AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Det har seg slik at jeg for fem år siden møtte en gutt på ferie som jeg falt helt for. Han følte det samme og vi fortsatte å holde kontakt, og jeg dro å besøkte han. På grunn av avstand fungerte det ikke. Både han og jeg gikk inn i nye forhold. Ett år etter vi gjorde det slutt, tok han kontakt med meg. Men pga min daværende kjærestes sjalusi, kunne vi ikke ha kontakt og jeg måtte slette han fra facebook. Ett år etter det igjen tar han kontakt igjen, og det samme skjer igjen pga min daværende kjæreste. Jeg har aldri klart å glemme ham. Følte at han var helt spesiell, og at han kanskjer var den rette for meg. Nå etter jeg ble singel har jeg prøvd å ta kontakt med ham igjen. La han til på facebook, og når det hadde gått en uke uten at han hadde godtatt, sendte jeg han en mld om at jeg på en måte forsto at han ikke ville ha kontakt siden jeg hadde slettet ham to ganger før, men at det var pga min daværende kjæreste, og at jeg nå håpte vi kunne gjenoppta kontakten. I dag ser jeg på facebook at han ikke har godtatt venneforespørselen min...Er veldig sårt da jeg føler at jeg har veldig lyst å gjenoppta kontakten og se hvor det fører, da jeg har en liten følelse av at han er den rette.... Så, hvorfor tror dere han ikke ville godta venneforespørselen? Hva bør jeg gjøre når jeg føler så sterkt for ham? Anonymous poster hash: 7c614...680
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Av samme grunn som du da du avviste han Anonymous poster hash: 91de1...e3b 18
Gjest Mythic Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Han vil ikke ha kontakt med deg, og det må du bare respektere. Det hjelper liksom ikke at du føler så sterkt, når du har avvist han to ganger. Han ønsker nok å beholde stoltheten sin.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Ja, han har sikkert kjæreste. Eller stolthet. Anonymous poster hash: 2d582...d74 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Det vi hadde sammen var spesielt. Virkelig kjærlighet ved første blikk. Verken meg eller han hadde opplevd noe lignende før. Det å måtte avvise han pga min daværende kjærestes sjalusi gjorde så vondt...En av de positive sidene jeg så ved å bli singel var å gjenoppta kontakt med ham. Nå som vi var blitt eldre. Og se hvor ting førte. Det at han nå ikke vil dette, nå som jeg endelig kan, er dumt...Men jeg gav ham iallefall en forklaring begge gangene jeg måtte slette ham, men en forklaring på hvorfor han ikke ville godta nå har ikke jeg fått... TS Anonymous poster hash: 7c614...680
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Kanskje du får en om 5 år da...?Anonymous poster hash: 8308b...b5b 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Du fremstiller det jo som at han har vært et andrevalg hele tiden. Du valgte å ha en sjalu kjæreste fremfor kontakt med en du så på som veldig spesiell. Du kunne ikke engang ha han som venn! TO ganger. Jeg hadde ikke orket å være et slikt andrevalg, om fyren plutselig "kunne" ha kontakt da han ble singel. Anonymous poster hash: 77543...e90 21
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Det vi hadde sammen var spesielt. Virkelig kjærlighet ved første blikk. Verken meg eller han hadde opplevd noe lignende før. Det å måtte avvise han pga min daværende kjærestes sjalusi gjorde så vondt...Anonymous poster hash: 7c614...680 Virker som om eksen din gjorde rett i å kreve at du ikke skulle ha kontakt med ham alle fall. Anyways. Det har gått 5 år. Han har sikkert gått videre og det burde du også gjøreAnonymous poster hash: 19cfb...5b1 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 Det har seg slik at jeg for fem år siden møtte en