Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tørker dere sengetøy, egentlig? Siden dere bruker evig lang tid på å få det tørt? Jeg tørker mitt på stativ inne... Bruker 6 timer på å tørke. Jeg passer på å riste det ordentlig når jeg tar det ut av maskinen, slik at det kommer mye luft mellom -alle- lagene. Bruker stor plass per dynetrekk, og sørger for god avstand mellom de. Sørger for at ikke noe ligger i "klem". Bruker typ to dynetrekk på et sånn clas ohlson-tørkestativ man kan brette ut sidene på. Lufter godt i mellom for å få ut luftuktigheten i rommet. Lakenet og putetrekkene henger jeg på et annet stativ... Voila, tar ikke mange timer før det er tørt da! :Nikke:

Anonymous poster hash: aa1f0...59b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok de på sentrifugering, men de er laangt i fra tørr.. Jeg må ha de til i kveld, så jeg lurte egentlig på hvor lang tid det tar før det er tørt? (har hengt de på stativ) Anonymous poster hash: a76b9...7e2

Nå er sikkert saken løst.

Neste gang tar du frem strykejernet (skru av dampfunksjonen) og stryker sengetøyet når det har hengt en stund. Ikke for å få det glatt, men for å få det raskere tørt.

Anonymous poster hash: c8e90...86c

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tørker dere sengetøy, egentlig? Siden dere bruker evig lang tid på å få det tørt? Jeg tørker mitt på stativ inne... Bruker 6 timer på å tørke. Jeg passer på å riste det ordentlig når jeg tar det ut av maskinen, slik at det kommer mye luft mellom -alle- lagene. Bruker stor plass per dynetrekk, og sørger for god avstand mellom de. Sørger for at ikke noe ligger i "klem". Bruker typ to dynetrekk på et sånn clas ohlson-tørkestativ man kan

brette ut sidene på. Lufter godt i mellom for å få ut luftuktigheten i

rommet. Lakenet og putetrekkene henger jeg på et annet stativ...

Voila, tar ikke mange timer før det er tørt da! :Nikke:Anonymous

poster hash: [acronym="Full hash:

aa1f020d75622f160d9c8d0d5e00859b"] aa1f0...59b

Hvilken bomullskvalitet har du på sengetøyet ditt?

Anonymous poster hash: c8e90...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...