Gå til innhold

Livredd Pus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt var som vanlig, samboeren min var komt hjem fra jobb, eg kom inn dørene og hentet korte og kosa litt med Pus, så stakk vi på butikken og når vi kom tilbake var Pus livredd, og nekta å være eller nærme seg stuen, når samboeren min skulle hente Pus og ta ho inn til oss klamra ho seg fast i han med alle klørene, vi skjønna ikkje ka som kan ha skjedd.. Ho ete fortsatt, og vil fortsatt være med oss, men ho nærma seg ikkje stua...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe i stua som er nytt/ukjent, noe som har skjedd i stua som gjør henne skeptisk? Gi henne tid

Skrevet

Kan en annen katt ha kommet inn?

Skrevet

Spøkæls?

• Liker 1
Skrevet

Som noen sier: er det en ny ting i stuen, har vinduet eller en dør vært åpen sånn at en annen katt kan ha kommet seg inn og skremt henne? Har hun vondt noe sted? Kanskje hun har falt og slått seg eller opplevd noe annet negativt med en av tingene i stuen.

Det blir jo ren spekulering, men pusen deres har opplevd noe mens dere var på butikken og er nå veldig skeptisk til stuen. Flytt mat og drikke sånn at hun slipper å gå igjennom stuen. Gi henne tid, så tør hun sikkert til slutt å være i stuen igjen.

Skrevet

Jeg har sett en del på animal planet programmet "en katt til besvær" (eller "my cat from hell") med Jaxon Galaxy eller hva han enn hete, en kattebehaviorist! I de tilfellene jeg har sett som kan minne om dette har han gjort stua til noe positivt! Altså flytta matskåla dit, leke dær osv. Håper det hjelper : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...