AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #21 Skrevet 24. juni 2015 Det var jo artig mye bra respons! :D men - hvor er dere irl...? Jeg er ikke ute etter noen som er sub annet enn i senga (eller andre plasser man leker... ), han må ellers være en oppegående selvstendig kar, bare like å bli brukt og sjefet med i seksuelle settinger! Switching kan og være ok innimellom Tsha, hvordan man søker etter sånne som meg...? Vær en av få seriøse på FL som vil snakke om mer/annet enn puling og kink og være en normalt oppegående fyr?Anonymous poster hash: 433b1...e7a
eksentrisk Skrevet 24. juni 2015 #22 Skrevet 24. juni 2015 Det var jo artig mye bra respons! :D men - hvor er dere irl...? Jeg er ikke ute etter noen som er sub annet enn i senga (eller andre plasser man leker... ), han må ellers være en oppegående selvstendig kar, bare like å bli brukt og sjefet med i seksuelle settinger! Switching kan og være ok innimellom Tsha, hvordan man søker etter sånne som meg...? Vær en av få seriøse på FL som vil snakke om mer/annet enn puling og kink og være en normalt oppegående fyr?Anonymous poster hash: 433b1...e7a Lag deg en profil her
sunberrytoddy Skrevet 25. juni 2015 #23 Skrevet 25. juni 2015 Det var jo artig mye bra respons! :D men - hvor er dere irl...? Jeg er ikke ute etter noen som er sub annet enn i senga (eller andre plasser man leker... ), han må ellers være en oppegående selvstendig kar, bare like å bli brukt og sjefet med i seksuelle settinger! Det er ikke sikkert vi er så sub irl? Da er det jo litt vanskeligere å plukke oss ut. Skal jeg liksom akseptere at folk behandler meg som dritt, bare fordi jeg tenner litt ekstra av dominaer?
surre_sub Skrevet 5. juli 2015 #24 Skrevet 5. juli 2015 Jente i slutten av 20-årene og har vel litt erfaring fra kink-miljøet. Men hvor er subguttene hen...? Tenner veldig på å bestemme, drive edging, nekte han orgasme, facesitting, bondage, litt bruk av pisk, feminisering osv. Inntrykk av at de fleste menn tenner på å være dominante, men må da være noen for meg og? :DAnonymous poster hash: 433b1...e7a Er her og på fetlife:) stikk innom da vel
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #25 Skrevet 5. juli 2015 På Institutt for Informatikk... De blir lett dominert! :-) Anonymous poster hash: c4c15...096
male_maid Skrevet 6. juli 2015 #26 Skrevet 6. juli 2015 Joda, vi finnes. Sneket oss inn her... På Fetlife.com som mange nevner, på cupido.no eller på Smil-norge.no Ikke vanskelig å finne oss, værre for oss å finne en kvinne.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #27 Skrevet 6. juli 2015 Jente i slutten av 20-årene og har vel litt erfaring fra kink-miljøet. Men hvor er subguttene hen...? Tenner veldig på å bestemme, drive edging, nekte han orgasme, facesitting, bondage, litt bruk av pisk, feminisering osv. Inntrykk av at de fleste menn tenner på å være dominante, men må da være noen for meg og? :DAnonymous poster hash: 433b1...e7a Hvis du blir oppfattet som en sterk kvinne, så kommer de sannelig i flokk. Jeg er en sterk kvinne, men er hverken interessert i submenn eller dominante menn. Anonymous poster hash: e4837...f3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå