AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hvordan er liksom-mensen man får ved p-piller i forhold til den egentlige mensen for dere? Kortere, lengre, mer eller mindre blod og smerte? Når får dere "mensen" etter siste hormonpille på brettet? Anonymous poster hash: 7fc17...ac5
Florence Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Kortere, mindre blod og mindre smerte. Altså kan jeg faktisk leve, ikke bare eksistere liggende i fosterstilling. Får blødning som regel et par-tre dager etter siste pille.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Kortere, mindre smerte, noe mindre blod. Jeg får blødning 4 dager etter siste pille. Anonymous poster hash: d3e3e...d20
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Hvor mange dager varer den ca? Jeg blør i omtrent 6 dager nå uten pillene, og det er så irriterende siden verken jeg eller kjæresten liker å kjøre brannbil Anonymous poster hash: 80a16...48a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Hvor mange dager varer den ca? Jeg blør i omtrent 6 dager nå uten pillene, og det er så irriterende siden verken jeg eller kjæresten liker å kjøre brannbil Anonymous poster hash: 80a16...48a Varer 4-5 dager for min del.. Anonymous poster hash: d3e3e...d20
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Blør mer og har mer smerter på p-pillene, men varer ca like lenge. Får mensen etter 5 pillefrie dager, og har mensen i 7 dager. Anonymous poster hash: 55c31...755
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Blør mindre, varer kortere og har mindre smerter. Det var grunnen til at jeg begynte på p-piller. Jeg får blødning 4 dager etter siste pille er tatt. Varer da i 4-5 dager. Anonymous poster hash: ee0e1...91e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 P-piller gjør min mensen stabil, altå en syklus på 28 dager istedenfor 29-32 dager. Jeg har mindre blødning og mindre vondt, men blør i ca like mange dager som er 6 dager. Etter en fødsel så blør jeg mye kraftigere og har mer smerter, og p-pillene hjelper ikke Syklusen ble 28 dager igjen. Så har byttet til minipillen Cerazette i håp om å blø mindre for får stadig for lite jern. Har fått "mensen" en gang nå med Cerazette og blødde bittelitt men i en uke.Anonymous poster hash: bfff6...bcf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå