AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Noen som har bestilt nytt pass I drammen de siste ukene, og har lyst til å si hvor mange dager det tok før det lå i postkassen? Hilsen en som er litt stressa for usa turen:)Anonymous poster hash: 452ee...54e
Kamomille Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 (endret) .. Endret 23. juni 2015 av Kamomille
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Eller om du bor et annet sted. Hvor mange dager gikk det?Anonymous poster hash: 452ee...54e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 I fjor tok det ca 16 dager. Jeg måtte få nødpass fordi jeg hadde regnet 14 dager, altså 10 arbeidsdager unntatt helg. Regner med det samme i år. Det ble produsert innen fristen, men det havnet ikke i postkassen før den 16. dagen.Anonymous poster hash: b7ea2...807
Anglofil Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Var innom i Oslo og det tok akkurat 1 uke. I Oslo sier de at det tar 10 virkedager, evt 14 dager. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Grønland politistasjon i Oslo har leveringsgaranti på 10 dager. Anonymous poster hash: 11f61...63a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Bestilte pass i Drammen på tirsdag i forgje uke. Passet lå i postkassen i dag:-) 8 dager totalt. Anonymous poster hash: 452ee...54e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå