Gå til innhold

Takknemlighet til læreren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå ferdig på ungdomsskolen, noe jeg både er glad for og litt trist for. Som hos mange andre har tiden for meg på ungdomsskolen vært veldig tøff til tider og jeg har slitt litt. Jeg vil gjerne si takk til læreren min som var der når jeg trengte det og når ting ikke var helt perfekt. Jeg kjenner læreren og familien veldig godt og synes derfor det blir litt "upersonlig" å bare skrive en melding å si takk og fortelle at jeg har satt stor pris på det han har gjort for meg. Jeg vil selv si det ansikt til ansikt. Blir det dumt å ringe på døra og si takk osv? Ville du som lærer satt pris på at jeg hadde banka på døra di og sagt takk og fortalt at jeg er takknemlig for alt du har gjort for meg, og alle oppmuntrende ord du har kommet med?

Anonymous poster hash: 7df1d...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som lærer kan jeg si at det du tenker å gjøre er veldig hyggelig! :-) Så bra at du har hatt en fin lærer som har brydd seg om deg! 



Anonymous poster hash: 4d013...5dd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg skrevet et fint kort. Evt bakt noe. Jeg ville ikke dratt hjem til læreren, kan jo takke henne siste dagen på skolen feks?

Men dersom du syns det er naturlig å møte opp uanmeldt hjemme hos lærer, er jeg sikker på at det går helt fint og:)

Anonymous poster hash: 942f2...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne lagde enn kollasj med bilder av oss samt den enkelte læreren, hyggelige ord fra hver av oss samt litt interne spøker/sitater. I tillegg kjøpte vi en blomst. Dette gjorde vi til to lærere. Den ene da hun sluttet da vi gikk i VG3, og den andre da vi var ferdige med VGS. Jeg og venninnen min bodde omtrent på lærerkontoret, så vi ga det der. Da ble det litt mer personlig også. De ble veldig rørt begge to. :) 

 

Jeg synes ikke det er teit eller rart å møte opp på døra til en lærer etter skoleslutt for å fortelle det du har tenkt til, særlig ikke når dere har et så godt forhold. Jeg tror de fleste lærere ville ha satt pris på det. Jeg synes du bør gjøre det. :) Å kjøpe en blomst i tillegg er ikke så dumt. :) 



Anonymous poster hash: 3c26c...b41
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres utrolig koselig ut! Hvis det hadde skjedd meg hadde jeg antageligvis begynt å grine fordi jeg ble så rørt  :fnise: Jeg hadde skrevet et lite kort og gitt en blomst/bakst i tillegg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar og anbefalinger!☺ Et kort skal skrives og blomster skal kjøpes inn😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min er lærer på vgs. Han har fått blomster og kort fra elever tidligere, og det har han satt utrolig stor pris på! Kortene har han hengt opp på kontoret sitt til inspirasjon på tunge dager. Så jeg syns du skal gjøre det du har planlagt, veldig koselig og fint av deg å vise takknemlighet på den måten.



Anonymous poster hash: e774b...e04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...