AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #21 Skrevet 25. juni 2015 i vår barnehage er dem veldig dårlig til dette. jeg glemte å ta med solkrem her en dag og når jeg hentet han i barnehagen så var han tydelig solbrent. trodde også dem kunne låne litt eller hadde reserve. men nei. flere ganger dem ikke har smurt selvom han har liggende i hylla. så smører alltid selv og sier i fra vær dag. Anonymous poster hash: b212e...e59
lemon-aid Skrevet 25. juni 2015 #22 Skrevet 25. juni 2015 Ja, i vår bhg må alle barna ha egen solkrem. De må bli smørt før de kommer, også. Har en spf 30.. 1
lemon-aid Skrevet 25. juni 2015 #23 Skrevet 25. juni 2015 Ja, i vår bhg må alle barna ha egen solkrem. De må bli smørt før de kommer, også. Har en spf 30.. De blir også smørt utover dagen, ved behov
Hedda-78 Skrevet 25. juni 2015 #24 Skrevet 25. juni 2015 Vi betaler inn kr 50,- i året, så holder bhg solkrem og kuldekrem. Hvis noen vil ha en annen faktor/annet merke, så må de holde solkrem selv. Jeg vet faktisk ikke hvor ofte barna smøres, men antar at det er rett før de går ut, og en gang til litt senere, alt ettersom.
Jade Skrevet 29. juni 2015 #25 Skrevet 29. juni 2015 Det varierer fra barnehage til barnehage. Spør hva som gjelder for din barnehage. Hvis de ikke har sagt noe, ville jeg gått ut i fra at vi måtte ha med selv.
Småkjekset Skrevet 29. juni 2015 #26 Skrevet 29. juni 2015 Slik som Hedda-78 betaler vi 50 kr på våren slik at barnehagen kjøper inn solkrem. Vil en bruke sin egen kan man ha med det. Jenten min var solbrent forrige helg, og når hun ble levert i barnehagen ble hun smurt med avkjølende krem inne, og rikelig med solkrem før hun skulle ut og mens hun var ute. Veldig fornøyd med hvordan barnehagen vår passer på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå