AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Det finnes ikke en eneste utenforstående som vil få meg til å føle det annerledes. Jeg har innsett min egen verdi i dette samfunnet, og det er ikke rare greiene. Skulle så virkelig ønske at jeg bare kunne forsvinne.. Anonymous poster hash: 8d3cd...7ff
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Trist at du føler det sånn. Kan jeg spørre hvorfor du føler at du har så lite verdi?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Lag en ny tråd uten selvmordstanker. Ddenne tråden blir stengt Anonymous poster hash: cefcd...81e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Det finnes ikke en eneste utenforstående som vil få meg til å føle det annerledes. Jeg har innsett min egen verdi i dette samfunnet, og det er ikke rare greiene. Skulle så virkelig ønske at jeg bare kunne forsvinne.. Anonymous poster hash: 8d3cd...7ff Vet hvordan du føler deg... Anonymous poster hash: 55a6c...7de
Sannerlig Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Jeg håper du finner din vei, og får litt glede inn i livet, ts. Livet er ikke alltid så enkelt, men kan med noen grep gi verdi, glede og bedre utsikter. Så ikke gi opp, ta små skritt, så vil du nok oppleve ting i din fremtid som gjør deg glad for at du sto på.
Safiye Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Hei! Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. - Pavilion, mod
Fremhevede innlegg