Gå til innhold

blødning annen hver dag..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forstår ingeting her jeg sitter. Har gått på cerazette i snart 5 år. Mistet mensen med en gang jeg begynte på de omtrent, og hatt blødning ca 1 gang i året som varer en dag. På tirsdag fikk jeg blødning og på onsdag var det ferdig, tenkte ikke så mye over det. Torsdag fikk jeg blødning igjen,og fredag ingenting. Blødde igjen på lørdag, ingenting på søndag, men blødning igjen i dag?? Altså annen hver dag i 1 uke... noen som har opplevd det før? Normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja og jeg gav opp den pilla.Gikk over på diane igjen

Skrevet

ja og jeg gav opp den pilla.Gikk over på diane igjen

har lest om flere som ikke har vært helt fornøyde med cerazette, men med tanke på at jeg har gått på den lenge uten å få mensen , og plutselig få det etter 5 år syns jeg er rart...
Skrevet

Ta en tlf  til legen og hør. Jeg fikk så mye blødninger i oppstart,så en periode uten tull,før det satte i gang med masse spotting og tull.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig å oppleve det du gjør ts. Uavhengig om du har gått på den 1 eller 10 år. Det er rett og slett for lite hormoner til å holde blødningen i sjakk.

Ta en telefon til legen om alternative piller

Anonymous poster hash: 847c4...280
Skrevet

Samme skjedde med meg på Loette etter flere år med null problemer. Det ble rett og slett for lite hormoner i pillene og dermed fikk jeg mellomblødninger hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt mensen i tre uker nå på cerazette, så skjønner hva du mener.... Spesielt kjipt med tanke på at jeg ble satt på pillene av legen for å unngå mensen og deretter smertene :( Trives godt på pillene pga få bivirkninger, men nå må jeg finne på noe annet.

Anonymous poster hash: 10abd...b1a
Skrevet

Har hatt mensen i tre uker nå på cerazette, så skjønner hva du mener.... Spesielt kjipt med tanke på at jeg ble satt på pillene av legen for å unngå mensen og deretter smertene :( Trives godt på pillene pga få bivirkninger, men nå må jeg finne på noe annet.

Anonymous poster hash: 10abd...b1a

Ja ikke sant...begynte av samme grunn. Blør så mye når jeg har mensen og menstruasjonsmigrene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...