gutt på ferie som jeg falt helt for. Han følte det samme og vi fortsatte å holde kontakt, og jeg dro å besøkte han. På grunn av avstand fungerte det ikke. Både han og jeg gikk inn i nye forhold. Ett år etter vi gjorde det slutt, tok han kontakt med meg. Men pga min daværende kjærestes sjalusi, kunne vi ikke ha kontakt og jeg måtte slette han fra facebook. Ett år etter det igjen tar han kontakt igjen, og det samme skjer igjen pga min daværende kjæreste. Jeg har aldri klart å glemme ham. Følte at han var helt spesiell, og at han kanskjer var den rette for meg. Nå etter jeg ble singel har jeg prøvd å ta kontakt med ham igjen. La han til på facebook, og når det hadde gått en uke uten at han hadde godtatt, sendte jeg han en mld om at jeg på en måte forsto at han ikke ville ha kontakt siden jeg hadde slettet ham to ganger før, men at det var pga min daværende kjæreste, og at jeg nå håpte vi kunne gjenoppta kontakten. I dag ser jeg på facebook at han ikke har godtatt venneforespørselen min...Er veldig sårt da jeg føler at jeg har veldig lyst å gjenoppta kontakten og se hvor det fører, da jeg har en liten følelse av at han er den rette.... Så, hvorfor tror dere han ikke ville godta venneforespørselen? Hva bør jeg gjøre når jeg føler så sterkt for ham? Anonymous poster hash: 7c614...680 Hva venter du deg, du har slettet ham to ganger. La han være ifred, om du har det sårt nå, hadde sikkert han det like sårt når du kuttet ham ut..for andre gang. Du hadde din sjanse, men valgte han bort, la ham være ifred, han ønsker ingen kontakt, respekter det Anonymous poster hash: 2ecd9...848 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #10 Skrevet 23. juni 2015 Du fremstiller det jo som at han har vært et andrevalg hele tiden. Du valgte å ha en sjalu kjæreste fremfor kontakt med en du så på som veldig spesiell. Du kunne ikke engang ha han som venn! TO ganger. Jeg hadde ikke orket å være et slikt andrevalg, om fyren plutselig "kunne" ha kontakt da han ble singel. Anonymous poster hash: 77543...e90 Nei det var ikke slik. Han bodde i et annet land, og det var ikke aktuelt på det tidspunktet å være sammen. Det var han som endte det. Når han tok kontakt sa han ingenting om å gjenoppta forholdet, og jeg hadde det bra med han jeg var sammen med, så å ende forholdet var ikke aktuelt. Jeg ville jo være venn med ham, men kunne ikke hvis jeg ville fortsette i det forholdet jeg var i.... Et andrevalg har han aldri vært. Jeg har aldri glemt han, og ble veldig lei meg da det ble slutt. Hadde det vært opp til meg hadde jeg flyttet til ham da vi ble litt eldre. Men slik ble det ikke...Derfor jeg håpte noe kunne skje da jeg ble singel.. TS Anonymous poster hash: 7c614...680
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 Det vi hadde sammen var spesielt. Virkelig kjærlighet ved første blikk. Verken meg eller han hadde opplevd noe lignende før. Det å måtte avvise han pga min daværende kjærestes sjalusi gjorde så vondt...En av de positive sidene jeg så ved å bli singel var å gjenoppta kontakt med ham. Nå som vi var blitt eldre. Og se hvor ting førte. Det at han nå ikke vil dette, nå som jeg endelig kan, er dumt...Men jeg gav ham iallefall en forklaring begge gangene jeg måtte slette ham, men en forklaring på hvorfor han ikke ville godta nå har ikke jeg fått... TS Anonymous poster hash: 7c614...680 Les hva du selv skriver, hvis det var så spesielt, kjærlighet ved første blikk, hvorfor valgte du andre foran han da? Anonymous poster hash: 2ecd9...848 9
