Kvist Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Jeg vil ha fine jeans Problemet er at jeg aldri finner noen som passer. Hvis størrelsen er stor nok til at jeg får dem over lårene blir de saggy og kjipe over rumpa. Og kjøper jeg de litt strammere blir de så stramme over lårene at de drar seg nedover når jeg går. Jeg ønsker meg jeans som sitter oppe. Selv med belte drar alle jeg har prøvd seg nedover. Og i tillegg til store (og ikke særlig stramme) lår har jeg mammamage og 15-20 kg for mye. Jeg har prøvd meg gjennom alt av jeans på Cubus, Lindex, HM og Kappahl. Min minst dårlige er i dag en fra Cubus i str 33/32. Den er så jeg får den på, og med belte må jeg "bare" dra den opp hvert 10-15 minutt. Har prøvd samme modell i 32/32, men da blir den så stram rundt lårene at den ikke går an å dra helt opp. Jeg vil IKKE ha MOMjeans med store rare baklommer altfor høyt opp. Jeg vil heller ikke ha glitter, broderier eller andre "morsomme" effekter som ofte lages på plus-size jeans. Og jeg vil ha livet på buksa littebitt under navelen, noe særlig lavere gjør mammamagen kjempetydelige og høyere gir meg følelsen av å bli kvalt. Finnes det jeansbutikker med godt utvalg, der bemanningen ikke er 18ogethalvtår og ser på alt over 22 som eldgammelt og størrelser over 26 som blubbestørrelser? Sånne jeansbutikker skremmer meg 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Jeg vil ha fine jeans Floyd har jeg god erfaring med angående både personale og bukser Anonymous poster hash: 2d690...130
Daudaferd Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Floyd sine er helt fantastiske! Har omtrent kun de med tre diamantknapper nå, beste buksa noensinne!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Hva med Levis Curve-serien? De har flere typer, slim curve, moderat curve, og bold curve. Nå har jeg ganske stor rumpe også, da, og brede hofter, men liker ihvertfall modret curve-modellene. Anonymous poster hash: 4a3aa...08a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Har du prøvd Zizzi sine bukser? Anonymous poster hash: b5532...878
Kvist Skrevet 23. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2015 Takk for svar. Floyd har jeg ikke prøvd, skal få kommet meg til en Floydbutikk så fort jeg kan Levis Curve har jeg prøvd noen varianter av, de sitter heller ikke godt på, blir ofte for stramme nederst på lårene og daffe i rumpa. Mulig de har enda flere, og jeg ser mange er fornøyde med dem så får prøve og se om jeg finner en favoritt der. Zizzi har i mine øyne enten glitrende kjerringbukser eller skikkelig bomsete kjerringbukser. Det er noe med plus-size snittet som gjør meg større og eldre og det frister ikke så veldig.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Om du har problemer med at de blir slappe i rumpa kan jeg anbefale å trene opp rumpa, så den blir litt mer tilsvarende proporsjoner til resten av kroppen. Det er ofte enklere enn å finne klær som passer... Anonymous poster hash: 4a3aa...08a
Florence Skrevet 23. juni 2015 #9 Skrevet 23. juni 2015 Om du har problemer med at de blir slappe i rumpa kan jeg anbefale å trene opp rumpa, så den blir litt mer tilsvarende proporsjoner til resten av kroppen. Det er ofte enklere enn å finne klær som passer... Anonymous poster hash: 4a3aa...08a Men hun trenger fortsatt bukser til hun eventuelt får en mer spretten rumpe. 1
Stocking lover Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Hvorfor ikke bruke skjørt eller kjole? Med jeans vil vel kraftige lår alltid fremstå kraftige??
Gjest Mythic Skrevet 24. juni 2015 #11 Skrevet 24. juni 2015 Floyd har jeg god erfaring med angående både personale og bukser Anonymous poster hash: 2d690...130 Jeg skulle også foreslå Floyd eller byoung.
goldenchanel Skrevet 25. juni 2015 #12 Skrevet 25. juni 2015 Gå på en stor Carlings butikk om du har mulighet til det. Si hva du ønsker av buksen: høyde på liv, farge, om du vil ha skinny jeans eller boot cut. Jeg bruker selv 30-31 og får alltid god hjelp på Carlings
Kvist Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #13 Skrevet 25. juni 2015 Jeg fant meg en Levis demi curve i dag, må si størrelsene er annerledes enn i kjedebutikkene. Her måtte jeg ha 31 og vurderer å gå tilbake og prøve 30 en gang til. Har liten tro på at jeg er tre tommer mindre i livet enn jeg var på Cubus for noen måneder siden Denne sitter fint over lår og nederst på rumpa, men glipper en del i livet. Særlig om jeg setter meg eller bøyer meg. Vil kanskje en bold curve være enda bedre?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #14 Skrevet 25. juni 2015 Zizzi har i mine øyne enten glitrende kjerringbukser eller skikkelig bomsete kjerringbukser. Det er noe med plus-size snittet som gjør meg større og eldre og det frister ikke så veldig. I mange tilfeller ja, men noen av jeansene i merket deres ZJ er langt i fra kjerringaktige eller bedekket med stygge blingblingdetaljer Det kommer vel litt an på butikken og innehaverne og hva de prioriterer å ta inn. Jeg har selv jobbet i en Zizzi-butikk der sjefen konsekvent tok inn kjerringklær og daglig leder måtte nesten lure inn mer ungdommelige klær i sortimentet. Anonymous poster hash: 40f33...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå