AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Ja, dette er egentlig ganske kjipt. Bruker Cerazette og er veldig fornøyd, kroppen har vent seg til dem og jeg merker ikke store bivirkningene. Men jeg klarer jo (nesten) aldri og huske og ta dem når jeg skal, blitt mye rot siste ukene. Og det passer veldig dårlig da jeg får helt noia for og bli gravid, har ikke så veldig og lyst og sitte og skrive hvor mye sex jeg har osv. Men faren er generelt stor for at jeg kunne ha blitt gravid, noe jeg ikke tror eller håper på. Hvor farlig er det at jeg har glemt de av og til? (lengste det har gått mellom er kanskje 6+ timer, ikke mer enn det tror jeg) Jeg har ikke fått antydning til blødninger eller mensen, betyr det at de ennå fungerer som de skal? om kroppen hadde trodd der ikke var mer av hormonet ville jeg vell fått antydning til mensen? hjelpes, smålig panikk.. Jeg burde finne noe annet, men er så usikker på hva? For kroppen min takler ikke de store hormon forandringene! Og hvilke kan være et alternativ? P-stav? hvilke hormonen har den i seg? Anonymous poster hash: 3ae07...422
rundtfingern Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Viss du har glemt en pille, eller tar den etter 12 timer så må du bruke annen prevansjon i en uke før du er sikker igjen. Viss du tar den innen 12 timer skal det gå greit
nattsvermer Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Alarm på telefonen? Funker bra for meg i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Om jeg ikke tar feil så inneholder en p-stav (eller alle kanskje) det samme som cerazette. Men kobberspiral er helt uten hormoner, det bruker min søster som ikke tåler hormoner. Om ikke alarm funker vil det hjelpe å legge brettet sammen med tannbørsten? Eller noe annet du husker å bruke hver morgen. Du har 36 timer på deg til å ta en cerazette etter den forrige, altså 12 timer etter du skulle tatt den, så 6 timer skal ikke gjøre noe. Anonymous poster hash: 96958...a55
sjøhest Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Jeg spurte legen etter p-stav og da sa hun Ok men prøv cerazette først og se hvordan du reagerer for den er ganske det samme. Så prøv p-stav.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå