AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Er det noen som har prøvd det såkalte barbiedopet som heter Melanotan? Åssen virkning hadde det på kroppen din? Trenger ikke fortelle meg hvor farlig dette er eller noe annet en det jeg faktisk spør om. Du kan spare deg for kaloriene;)Anonymous poster hash: 0d9e0...6bb
Blod Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har ikke prøvd. Men de som har har fått flere store pigmentflekker på kroppen, og man merker det utrolig godt på huden. Er som om den eldes raskere
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har prøvd det to ganger, tok begge gangene under halvparten av anbefalt dose i forhold til vekt, siden jeg var veldig redd for å få bivirkninger osv. Jeg ble knallbrun og fin. MEN jeg skal aldri gjøre det igjen! Har ikke fått pigmentflekker på kroppen i etterkant (heldigvis!!), men fikk et SKIKKELIG kviseproblem og det føles nå som om huden eldes raskere.. Huden min er hvert fall ikke pen å se på. Må legge til at det nesten er ett og et halvt år siden siste kur og nesten tre år siden første kur. Man er veldig fin og brun der og da og jeg følte meg helt fantastisk, men man vet svært lite om ettervirkningene.. Anonymous poster hash: d1a66...955
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har gjort det et par ganger. Fikk fin brunfarve, og den kommer jo innenfra i motsetning til ved stråling, så huden eldes ikke på samme måte som ved soling. Man får riktignok mer pigmenter og farve i huden. Det betyr også noen flere mørke partier. Har man f.eks. lys hud og ikke særlig mørke sirkler under øynene kan man få mer av dette. Så det er andre ting som følger med. Har du noen arr etter kviser el.l. kan disse partiene også bli mørkere. Det er jo mer pigmentering totalt, ikke bare der du vil ha det. Jeg fikk også flere kviser, som også nevnt over her. Det gikk derimot over ettersom jeg sluttet. Problemet er jo at med mindre du har en helt sikker kilde så vet du ikke hva du får når du bestiller over natt. Hadde det vært regulert hadde det selvsagt vært tryggere, Anonymous poster hash: b71c7...7f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå