AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Tror jeg har greid å bli gravid... Går på p-piller og har gjort det i et år nå, men nå merker jeg symptomer som stemmer skummelt overens med graviditet. Er akkurat begynt på pillefri uke, men har det noe å si på hvorvidt jeg er gravid eller ikke om jeg får mensen nå? Vet at uten p-piller er uteblitt mens et tegn på graviditet, men mensen på p-piller er jo ikke helt som vanlig. Så, om jeg får mensen i dagene som kommer, betyr det da at jeg ikke er gravid, eller har det ingenting å si? Anonymous poster hash: a77b1...8fa
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Vet ikke kan være forskjellig, kroppers reaksjon varierer. Lurt å sjekke med legenAnonymous poster hash: 5c6d5...b01
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Om du tror du er gravid,så må du utelukke det NÅ. Da må du straks slutte på p-pillene Anonymous poster hash: b456f...770
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Om du tror du er gravid,så må du utelukke det NÅ. Da må du straks slutte på p-pillene Anonymous poster hash: b456f...770 Hvis jeg er gravid, skal jeg ikke beholde det... Anonymous poster hash: a77b1...8fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå