AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Hei! Gått på loette nå i 8 måneder og det er 3 dager til jeg skal ha mensen. Aldri hatt ømme pupper når jeg har gått på p-piller i denne perioden, men fikk det ofte uken før mensen når jeg ikke gikk på p-piller! Så er det normalt med ømme pupper på p-piller en gang i blandet? Er ikke kjempe ømt, men kjenner det hvis jeg tar av bhn eller hvis jeg tar på dem.. - Jente, 19 årAnonymous poster hash: d4c66...269
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Det er ofte en bivirkning av p-piller ja. Anonymous poster hash: b28b1...ef0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Hmm, okeyAnonymous poster hash: d4c66...269
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå