AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Har gjort noen ting i livet jeg angrer veldig på. Gnager meg så veldig. Hvordan er det mulig å få startet på nytt? Prøver å slette alt fra hode mitt, men det går ikke. Skulle ønske jeg kunne få snakket med en psykolog eller en annen som har taushetsplikt. Har det så vondt Anonymous poster hash: a4bd4...d69
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Hei, du Jeg tror jeg kan forstå litt hvordan du har det. Av og til føler man at man har gjort noe så feil at det aldri kommer til å bli bra igjen og man vil bare komme seg vekk, glemme det helt og starte på nytt -- enten et annet sted eller med andre folk som ikke vet om historien. Jeg vet ikke hva som har gått galt i livet ditt, men tør av erfaring å tippe at det mest sannsynligvis ikke er så uoverkommelig som du frykter. Det sies at tiden leger alle sår, og jeg vil si at det stemmer til en viss grad. Det kan ta lang tid, men etterhvert vil det meste vonde gå over eller i det minste blekne veldig, om man tillater det. Har du gjort noen urett kan du gjøre det bedre ved å prøve å rette opp i feilene. Ting som er sagt og gjort kan ikke tas tilbake, men man kan be om tilgivelse og man kan gjøre sitt beste for å prøve å komme seg videre og lære seg å leve med det. Det er sjelden en løsning å rømme fra alle problemene har har skapt for seg selv, for er det ille nok vil de ofte hjemsøke deg. Det er bedre å gi folk og deg selv en sjanse til å komme over det, innse at folk kan gjøre feil og at alt man kan gjøre i ettertid er å lære av dem og bli et bedre menneske. Det er heller ikke utelukket for deg å faktisk oppsøke en psykolog -- dette kan du be om hos fastlegen din. De aller fleste som har gått til psykolog, gitt det en ordentlig sjanse og funnet noen de har følt de kunne stole på og klarte å snakke med vil si at det var en positiv opplevelse som hjalp til en viss eller stor grad. Anonymous poster hash: 57807...c53
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Har gjort noen ting i livet jeg angrer veldig på. Gnager meg så veldig. Hvordan er det mulig å få startet på nytt? Prøver å slette alt fra hode mitt, men det går ikke. Skulle ønske jeg kunne få snakket med en psykolog eller en annen som har taushetsplikt. Har det så vondtAnonymous poster hash: a4bd4...d69 flytte! Anonymous poster hash: 1b0cb...fa8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Hei, du Jeg tror jeg kan forstå litt hvordan du har det. Av og til føler man at man har gjort noe så feil at det aldri kommer til å bli bra igjen og man vil bare komme seg vekk, glemme det helt og starte på nytt -- enten et annet sted eller med andre folk som ikke vet om historien. Jeg vet ikke hva som har gått galt i livet ditt, men tør av erfaring å tippe at det mest sannsynligvis ikke er så uoverkommelig som du frykter. Det sies at tiden leger alle sår, og jeg vil si at det stemmer til en viss grad. Det kan ta lang tid, men etterhvert vil det meste vonde gå over eller i det minste blekne veldig, om man tillater det. Har du gjort noen urett kan du gjøre det bedre ved å prøve å rette opp i feilene. Ting som er sagt og gjort kan ikke tas tilbake, men man kan be om tilgivelse og man kan gjøre sitt beste for å prøve å komme seg videre og lære seg å leve med det. Det er sjelden en løsning å rømme fra alle problemene har har skapt for seg selv, for er det ille nok vil de ofte hjemsøke deg. Det er bedre å gi folk og deg selv en sjanse til å komme over det, innse at folk kan gjøre feil og at alt man kan gjøre i ettertid er å lære av dem og bli et bedre menneske. Det er heller ikke utelukket for deg å faktisk oppsøke en psykolog -- dette kan du be om hos fastlegen din. De aller fleste som har gått til psykolog, gitt det en ordentlig sjanse og funnet noen de har følt de kunne stole på og klarte å snakke med vil si at det var en positiv opplevelse som hjalp til en viss eller stor grad.Anonymous poster hash: 57807...c53 Tusen takk for et utrolig bra svar. Jeg skal prøve å be om tilgivelse. Og prøve å rette opp noe av det heg har gjort. Å ikke minst lære av de feilene jeg har gjort. Jeg har så dårlig samvittighet og er full av anger at jeg klarer ikke tenke på annet. Vanskelig med å sove på nettene. Vondt i magen og hode. Jeg ønsker ikke ha det slik. Jeg har virkelig lært, men synd det gjør så vondt:(Anonymous poster hash: a4bd4...d69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå