bruksvennlighet betyr mer. Jeg ville prøvd å finne en bedre beliggenhet. Tomtearealet må være feil. 3 mål? Jeg kan ikke se at denne halvparten kan disponere tre mål. En kommafeil? Jeg ville hatt mer tomt for lek, plen og en liten kjøkkenhage.

Men det er ikke en dum bolig. Den ser bra ut, med unntak av vaskene på badene. To bad, vaskerom, tre soverom, loftstue og stor garasje er en solid bolig. Men muligens overpriset.

Skrevet

Kjedelig! "Alle" har jo denne chabby/mansion-stilen.

Man kan si hva man vil om nordisk og minimalistisk stil, men jeg syns jammen meg at denne stilen her er tusen ganger mer upersonlig. Hvitt, sølv, stort og noe som skal se eksklusivt ut, men som bare er oppbrukt.

Nei takk!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det huset til en blogger? Hvem da? 

Anonymous poster hash: 448c8...512

Hun er ikke blogger!

Anonymous poster hash: 49a79...af3

Nei, beklager hun er ikke blogger, blandet henne med en annen. fra Instagram

Anonymous poster hash: e6071...3b3

Gjest Belle âme
Skrevet (endret)

Huset(og tapeten) var veldig fint!

Men...Nesten 4 millioner for dette huset? Aldri i livet.

Endret av Belle âme
Skrevet

Synes det var helt greit, ikke en stil jeg hadde valgt, men for mange fungerer det sikkert.

For meg trekker det ned at badene er små og at det ikke er dusjkabinett. 

Trekker opp at det ikke er hage (jeg ønsker ikke hage og drømmer om å steinlegge hele tomten min, men den er desverre stor og det blir dyrt) og fin utsikt.

Beliggenhet vet jeg ikke noe om, men prismessig synes jeg den var helt innafor. Får ikke store greiene for den prisen der hvor jeg bor.

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig! "Alle" har jo denne chabby/mansion-stilen.

Man kan si hva man vil om nordisk og minimalistisk stil, men jeg syns jammen meg at denne stilen her er tusen ganger mer upersonlig. Hvitt, sølv, stort og noe som skal se eksklusivt ut, men som bare er oppbrukt.

Nei takk!

Og nordisk og minimalistisk er mer personlig?

Nå må du gi deg!

Anonymous poster hash: 179c3...eb5

• Liker 4
Skrevet

Og nordisk og minimalistisk er mer personlig?

Nå må du gi deg!

Anonymous poster hash: 179c3...eb5

Jeg syns nordisk stil er lettere å gjøre personlig enn det ballet der. Ja, det gjør jeg!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg kjenner hun som bor der. Spm er da - kjenner jeg TS?

Anonymous poster hash: fa934...131

• Liker 3
Skrevet

Kjøkken fra 1988?? Jeg skjønner ikke greia med de "rene og rette" linjene som skal være på kjøkken i dag. Helblanke overflater, full av finger- og fettmerker. Sterilt og tildels upraktisk. Og jeg er i 20-årene, og fra storbyen.

Anonymous poster hash: f07c4...c5d

Det var ikke nødvendigvis bare helblankt og sterilit som var eneste alternativet til åpne hjørnehyller til nips og smårutete glassdører var det vel?

• Liker 4
Skrevet

Fint og nytt og alt det der men alt for lite. 

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg savner plantegninger. For meg er det viktig i boligannonser. 

Når jeg forsøker å se gjennom alt interiørstasjet, som heldigvis ikke følger boligen, så er inntrykket helt ok, verken mer eller mindre. Jeg synes ikke laminatgulv er høystandard, akkurat. Dessuten ville jeg skiftet ut vaskeservantene på baderommene. Trolig ville jeg malt over tapetene også, da de ble litt for blanke etter min smak.

Beliggenheten ser grei ut, synes jeg. Boligfeltet likner på et hvilket som helst annet boligfelt. Det er ikke direkte uvanlig at folk bor såpass tett, men jeg ville likt å vite om det ligger gode turområder, lekeplasser osv i umiddelbar nærhet. (Mulig jeg ikke har studert annonsen godt nok.) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...