Gå til innhold

Hvor fort fylles sædtanken opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en mann har utløsning, hvor lang tid tar det før det kommer like mye ut som første gang? Jeg har lyst å svelge det men klarer ikke når det kommer så mye! Så hvis vi har sex 2 dager på rad for eks, vil det komme mindre da eller full pott allerede?

Anonymous poster hash: 852c7...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis en mann har utløsning, hvor lang tid tar det før det kommer like mye ut som første gang? Jeg har lyst å svelge det men klarer ikke når det kommer så mye! Så hvis vi har sex 2 dager på rad for eks, vil det komme mindre da eller full pott allerede?

Anonymous poster hash: 852c7...8fb

Vel hørte snakk om at det for hvert sekund var det flere tusen og at en utløsning innehold flere hundre millioner celler.

Så du kan bl.a ha sex hyppigere. Som f.eks fra 1 -2 ganger om dagen også øke. Jeg husker jeg klarte å komme 3 ganger en kveld med kjæresten. Det var da at jeg kom 2 ganger på førate seansen og en gang på den siste noen timer senere. Da hadde jeg dog ikke "trent" dette inn. Men har sett hvertfall på meg selv at jeg har ereksjon nå selv etter første utløsning så om jeg kommer for fort gjør ikke det noe for da er den alltids klar for en til 😂

Anonymous poster hash: a86a9...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at det er fylt opp igjen etter et døgn eller så. ^^

 

Tviler jeg sterkt på!!!Om det går 1 - 2 uker så er det MYYYYE griseri i pÅsan, og har jeg i tillegg vært kåt i løpet av uken så er det enda mer. Etter en dag er det bare smøtteri, og knapt noe å bry seg med ...

 

Kan det tenkes at det du har lest om har med fruktbarhet og den slags å gjøre, muligens? :vetikke:

 

Jeg tipper det det er minimalt med mineraler og vitaminer ved andre omgang, TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt de siste svarene.. Vitaminer og mineraler? Får vel bare prøve og se!

Anonymous poster hash: 852c7...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en mann har utløsning, hvor lang tid tar det før det kommer like mye ut som første gang? Jeg har lyst å svelge det men klarer ikke når det kommer så mye! Så hvis vi har sex 2 dager på rad for eks, vil det komme mindre da eller full pott allerede?

Anonymous poster hash: 852c7...8fb

Svarer bare ut fra egen erfaring. Dersom tanken er full, er logisk nok trykket størst og mengden størst. Dersom dere har sex ofte, kan du holde tanken nede, feks halvfull. Da kommer det mindre hver gang.

Men forskjellen behøver ikke være stor, du vet jo heller ikke hvordan han er blitt stimulert mellom hver gang dere har hatt sex, han kan jo bli kåt av så mangt.

Hvor rask produksjonen er vet jeg ikke. Men noen dager uten sex + et lengre forspill, gir full tank hos meg. Du får prøve deg fram og bli bedre kjent med typen din, men tror du vil slite litt dersom du forsøker å kalkulere deg fram, mye tilfeldigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er mannen min gjennom 10 år, men har egentlig svelget veldig sjelden.. Når jeg har prøvd har det jo eksplodert pga det flyter over. Og det blir for mye for meg! Ts

Anonymous poster hash: 852c7...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Begge de som jeg har sex med nå, kommer minst like mye andre gang, selv om det er bare 5 minutter mellom hver gang. Men om vi gjør det flere ganger blir det mindre og av og til helt tørt.

Om morgenen er det like fullt igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge de som jeg har sex med nå, kommer minst like mye andre gang, selv om det er bare 5 minutter mellom hver gang. Men om vi gjør det flere ganger blir det mindre og av og til helt tørt.

Om morgenen er det like fullt igjen :)

Begge ?! Det holder ikke med en FF?:P

Anonymous poster hash: a86a9...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Tviler jeg sterkt på!!!Om det går 1 - 2 uker så er det MYYYYE griseri i pÅsan, og har jeg i tillegg vært kåt i løpet av uken så er det enda mer. Etter en dag er det bare smøtteri, og knapt noe å bry seg med ...

 

Kan det tenkes at det du har lest om har med fruktbarhet og den slags å gjøre, muligens? :vetikke:

 

Jeg tipper det det er minimalt med mineraler og vitaminer ved andre omgang, TS!

 

Vettafaen jeg, leste iallfall en plass at sæden er på topp igjen etter et døgn eller så. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...