Gå til innhold

Overgrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er rette stedet å ta det opp på, men håper på respons likevel.

 

Da jeg var 8-9 år var en venninne og jeg hos faren til en tidligere kompis. Vi skulle leke gjemsel, og faren skulle stå. Vi to gjemte oss på soverommet. Da han kom, kastet han meg opp i senga og begynte å ta på meg nedentil utenfor buksa. Da jeg ropte "nei" og "slutt å kil meg der nede", fikk jeg til svar at han skulle vise meg hva det var å bli kilt der nede. Deretter tok han hånda innenfor buksa og begynte å fingre.

 

Akkurat der og da var jeg så liten at jeg ikke visste at dette ikke var lov, og trodde det var helt normalt. Jeg sa det ikke til noen som helst, bare venninna mi som visste om det etter det skjedde - fordi hun var der. Men nå som jeg er 21 år, har det gått veldig inn på meg. I alle tidligere forhold jeg har hatt med en gutt, har jeg stivnet helt og syntes det har vært kjempe ekkelt om gutten har prøvd å enten fingre eller slikke. Tåler rett og slett ikke at noen er borti meg der nede. Dette tror jeg kommer av denne hendelsen.

 

Dette går utover sexlysten min og sexen mellom meg og den eventuelle kjæresten. Jeg kommer stadig med unnskyldning for å ikke ha sex med gutten, noe som egentlig plager meg.

 

Hva kan jeg gjøre for å bedre dette?



Anonymous poster hash: 9408f...d9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli henvist til psykolog. Eller finn en selv hvis du vil betale for det. Evnt. har de det ofte hos studentsamskipnaden. 



Anonymous poster hash: d4598...f6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk hjelp, ja. Om du er student, har studentsamskipnader tilbud om psykolog. I farta tror jeg det er gratis, men er ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...