Millimani Skrevet 23. juni 2015 #12 Skrevet 23. juni 2015 Det har seg slik at jeg for fem år siden møtte en gutt på ferie som jeg falt helt for. Han følte det samme og vi fortsatte å holde kontakt, og jeg dro å besøkte han. På grunn av avstand fungerte det ikke. Både han og jeg gikk inn i nye forhold. Ett år etter vi gjorde det slutt, tok han kontakt med meg. Men pga min daværende kjærestes sjalusi, kunne vi ikke ha kontakt og jeg måtte slette han fra facebook. Ett år etter det igjen tar han kontakt igjen, og det samme skjer igjen pga min daværende kjæreste. Jeg har aldri klart å glemme ham. Følte at han var helt spesiell, og at han kanskjer var den rette for meg. Nå etter jeg ble singel har jeg prøvd å ta kontakt med ham igjen. La han til på facebook, og når det hadde gått en uke uten at han hadde godtatt, sendte jeg han en mld om at jeg på en måte forsto at han ikke ville ha kontakt siden jeg hadde slettet ham to ganger før, men at det var pga min daværende kjæreste, og at jeg nå håpte vi kunne gjenoppta kontakten. I dag ser jeg på facebook at han ikke har godtatt venneforespørselen min...Er veldig sårt da jeg føler at jeg har veldig lyst å gjenoppta kontakten og se hvor det fører, da jeg har en liten følelse av at han er den rette.... Så, hvorfor tror dere han ikke ville godta venneforespørselen? Hva bør jeg gjøre når jeg føler så sterkt for ham? Anonymous poster hash: 7c614...680 Enten avviser han deg fordi du avviste han to ganger, så han tar igjen med samme mynt... Eller så har han innsett at tiden har gått, og livet har gått videre. Heller ikke nødvendig at han skal gjenoppta kontakt med deg, "av frykt" for at han blir utro med deg mot sin nåværende kjæreste. Så han har avvist venneforespørselen helt? Eller bare ikke svart på den? Han kan jo være på ferie uten tilgang til internett Legg fortiden bak deg, og kom deg videre i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #13 Skrevet 23. juni 2015 Enten avviser han deg fordi du avviste han to ganger, så han tar igjen med samme mynt... Eller så har han innsett at tiden har gått, og livet har gått videre. Heller ikke nødvendig at han skal gjenoppta kontakt med deg, "av frykt" for at han blir utro med deg mot sin nåværende kjæreste. Så han har avvist venneforespørselen helt? Eller bare ikke svart på den? Han kan jo være på ferie uten tilgang til internett Legg fortiden bak deg, og kom deg videre i livet. Han har avvist den helt ja. Før stod det "Venneforespørsel sendt", mens nå står det "Legg til venn". Jeg skjønner hvis det er slik at han ikke vil ha kontakt siden jeg slettet ham to ganger...Dette skrev jeg også til ham. Men jeg hater at eksen på en måte skal "vinne dette" også. Først dumper han meg, og så "vinner" han ved at jeg nå i ettertid ikke kan ha kontakt med en fyr pga hans sjalu oppførsel da vi var sammen...Jeg avviste han første fyren to ganger for å redde forholdet, men så endte det uansett...Og nå har jeg ingen av dem... Ja jeg må legge fortiden bak meg... TS Anonymous poster hash: 7c614...680
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #14 Skrevet 23. juni 2015 Han har vel blitt voksen nok til å skjønne at det ikke er noe som heter forelskelse ved første blikk eller den rette. I tillegg til at du har avvist ham to ganger og dermed sendt ham et klokkeklart signal om å holde seg borte. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Anonymous poster hash: b5cdb...26e 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #15 Skrevet 23. juni 2015 Les hva du selv skriver, hvis det var så spesielt, kjærlighet ved første blikk, hvorfor valgte du andre foran han da? Anonymous poster hash: 2ecd9...848 Jeg gjorde ikke det. Det var han som endte det, ikke jeg. Hadde det vært opp til meg hadde vi fortsatt vært sammen, og jeg hadde flyttet til ham. Jeg vet jo ikke om han ville noe spesielt med å ta opp kontakten med meg. Vet jo ikke hva han ville da jeg ikke fikk ha kontakt med ham. TS Anonymous poster hash: 7c614...680
