Gå til innhold

Dumt å ta en blund?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble bare så syykt trøtt akkuratt nå. Lurer på om det er en god ide, eller om det kan ødelegge nattesøvnen?

Anonymous poster hash: 76339...6ef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du sover en 20-30min, så er det ikke noe problem. Om du sover 2-3 timer er det litt verre

Anonymous poster hash: 46f50...9dd
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du sover en 20-30min, så er det ikke noe problem. Om du sover 2-3 timer er det litt verre Anonymous poster hash: 46f50...9dd

Åja, ok. Takk :-)

Skrevet

Drikk litt vann og gå litt, pleier å funke for meg når jeg blir trøtt på dagen

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, for et spørsmål :-) Sover du så sjeldent middag? Jeg kollapser nesten hver dag etter jobb, huff, men prøver å ha på alarm etter 30 minutt. Det ødelegger nattesøvnen veldig dersom jeg sover lenger. 

Anonymous poster hash: 54a7a...2a6
Skrevet

Powernap på 20 minutter er veldig bra om du er svært trøtt. Å sove lenger enn det kan ødelegge nattesøvnen.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, for et spørsmål :-) Sover du så sjeldent middag? Jeg kollapser nesten hver dag etter jobb, huff, men prøver å ha på alarm etter 30 minutt. Det ødelegger nattesøvnen veldig dersom jeg sover lenger.  Anonymous poster hash: 54a7a...2a6

Jo, eller der vil si at vi pleier å spise middag i 18-19 tiden. Og da pleier jeg ofte å legge meg etterpå, siden jeg er så sliten etter skolen. Men da sover jeg gjerne helt til neste morgen, hehe. Men nå som klokka bare er 16 (snart), tenkte jeg på om det kanskje ikke var så lurt likevel..

Skrevet

Haha, alt folk lurer på😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...