Gå til innhold

Mannen min har funnet seg en ny..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er på en måte greit.. Vi har ikke hatt det så veldig bra de siste tre årene sammen. Vi har holdt det gående med å holde oss opptatte med barna og deres aktiviteter. Han har jobbet på båt og har vert mye borte også.

Men så kommer han hjem å slipper bomba. Han vil skilles. Og han har funnet seg en ny. Etter hvert som dagene går og jungeltelegrafen har fått snusen i dette får jeg høre at den nye dama er 19!!! år. Ett år eldre enn vår eldste sønn. Altså 25 år yngre enn min mann.

Barna syns dette er kvalmt og nekter å treffe sin far. Jeg syns også det er ekkelt. Hvordan takler man dette?

Anonymous poster hash: deb22...521
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

44 og 19?  :hoho:

Stakkars jævel, han har mye i vente... og fortjener alt han får!

• Liker 31
Gjest Saxofon
Skrevet

Ikke gjør det verre enn hva det er. Dette vil løse seg selv etterhvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 og samboer 46. Vi har det veldig bra sammen, til tross for stort alderssprik. Dog er ikke hans barn i nærheten av min alder, heldigvis. La det roe seg, det går seg nok til skal du se.

Anonymous poster hash: caff5...728
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lukter litt rebound av det der.

Anonymous poster hash: 75587...43b
  • Liker 6
Gjest Castielz
Skrevet

Hahah, stakkars fyr....
Og aller mest barna!

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg gikk i klasse med ble sammen med en 47-åring da hun selv var 18. Han var ett år eldre enn moren hennes og mor var IKKE særlig blid. Heldigvis var denne mannen barnløs så forholdet gikk ikke utover en uskyldig tredjepart, men likevel..det er sykt ja!

Anonymous poster hash: 1a610...f4d

Skrevet

19!  :hakeslepp:

Tja hvordan takler man det, jeg vet dessverre ikke. Hva slags idiot av en far og eksmann finner på noe sånt?! :frustrert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er på en måte greit.. Vi har ikke hatt det så veldig bra de siste tre årene sammen. Vi har holdt det gående med å holde oss opptatte med barna og deres aktiviteter. Han har jobbet på båt og har vert mye borte også. Men så kommer han hjem å slipper bomba. Han vil skilles. Og han har funnet seg en ny. Etter hvert som dagene går og jungeltelegrafen har fått snusen i dette får jeg høre at den nye dama er 19!!! år. Ett år eldre enn vår eldste sønn. Altså 25 år yngre enn min mann. Barna syns dette er kvalmt og nekter å treffe sin far. Jeg syns også det er ekkelt. Hvordan takler man dette? Anonymous poster hash: deb22...521

Ikke annet å gjøre enn å la ham følge sine følelser og gjøre det han gjør, så får han også godta at barna prioriterer sine egne følelser og ikke omgås ham, hvis de ikke føler for det.

Anonymous poster hash: 06b18...a81

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 og samboer 46. Vi har det veldig bra sammen, til tross for stort alderssprik. Dog er ikke hans barn i nærheten av min alder, heldigvis. La det roe seg, det går seg nok til skal du se. Anonymous poster hash: caff5...728

Unnskyld, men å få vite at du har det veldig bra i forholdet ditt, hjelper nok ikke TS spesielt mye.

Anonymous poster hash: 06b18...a81

• Liker 12
Gjest Mythic
Skrevet

At en 19-åring orker å være sammen med en mann som er godt over 40, fatter jeg ikke, og jeg er over 40 selv. Daddy issues, tenker jeg da. 

Skrevet

Takle det? Det beste er nesten å le av det - om du klarer. Det lukter førtiårskrise, kjøp av Harley (alternativt cabriolet) og hårtransplantasjon lang vei... Bare tenk når du skal informere venner og kjente om bruddet. Se for deg ansiktsuttrykket deres når du kan si noe sånt som: "Ja, "Alfred" går fra meg, han har en ny kjæreste som akkurat er ferdig som russ, hun er 19." Folk vil måpe, sympatien vil bli på din side og han vil fremstå som den lokale varianten av Berlusconi.

PS: Jeg er ikke motstander av stor aldersforskjell når begge parter er voksne (dvs over ca 25).

• Liker 13
Skrevet

Nå har jeg sett det også! Ta det helt med ro. Hun er 19, mest sannsynlig studerer hun fremdeles, hvor mange gutter i hennes alder snubler hun ikke over hver dag. Tror ikke det er så akseptabelt med en 44 år gammel kjæreste for familie og venner. De er på helt forskjellige stadier i livet. Hun studerer og tenker seg barn om 6-7-8 år, han derimot vil være over 50 og ferdig med bæsjebleier for lenge siden. De må gå igjennom mye motgang for at dette skal funke. Skjønner reaksjonen til barna dine. I de fleste tilfeller vil ikke slike forhold funke, så klart finnes det alltid noen..

Leit at det ikke funket for dere, men det virket som du var klar over det fra før av. Bedre det enn at det kommer rett ut fra det blå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flaut.

Anonymous poster hash: 4ab9f...2bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes!! Skjønner ungene deres syns dette er flaut, syns også han har skjemt seg grundig ut! Barna må få føle som de gjør. Du kan la være å snakke dritt om at han har funnet seg en 19-åring mens barna hører på, men det får være opp til faren å ta praten og overtale dem til samvær med ham tross "kvalmen" de føler. Det er IKKE din jobb.

Du vil ha nok med å få på fote en annerledes hverdag og økonomi, og så får du når tiden er moden sikte etter en ny partner i en litt annen aldersgruppe enn mannen din tydeligvis har gjort...

Anonymous poster hash: b629c...65a
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Det regnes som helt unaturlig og ekkelt blant alle jeg kjenner over førti ihvertfall.

Myself included.

Hadde det vært min far hadde jeg undret over hvor lenge han har sett på mine venninner, hva han tenkte om oss i puberteten etc etc....Skikkelig ekkelt!

Endret av Bond
  • Liker 5
Skrevet

Jeg kan trøste deg med at forholdet dems mest sannsynelig ikke kommer til å vare noe særlig lenge.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha, så tragisk... Glad det ikke er min far for å si det mildt.

Det går nok over. Jeg tror jeg bare hadde ledd. Hadde ikke klart å ta det seriøst.

Anonymous poster hash: 9d947...fe1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er på en måte greit.. Vi har ikke hatt det så veldig bra de siste tre årene sammen. Vi har holdt det gående med å holde oss opptatte med barna og deres aktiviteter. Han har jobbet på båt og har vert mye borte også.

Men så kommer han hjem å slipper bomba. Han vil skilles. Og han har funnet seg en ny. Etter hvert som dagene går og jungeltelegrafen har fått snusen i dette får jeg høre at den nye dama er 19!!! år. Ett år eldre enn vår eldste sønn. Altså 25 år yngre enn min mann.

Barna syns dette er kvalmt og nekter å treffe sin far. Jeg syns også det er ekkelt. Hvordan takler man dette?

Anonymous poster hash: deb22...521

Hahahahahaha! Slapp helt av, han blir gjort til 😂

Ungene dine er store nok til å bestemme selv om de vil ha noe med faren sin og knulledukken hans å gjøre. Om jeg var deg ville jeg bare ledd han midt i ansiktet ;) han er bare tragisk

Anonymous poster hash: 7e7bd...035

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan en takler det men kom gjerne tilbake og fortell hva skjedde med jævelen etter at NESTEN BARNET FLÅDDE HAN.

Anonymous poster hash: 667f7...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...