Gå til innhold

Mannen min har funnet seg en ny..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At denne mannen til Ts vil skilles er da noe som han har rett til. Å finne seg ei ny ligeså, og alderen hennes tilsier at hun er voksen og har gjort sitt valg. 

 

Ts får bare gå videre, finne sitt liv, og slutte bry seg med sin x, da han har gått videre med sitt liv.

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hjelpes!! Skjønner ungene deres syns dette er flaut, syns også han har skjemt seg grundig ut! Barna må få føle som de gjør. Du kan la være å snakke dritt om at han har funnet seg en 19-åring mens barna hører på, men det får være opp til faren å ta praten og overtale dem til samvær med ham tross "kvalmen" de føler. Det er IKKE din jobb.

 

Du vil ha nok med å få på fote en annerledes hverdag og økonomi, og så får du når tiden er moden sikte etter en ny partner i en litt annen aldersgruppe enn mannen din tydeligvis har gjort...

Anonymous poster hash: b629c...65a

 

 

Signerer denne, fryktelig pinlig og spesielt for ungene. Men IKKE snakk dritt om faren til barna dine, uansett. Barna deres er ganske store og må selv bestemme seg for hva de mener. Nå skal dere skilles og far har funnet seg ei tenåringsjente, det er både ille og pinlig nok om ikke du skal kjefte og smelle og lage isfront i tillegg. Vær den voksne, gjør bruddet så lite traumatisk for ungenes skyld. Du vet uansett hvem som vil bli sett på som den tragiske her.

Endret av Ultiva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne, fryktelig pinlig og spesielt for ungene. Men IKKE snakk dritt om faren til barna dine, uansett. Barna deres er ganske store og må selv bestemme seg for hva de mener. Nå skal dere skilles og far har funnet seg ei tenåringsjente, det er både ille og pinlig nok om ikke du skal kjefte og smelle og lage isfront i tillegg. Vær den voksne, gjør bruddet så lite traumatisk for ungenes skyld. Du vet uansett hvem som vil bli sett på som den tragiske her.

Joda, det går jo greit. Jeg snakker selvfølgelig ikke stygt om han til barna, men jeg har sagt at jeg ikke forstår hva han holder på med.. Sønnen vår er jo omtrent på samme alder og syns hele greia er flaut.

Men når det er sagt så har jeg vanskelig for å ta en 19 år gammel "stemamma" seriøst, om dette fortsetter. Jeg kommer nok ikke til å kunne ha noe godt forhold til henne i denne rollen, dessverre..

Anonymous poster hash: deb22...521

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Joda, det går jo greit. Jeg snakker selvfølgelig ikke stygt om han til barna, men jeg har sagt at jeg ikke forstår hva han holder på med.. Sønnen vår er jo omtrent på samme alder og syns hele greia er flaut.

Men når det er sagt så har jeg vanskelig for å ta en 19 år gammel "stemamma" seriøst, om dette fortsetter. Jeg kommer nok ikke til å kunne ha noe godt forhold til henne i denne rollen, dessverre..

Anonymous poster hash: deb22...521

 

 

Nei den rollen er hun neppe interessert i selv heller, hun er jo jevnaldrende med barna deres. Og de er uansett så store at de snart blir voksne, så det er jo ingen grunn til de store samarbeidsavtalene.

Anonymous poster hash: 2b34c...d3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ubegripelig av en far på 44(!!)å gå på 19 åring. Dette er noe av det mest usmakelige jeg har lest på en stund. For en ydmykelse.. TS har brukt år på en åndssvak patetisk tulling! Og barna. ....Herregud. Jeg hadde aldri klart å leve med eller tilgi om mine foreldre hadde gjort tilsvarende.

Anonymous poster hash: 59d35...fee

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan en takler det men kom gjerne tilbake og fortell hva skjedde med jævelen etter at NESTEN BARNET FLÅDDE HAN.

Anonymous poster hash: 667f7...8dc

 

Samme tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg fant kjæresten sin da hun var 21 og han var 41. Dette er 7 år siden og de er fortsatt sammen. Han gikk ikke fra eksen til fordel for venninnen min, eksen "godtok" at han hadde funnet en ny. Men med en gang eksen fikk vite at dama var 20 år yngre brøt helvete løs. Null samarbeid. Heldigvis hadde de kun ett barn under 18, resten var over 18.

 

Hev deg over det :)



Anonymous poster hash: 80255...da1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ubegripelig av en far på 44(!!)å gå på 19 åring. Dette er noe av det mest usmakelige jeg har lest på en stund. For en ydmykelse.. TS har brukt år på en åndssvak patetisk tulling! Og barna. ....Herregud. Jeg hadde aldri klart å leve med eller tilgi om mine foreldre hadde gjort tilsvarende.

