AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hei! La inn 350 gram silikon for 2 dager siden, utgangspunktet mitt var ikke spesielt stort til å begynne med. Hadde vell omtrent en 70 a/liten b før operasjonen. La over brystmuskelen, men er litt skuffet.. Syntes de er kjempe små og hører jo historier om at de blir mindre og mindre etterhvert som dagene går.. Er forresten 1.72 cm over bakken og veier omtrent 58 kg. Blir de eventuelt større når de legger seg litt mer ned? fordi per dags dato så passer jeg faktisk noen av BH`ene jeg brukte før operasjon, syntes egentlig bare de er blitt rundere. Hjeeelp..anybody? Anonymous poster hash: c64bf...8c3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Hei! La inn 350 gram silikon for 2 dager siden, utgangspunktet mitt var ikke spesielt stort til å begynne med. Hadde vell omtrent en 70 a/liten b før operasjonen. La over brystmuskelen, men er litt skuffet.. Syntes de er kjempe små og hører jo historier om at de blir mindre og mindre etterhvert som dagene går.. Er forresten 1.72 cm over bakken og veier omtrent 58 kg. Blir de eventuelt større når de legger seg litt mer ned? fordi per dags dato så passer jeg faktisk noen av BH`ene jeg brukte før operasjon, syntes egentlig bare de er blitt rundere. Hjeeelp..anybody? Anonymous poster hash: c64bf...8c3 Nei de er ikke samme størrelse, langt der i fra. Du må bare vente en stund før du ser de ordentlig. Sammenlign deg med tidligere bilder av deg så ser du. Anonymous poster hash: 93f32...ebb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå