Gå til innhold

Har faen meg lyst til å dø..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke en eneste utenforstående som vil få meg til å føle det annerledes.

Jeg har innsett min egen verdi i dette samfunnet, og det er ikke rare greiene. Skulle så virkelig ønske at jeg bare kunne forsvinne..

Anonymous poster hash: 8d3cd...7ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist at du føler det sånn. Kan jeg spørre hvorfor du føler at du har så lite verdi?

AnonymBruker
Skrevet

Lag en ny tråd uten selvmordstanker. Ddenne tråden blir stengt

Anonymous poster hash: cefcd...81e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke en eneste utenforstående som vil få meg til å føle det annerledes. Jeg har innsett min egen verdi i dette samfunnet, og det er ikke rare greiene. Skulle så virkelig ønske at jeg bare kunne forsvinne.. Anonymous poster hash: 8d3cd...7ff

Vet hvordan du føler deg...

Anonymous poster hash: 55a6c...7de

Skrevet

Jeg håper du finner din vei, og får litt glede inn i livet, ts. Livet er ikke alltid så enkelt, men kan med noen grep gi verdi, glede og bedre utsikter. 

Så ikke gi opp, ta små skritt, så vil du nok oppleve ting i din fremtid som gjør deg glad for at du sto på.

Skrevet

Hei! Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

- Pavilion, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...