Gå til innhold

Hvilke spm skal man stille under et intervju?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på intervju og har blitt rådet til å stille noen spørsmål. Men aner ikke hvilke som er lure å spørre om slik at man virker interessert. Jeg er interssert, men kommer ikke på noen spm.

Noen forslag?



Anonymous poster hash: c8d85...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typiske spørsmål er hvordan ser en vanlig dag ut, hvordan er det sosiale miljøet, er det noen ansvarsområder som er spesielt vektlagt, hvem rapporterer man til... Skriv ned ganske mange spørsmål, sånn at du garantert har et par igjen når du får spørsmålet.



Anonymous poster hash: d7788...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Typiske spørsmål er hvordan ser en vanlig dag ut, hvordan er det sosiale miljøet, er det noen ansvarsområder som er spesielt vektlagt, hvem rapporterer man til... Skriv ned ganske mange spørsmål, sånn at du garantert har et par igjen når du får spørsmålet.

Anonymous poster hash: d7788...9fe

 

Okei tusen takk! :) prøver å google, men finner liksom ikke noe jeg føler jeg kan bruke. 

 

Flere forslaG?

Anonymous poster hash: c8d85...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Okei tusen takk! :) prøver å google, men finner liksom ikke noe jeg føler jeg kan bruke. 

 

Flere forslaG?

Anonymous poster hash: c8d85...849

 

Se på det som en mulighet til å bli bedre kjent med hvordan hverdagslivet i jobben er. Så spør hva slags forventninger de har til hva du skal oppnå i løpet av prøvetid og første års jobb, hva slags muligheter for videreutvikling finnes det (uten at det høres ut som du skal rømme fra den nye jobben ved første mulighet), er det stor gjennomstrømning eller stabil arbeidsstokk, hvordan håndteres konflikter, hvordan vil nærmeste sjef håndtere at du gjør en feil osv.

Anonymous poster hash: d7788...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...