AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Har time til legen kl 14. Målinger ligger innenfor, hele tiden. Blir målt to g pr år. Jeg har absolutt alle symtomer på lavt stoffskifte.og da mener jeg alle. Jeg vil be om å få tilskudd på hormoner i dag. For å prøve. Det kan gi en helseeffekt.om det ikke gjør det, er det bare å slutte. Noen som har fått det uten lave verdier?og hjalp det?Anonymous poster hash: 9b971...561
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Det kan være helt andre ting som gir lignende symptomer, f.eks b12 mangel og d-vitamin mangel. Noen ganger blir levaxin gittt når stoffskifteprøvene er i grenseland, men du skriver ikke hva dine er, så vanskelig å vurdere. Men det er ingen quick-fix, dersom du over tid har hatt helt stabile prøver godt innen referanseområdet er det mer sannsynlig at noe annet gir symptomene.Anonymous poster hash: b4164...620 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Hva er verdiene dine? Jeg har aldri skjønt hvorfor grensen for TSH er satt så høyt når de fleste vil få symptomer på lavt stoffskifte ved verdier over 3. Anonymous poster hash: 11183...ef6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå