Gå til innhold

Kitchen Nightmares - Amy's Baking Company


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den episoden? 
De har en oppdatering med intervjuer og oppdateringer nå. 
Herregud, de virker jo som om de burde vært innelåst på lukket avdeling! Hun kjefter og og skriker og er paranoid, og han skal ta hevn på alle som har fremstilt dem feil. 
Alle lyver og sprer ondsinnede løgner. Ikke rart at de er blitt et turistmål. Folk må vel se det med egne øyne hvor gærne de er. 



Anonymous poster hash: 56b6b...ca1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Er du ikke klar over at slike "reality"-programmer egentlig ikke er helt ekte ?

 Produksjonsselskapet klipper og limer veldig mye, slik at deltakerne fremstår mest mulig sprø og kranglete.

 



Anonymous poster hash: a4a76...1ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Er du ikke klar over at slike "reality"-programmer egentlig ikke er helt ekte ?

 Produksjonsselskapet klipper og limer veldig mye, slik at deltakerne fremstår mest mulig sprø og kranglete.

 

Anonymous poster hash: a4a76...1ac

 

 

Programmet er en ting. Men alt det andre rundt som kommentarfelt, omtaler, osv. Det er ikke regissert. 

Jeg måtte sjekke hva som egentlig var historien bak, og det er visstnok akkurat den oppførselen som de viste i programmet. Jeg så den første episoden. Og jeg så også det Dr. Phil programmet hvor de skulle forklare sin side. Og det var nøyaktig samme oppførselen der også. 

En hel del er nok regissert, men flere år med negative kommentarer både før og etter programmet og deres konstante sure måte å forholde seg til absolutt alle på gjør at jeg tviler på at det egentlig krevdes så veldig mye staging der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den dama! :fnise:  Hun virker veldig ustabil og synes synd på de stakkars personene som må jobbe for henne. 
Men om jeg skal til USA en gang så håper jeg å stikke innom restauranten hennes, håper hun er like syk i virkeligheten som på tv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Det er jo 2 episoder med de... er det en ny en som kom NÅ? 

Så det for ikke så lenge siden, hun dama der ikke rett i hodet  :skratte:

Fader hvor underholdende det er! Jeg døde av latter da jeg først så det, fy flate for et menneske.  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker den dama! :fnise:  Hun virker veldig ustabil og synes synd på de stakkars personene som må jobbe for henne. 

Men om jeg skal til USA en gang så håper jeg å stikke innom restauranten hennes, håper hun er like syk i virkeligheten som på tv. 

 

Haha, jeg skal også innom der når jeg en gang skal til USA :grin: 

Ut fra hva folk har skrevet på facebooksiden deres for bare et par uker siden så er det faktisk så klin galne begge to. 

Folk som smisker med dem og bare bestiller desserter derimot blir behandlet bra. 

 

Det er jo 2 episoder med de... er det en ny en som kom NÅ? 

Så det for ikke så lenge siden, hun dama der ikke rett i hodet  :skratte:

Fader hvor underholdende det er! Jeg døde av latter da jeg først så det, fy flate for et menneske.  :skratte:

 

Jeg så en reprise av oppfølgingsepisoden til Gordon Ramsey på TV i formiddag. Hun er pokker ikke helt rett altså! :fnise: 

Anonymous poster hash: 605a5...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

 

Haha, jeg skal også innom der når jeg en gang skal til USA :grin: 

Ut fra hva folk har skrevet på facebooksiden deres for bare et par uker siden så er det faktisk så klin galne begge to. 

Folk som smisker med dem og bare bestiller desserter derimot blir behandlet bra. 

 

 

Jeg så en reprise av oppfølgingsepisoden til Gordon Ramsey på TV i formiddag. Hun er pokker ikke helt rett altså! :fnise:

Anonymous poster hash: 605a5...765

 

Det beste er.. herregud så latterlig, men de sa de ønsket å komme tilbake på TV igjen, fordi de ble fremstilt som to idioter første gangen! også klarer hun å få seg selv til å se enda verre ut andre gangen  :skratte:  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...