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #16 Skrevet 23. juni 2015 Han har vel blitt voksen nok til å skjønne at det ikke er noe som heter forelskelse ved første blikk eller den rette. I tillegg til at du har avvist ham to ganger og dermed sendt ham et klokkeklart signal om å holde seg borte. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Anonymous poster hash: b5cdb...26e Det er én ting å avvise noen når man er i et forhold, det er noe helt annet å avvise noen når man er singel. Han var en eks, og min daværende kjæreste likte ikke at jeg hadde kontakt med eksen. Hadde jeg vært singel hadde jeg jo ikke avvist ham. TS Anonymous poster hash: 7c614...680
Wildstar Skrevet 23. juni 2015 #17 Skrevet 23. juni 2015 Jeg håper, for hans del, at han har gått videre. 5 år er lenge, spesielt når man har blitt kuttet ut flere ganger av motparten. Dumt for din del, men man tar de valg man tar i livet og må leve med det. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #18 Skrevet 23. juni 2015 Jeg gjorde ikke det. Det var han som endte det, ikke jeg. Hadde det vært opp til meg hadde vi fortsatt vært sammen, og jeg hadde flyttet til ham. Jeg vet jo ikke om han ville noe spesielt med å ta opp kontakten med meg. Vet jo ikke hva han ville da jeg ikke fikk ha kontakt med ham. TS Anonymous poster hash: 7c614...680 Du høres ut som et bortskjemt barn som er vant til å få alt du peker på, og når du for en gangs skyld ikke får det, er det såååå urettferdig. Anonymous poster hash: 24f8f...265 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #19 Skrevet 23. juni 2015 Du høres ut som et bortskjemt barn som er vant til å få alt du peker på, og når du for en gangs skyld ikke får det, er det såååå urettferdig. Anonymous poster hash: 24f8f...265 Jaha? Ser ikke helt hvordan du klarte å trekke den konklusjonen. Det er iallefall ikke tilfellet. Jeg var klar for å kjempe for et forhold jeg følte var verdt å satse på, men som ikke ble noe av pga avstand og feil tid i livet, og det gjør meg til en bortskjemt barn? TS Anonymous poster hash: 7c614...680 1
Maleficenta Skrevet 23. juni 2015 #20 Skrevet 23. juni 2015 Det har seg slik at jeg for fem år siden møtte en gutt på ferie som jeg falt helt for. Han følte det samme og vi fortsatte å holde kontakt, og jeg dro å besøkte han. På grunn av avstand fungerte det ikke. Både han og jeg gikk inn i nye forhold. Ett år etter vi gjorde det slutt, tok han kontakt med meg. Men pga min daværende kjærestes sjalusi, kunne vi ikke ha kontakt og jeg måtte slette han fra facebook. Ett år etter det igjen tar han kontakt igjen, og det samme skjer igjen pga min daværende kjæreste. Jeg har aldri klart å glemme ham. Følte at han var helt spesiell, og at han kanskjer var den rette for meg. Nå etter jeg ble singel har jeg prøvd å ta kontakt med ham igjen. La han til på facebook, og når det hadde gått en uke uten at han hadde godtatt, sendte jeg han en mld om at jeg på en måte forsto at han ikke ville ha kontakt siden jeg hadde slettet ham to ganger før, men at det var pga min daværende kjæreste, og at jeg nå håpte vi kunne gjenoppta kontakten. I dag ser jeg på facebook at han ikke har godtatt venneforespørselen min...Er veldig sårt da jeg føler at jeg har veldig lyst å gjenoppta kontakten og se hvor det fører, da jeg har en liten følelse av at han er den rette.... Så, hvorfor tror dere han ikke ville godta venneforespørselen? Hva bør jeg gjøre når jeg føler så sterkt for ham?Anonymous poster hash: 7c614...680 Kanskje fordi du har sletta han x antall ganger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå