Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har bestilt nytt pass I drammen de siste ukene, og har lyst til å si hvor mange dager det tok før det lå i postkassen? Hilsen en som er litt stressa for usa turen:)

Anonymous poster hash: 452ee...54e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

..

Endret av Kamomille
AnonymBruker
Skrevet

Eller om du bor et annet sted. Hvor mange dager gikk det?

Anonymous poster hash: 452ee...54e

AnonymBruker
Skrevet

I fjor tok det ca 16 dager. Jeg måtte få nødpass fordi jeg hadde regnet 14 dager, altså 10 arbeidsdager unntatt helg. Regner med det samme i år. Det ble produsert innen fristen, men det havnet ikke i postkassen før den 16. dagen.

Anonymous poster hash: b7ea2...807

Skrevet

Var innom i Oslo og det tok akkurat 1 uke. I Oslo sier de at det tar 10 virkedager, evt 14 dager.

 

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Grønland politistasjon i Oslo har leveringsgaranti på 10 dager.



Anonymous poster hash: 11f61...63a
AnonymBruker
Skrevet

Bestilte pass i Drammen på tirsdag i forgje uke. Passet lå i postkassen i dag:-) 8 dager totalt.



Anonymous poster hash: 452ee...54e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...