Gå til innhold

god hygiene men lukter!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer inni ørene daglig og bruker Q-tips helt forsiktig men det lukter likevel ørevoks! Noen ganger stikker kjæresten tungen inni øret mitt for å kile meg og det er så deilig men så tenker jeg på den ufyselige lukten. Jeg har til og med prøvd å putte såpe i ørene og gni men det eneste som skjedde da var at jeg gikk med dotter og skum i ørene i lang tid. Tips?

Anonymous poster hash: 9ba35...c7a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare du som lulter dette?

Såpe i ørene, q tips i ørene er ting som vil få en lege til å gremmes. Ørene er så og si selvrensende når du bare spyler de med vann.

Du bør få en kontroll av ørene dine hos en allmennlege, det er mulgi den røffe behandlingen har gitt deg øregangseksem. Det kan lukte, i tillegg pleier det å klø og noen ganger væske seg.

Anonymous poster hash: 52f1b...9d9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

La ørene være i fred! Du skal ikke ha såpe og alt skit oppi der. Ikke rart om du har masse ørevoks og det lukter da.

Gå til legen og sjekk at du ikke har gjort noen skade, og slutt med alt tullet så vil det ordne seg

Anonymous poster hash: abdcc...6eb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La ørene være, og få kjæresten til å gjøre det samme...

Anonymous poster hash: 73306...29c
AnonymBruker
Skrevet

Første gangen jeg noensinne har hørt noen si at ørevoks lukter.

Dersom det lukter, så er det sannsynligvis en legesak. Men jeg tror ikke på deg.

Anonymous poster hash: 47ab9...00a
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det lukter vondt, kan det være en bakterieinfeksjon som må behandles med antibiotika. Vanlig ørevoks lukter vel mest honning...

Anonymous poster hash: e5b3d...590

AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å vaske BAK ørene. Før q-tipsen opp langs bak øret, og du vil se hvor mye dritt som samler seg der.

Det er mange vaskerutiner man har glemt fra gamle dager. Da var det viktig å vaske seg bak ørene, under armene, hendene og føttene.

Anonymous poster hash: f1259...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...