Gå til innhold

P-pille-"mensen" vs ordentlige mensen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er liksom-mensen man får ved p-piller i forhold til den egentlige mensen for dere? Kortere, lengre, mer eller mindre blod og smerte?

 

Når får dere "mensen" etter siste hormonpille på brettet?



Anonymous poster hash: 7fc17...ac5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kortere, mindre blod og mindre smerte. Altså kan jeg faktisk leve, ikke bare eksistere liggende i fosterstilling. Får blødning som regel et par-tre dager etter siste pille. 

AnonymBruker
Skrevet

Kortere, mindre smerte, noe mindre blod. Jeg får blødning 4 dager etter siste pille. 



Anonymous poster hash: d3e3e...d20
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dager varer den ca? Jeg blør i omtrent 6 dager nå uten pillene, og det er så irriterende siden verken jeg eller kjæresten liker å kjøre brannbil :P 



Anonymous poster hash: 80a16...48a
AnonymBruker
Skrevet

 

Hvor mange dager varer den ca? Jeg blør i omtrent 6 dager nå uten pillene, og det er så irriterende siden verken jeg eller kjæresten liker å kjøre brannbil :P

Anonymous poster hash: 80a16...48a

 

 

Varer 4-5 dager for min del.. 

Anonymous poster hash: d3e3e...d20

AnonymBruker
Skrevet

Blør mer og har mer smerter på p-pillene, men varer ca like lenge. Får mensen etter 5 pillefrie dager, og har mensen i 7 dager. 



Anonymous poster hash: 55c31...755
AnonymBruker
Skrevet

Blør mindre, varer kortere og har mindre smerter. Det var grunnen til at jeg begynte på p-piller. 

 

Jeg får blødning 4 dager etter siste pille er tatt. Varer da i 4-5 dager.



Anonymous poster hash: ee0e1...91e
AnonymBruker
Skrevet

P-piller gjør min mensen stabil, altå en syklus på 28 dager istedenfor 29-32 dager. Jeg har mindre blødning og mindre vondt, men blør i ca like mange dager som er 6 dager. Etter en fødsel så blør jeg mye kraftigere og har mer smerter, og p-pillene hjelper ikke :( Syklusen ble 28 dager igjen. Så har byttet til minipillen Cerazette i håp om å blø mindre for får stadig for lite jern. Har fått "mensen" en gang nå med Cerazette og blødde bittelitt men i en uke.

Anonymous poster hash: bfff6...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...