Gå til innhold

Subgutter - hvor finner jeg de?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo artig mye bra respons! :D men - hvor er dere irl...?

Jeg er ikke ute etter noen som er sub annet enn i senga (eller andre plasser man leker... :P), han må ellers være en oppegående selvstendig kar, bare like å bli brukt og sjefet med i seksuelle settinger! Switching kan og være ok innimellom :)

Tsha, hvordan man søker etter sånne som meg...? Vær en av få seriøse på FL som vil snakke om mer/annet enn puling og kink og være en normalt oppegående fyr?

Anonymous poster hash: 433b1...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke ute etter noen som er sub annet enn i senga (eller andre plasser man leker... :P), han må ellers være en oppegående selvstendig kar, bare like å bli brukt og sjefet med i seksuelle settinger! Switching kan og være ok innimellom :)

Tsha, hvordan man søker etter sånne som meg...? Vær en av få seriøse på FL som vil snakke om mer/annet enn puling og kink og være en normalt oppegående fyr?

Lag deg en profil her :)

Skrevet

Jeg er ikke ute etter noen som er sub annet enn i senga (eller andre plasser man leker... :P), han må ellers være en oppegående selvstendig kar, bare like å bli brukt og sjefet med i seksuelle settinger!

Det er ikke sikkert vi er så sub irl? Da er det jo litt vanskeligere å plukke oss ut. Skal jeg liksom akseptere at folk behandler meg som dritt, bare fordi jeg tenner litt ekstra av dominaer?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jente i slutten av 20-årene og har vel litt erfaring fra kink-miljøet. Men hvor er subguttene hen...?

Tenner veldig på å bestemme, drive edging, nekte han orgasme, facesitting, bondage, litt bruk av pisk, feminisering osv. Inntrykk av at de fleste menn tenner på å være dominante, men må da være noen for meg og? :D

Er her og på fetlife:) stikk innom da vel

AnonymBruker
Skrevet

På Institutt for Informatikk... De blir lett dominert! :-) 

Anonymous poster hash: c4c15...096
Skrevet

Joda, vi finnes. Sneket oss inn her... På Fetlife.com som mange nevner, på cupido.no eller på Smil-norge.no

Ikke vanskelig å finne oss, værre for oss å finne en kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Jente i slutten av 20-årene og har vel litt erfaring fra kink-miljøet. Men hvor er subguttene hen...?

Tenner veldig på å bestemme, drive edging, nekte han orgasme, facesitting, bondage, litt bruk av pisk, feminisering osv. Inntrykk av at de fleste menn tenner på å være dominante, men må da være noen for meg og? :D

Hvis du blir oppfattet som en sterk kvinne, så kommer de sannelig i flokk. Jeg er en sterk kvinne, men er hverken interessert i submenn eller dominante menn.   

Anonymous poster hash: e4837...f3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...