Anonymous poster hash: 59d35...fee

at det er snakk om en mann i midtlivskrise med behov for en ung og stram kropp uten personlighet og substans er det liten tvil om. Ekstra ekkelt at han nå finner dame som er jevnaldrende med ungene sinesine og dered kjærester. Skal de få felles vennEr og omgangskrets også, herregud så pinlig og kleint.

Anonymous poster hash: 2b34c...d3b

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ubegripelig av en far på 44(!!)å gå på 19 åring. Dette er noe av det mest usmakelige jeg har lest på en stund. For en ydmykelse.. TS har brukt år på en åndssvak patetisk tulling! Og barna. ....Herregud. Jeg hadde aldri klart å leve med eller tilgi om mine foreldre hadde gjort tilsvarende.

Anonymous poster hash: 59d35...fee

 

Ja, per definisjon er man voksen etter man er 18 år i Norge. Nå må folk slutte å lage sine egne definisjoner her! 

 

Og ja, jeg er helt enig i at dette er vanvittig, kvalm og hårreisende av en far som er gift og har barn og er så gammel. Tror de færreste synes det høres greit ut. 

 

Anonymous poster hash: cf0dd...27a

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midtlivskrise. Det går over. Det betyr ikke at du skal tilgi når den dag kommer - det hadde nok ikke jeg klart heller. Men bare husk at noen blir spinnville i den alderen og er villig til å kaste vanvittig mye på båten når de står overfor en ung jente, dessverre. Har selv stått i hennes sko og det er rent skremmende. Oppmerksomhet fra en såpass mye yngre er et kjempeboost til hans ego, samt at han antakelig jakter på en tapt ungdom. 

 

Jeg vil faktisk si det ville vaert verre om hun var 30. Da hadde hun ikke bare vaert yngre men i tillegg ett reellt prospekt. Er hun tenåring så er dette forbipasserende.



Anonymous poster hash: 38910...2a0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hev deg over det, rist på hodet over galskapen og gå videre i livet. Forholdet kommer ikke til å vare, og da kommer du mye bedre ut av det hvis du har gått videre uten å se deg tilbake.

Endret av tingeling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett det også! Ta det helt med ro. Hun er 19, mest sannsynlig studerer hun fremdeles, hvor mange gutter i hennes alder snubler hun ikke over hver dag. 

De fleste studenter er jenter.

Hvis hun studerer er det egentlig naturlig at hun har funnet seg en eldre fyr pga mangelen på gutter på de fleste studier.

Anonymous poster hash: eade8...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt synd på 19-årige jenter som leser denne tråden og får vite at de ikke er voksne.
Mange 19-årige jenter er allerede godt i gang med livet, mens mange damer på 30+ fortsatt er evige studenter og bor hos mor.



Anonymous poster hash: eade8...eb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Synes litt synd på 19-årige jenter som leser denne tråden og får vite at de ikke er voksne.

Mange 19-årige jenter er allerede godt i gang med livet, mens mange damer på 30+ fortsatt er evige studenter og bor hos mor.

Anonymous poster hash: eade8...eb1

 

De er pr. definisjon voksne, men ikke voksne nok til å være sammen med en som er eldre enn egne foreldre og å være stemor for barn som er like gamle som seg selv. Det ser du vel...?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter rebound lang vei. Tviler på om det varer så veldig lenge. 



Anonymous poster hash: a2d6c...afa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville latt far ta saken med barna sine selv. Det er helt ok at de ikke vil ta det seriøst, det hadde ikke jeg gjort heller før de kunne vist til flere år sammen.

Endret av Biloba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg sett det også! Ta det helt med ro. Hun er 19, mest sannsynlig studerer hun fremdeles, hvor mange gutter i hennes alder snubler hun ikke over hver dag. Tror ikke det er så akseptabelt med en 44 år gammel kjæreste for familie og venner. De er på helt forskjellige stadier i livet. Hun studerer og tenker seg barn om 6-7-8 år, han derimot vil være over 50 og ferdig med bæsjebleier for lenge siden. De må gå igjennom mye motgang for at dette skal funke. Skjønner reaksjonen til barna dine. I de fleste tilfeller vil ikke slike forhold funke, så klart finnes det alltid noen..

Leit at det ikke funket for dere, men det virket som du var klar over det fra før av. Bedre det enn at det kommer rett ut fra det blå.

Jeg kjenner til 2 menn som ikke hadde barn fra før av og begge ble fedre for første gang i en alder av 51 og 52 år 😄

Anonymous poster hash: 5c823...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste studenter er jenter.

Hvis hun studerer er det egentlig naturlig at hun har funnet seg en eldre fyr pga mangelen på gutter på de fleste studier.

Anonymous poster hash: eade8...eb1

Jaha? Var en rar ting å pirke på. Hvordan kan du være så sikker på at flest jenter studerer? Mange gutter studerer, så klart kan det være litt kjønnsdelt hvilke retninger/fag osv, så noen skoler er det flere gutter en jenter vice versa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...