Ireth Carnesir Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 Hvordan går det an? Det må vel ha membran under? Hvordan gjør man med hensyn til fall og sluk? Noen som har peiling?
philippa starck Skrevet 4. september 2004 #2 Skrevet 4. september 2004 Har ikke peiling, men jeg har vært hos noen som har det, og det var knalltøft!! Jepp, jeg er til hjelp her, ja....
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #3 Skrevet 4. september 2004 Ekte gulv skulle vel gå? Aner ikke. Men tenk på gamle båter som har slike dekk ute. Må bli kjempestilig.
Ireth Carnesir Skrevet 4. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2004 Tror det er flott. Har sett det i boligprospekter. Men skjønner altså ikke helt hvordan man skal legge det. Siden det skal være fall mot sluk.
Gjest gjest som har sett deres gulv (R Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Jeg vet at proffegulv har fantastiske gulv, og de legger ekte skipsgulv med ekte nating og sånne treskruver. Og så bruker de en spesial lakk som gjør det sinnsykt pent og glansfullt, men det rare er at selv om det nesten ser ut som et speil, så blir det ikke glatt. Men dette er ekte saker. www.proffegulv.no send dem en mail å spør om dette.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Jeg kjenner noen som har det - men de har et annet gulv i dusjsonen. Der har de valgt sånne stener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå