AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #41 Skrevet 6. juli 2015 På en strand. Sand overfalt. Kan ikke anbefales. Anonymous poster hash: 70504...957
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #42 Skrevet 6. juli 2015 Sand overalt skal det selvfølgelig stå. Anonymous poster hash: 70504...957
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #43 Skrevet 6. juli 2015 Ikke så spennende og mye foreløpig, men skal bli mer Bilen, på et kubeite (? haha), på fjellet, utegrillen til naboen, inngangspartiet til en annen nabo, på jobb, trappa som tilhørte noen andre sitt hus, skogen, utenfor et gamlehjem. Ellers "vanlige plasser" som i sofaen, senga, kjøkkenet, dusjen, gulvet and the list goes on! Anonymous poster hash: db100...7e7
Gjest 2JZ Skrevet 6. juli 2015 #44 Skrevet 6. juli 2015 Skogen, bil, trailer, sofaen, senga, dusjen. Ikke mer spennende enn det.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #45 Skrevet 6. juli 2015 Det rareste stedet må være i et offentlig boblebad ved siden av det innvendige bassenget på et luksuriøst hotell. Ellers ''vanlige'' steder som bilen, på ulike toaletter på utesteder og i mørke smug på fylla. Dette med boblebad er faktisk nokså vanlig. Kjæresten min hadde en venninne som var utplassert på et spa via skolen og hun hadde sett at det satt par og hadde sex i boblebadene. Om dette var to vennepar vet jeg ikke men de koste seg hvertfall sammen! Greia er at du ser ikke så mye bevegelser fra dem men du ser det på ansiktsuttrykk og hører noen stønnelyser visst 😂Anonymous poster hash: d439d...287
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #46 Skrevet 6. juli 2015 Sand overalt skal det selvfølgelig stå.Anonymous poster hash: 70504...957 Passet vel bra med at sanda overfalt også da? Ettersom du finner den i alle kriker og kroker samt at du kan skrubbe deg i dusjen hundre ganger men du føler fortsatt ikke at du har blitt ren Anonymous poster hash: d439d...287
Rosaboble15 Skrevet 6. juli 2015 #47 Skrevet 6. juli 2015 På haugevis av offentlige toaletter. I to forskjellige heiser. På toget. På bussen. I bilen. På plenen utenfor et hotell. I skogen. Utenfor en togstasjon. På en fotballstadion. På stranda. På en flytebrygge. I bøttekottet på et hotell. På en lekeplass.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #48 Skrevet 6. juli 2015 I senga.. Anonymous poster hash: 9cbe6...046
MarianneE Skrevet 6. juli 2015 #49 Skrevet 6. juli 2015 En skolegård midt på natta. Fotballbane Bak en lagerbygning langs E18
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #51 Skrevet 6. juli 2015 På en lekter På ei gangbru På en fotballbane I en kirkepark Balkongen rundt svømmehallbygget I og på en bil I et utendørsboblebadAnonymous poster hash: 29c17...323
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #52 Skrevet 6. juli 2015 I bil og utenfor bilen(på bilen på en rasteplass godt synlig fra veien) På en strand (i norge) På en strand (syden) I smug I nidarosdomen På en buss På et tog Ute på en balkong i syden I hotellvinduer And the list goes on.. Tenner sinnsykt på å bli sett på.. Har derfor også onanert med åpne gardiner når jeg bodde i leilighet og det jobbet annleggsfolk utenfor (ble mange lange blikk). Leide også leilighet hos en mann som var dobbelt så gammel som meg, onanerte ofte slik at han så det gjennom vinduene. Men nå er kanskje jeg litt sykere enn gjennomsnittet når det kommer til slikt, går ofte med skjørt uten truse under og lar menn få litt ekstra spenning i hverdagen på kollektivtrafikken Anonymous poster hash: 98a08...b17 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #53 Skrevet 6. juli 2015 I bil og utenfor bilen(på bilen på en rasteplass godt synlig fra veien) På en strand (i norge) På en strand (syden) I smug I nidarosdomen På en buss På et tog Ute på en balkong i syden I hotellvinduer And the list goes on.. Tenner sinnsykt på å bli sett på.. Har derfor også onanert med åpne gardiner når jeg bodde i leilighet og det jobbet annleggsfolk utenfor (ble mange lange blikk). Leide også leilighet hos en mann som var dobbelt så gammel som meg, onanerte ofte slik at han så det gjennom vinduene. Men nå er kanskje jeg litt sykere enn gjennomsnittet når det kommer til slikt, går ofte med skjørt uten truse under og lar menn få litt ekstra spenning i hverdagen på kollektivtrafikken Anonymous poster hash: 98a08...b17
John Galt Skrevet 7. juli 2015 #54 Skrevet 7. juli 2015 Har ingen fetisj for sex mens andre ser på. Men har hatt mange crazy avsugninger og samleier på de underligste steder gjennom årene. En sen sommerkveld på mitten av 80-tallet sjekket jeg opp en ung vakker dame på dansegulvet inne på et fullstappet diskotek utenfor London. Vi var nok litt brisne begge to, og ble ganske kåte av dansingen, som etterhvert gikk over i råklining mer enn dansing. I hjørnet av dansegulvet sto jeg med ryggen mot de dansende, mens jeg fingret henne oppunder skjørtet. Deretter kneppet hun opp shortsen min og begynte å suge. Noen minutter senere hadde jeg staken inne i henne under skjørtet mens jeg løftet opp det ene benet hennes. Husker at det kom en kvinnelig bartender og dunket meg på ryggen mens jeg avsluttet i munnen hennes. Bartenderen ba oss om å stoppe ellers ville vi bli kastet ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå