AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hva tenker du når du ser noen gå med mye sminke? Da tenker jeg på de som faktisk kan sminke seg, i hvert fall til en viss grad. Anonymous poster hash: 8f866...dac
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Helt ærlig så synes jeg masse utførlig utført sminke blir litt overfladisk, jeg tenker at man bruker mye tid på noe litt unyttig.. Anonymous poster hash: 2d15d...0f8 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Helt ærlig så synes jeg masse utførlig utført sminke blir litt overfladisk, jeg tenker at man bruker mye tid på noe litt unyttig.. Anonymous poster hash: 2d15d...0f8 Hvorfor tenker du at det er unyttig? Er jo noen som får mye bedre selvtillit og føler seg bedre med sminke Anonymous poster hash: 8f866...dac 8
Gjest Mythic Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Jeg tenker at i de aller fleste tilfeller er det fullstendig unødvendig. De fleste av dem ville vært penere med en mer dempet og diskrèt sminke.
Doge Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Da tenker jeg "oi! Hun har sminka seg!" og at det er synd hun dekker seg til på den måten. 1
annebanane Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 (endret) ..at jeg skulle ønske jeg klarte det like bra selv. Samtidig som jeg er utrolig glad for hvor kort tid det tar å ta på mascara Endret 22. juni 2015 av Moonwalker 9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Tenker de er fine og gøy med noen som skiller seg ut. Er så lei av folk som mener det er overfladisk og trist med jenter som er flinke med sminkekosten. Anonymous poster hash: ad1ef...edb 18
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Jeg synes det er veldig fint med jenter som kan sminke seg og bruker endel sminke, bruker ikke engang foundation selv, kun mascara og lebestift og litt skygge og kajal av og til. Synes det er utrolig hva man kan gjøre med sminke hvis man virkelig kan det. Anonymous poster hash: 4dc98...f10
koskenkorva Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Jeg tenker at det må være helt jævlig å gå rundt i glovarmt vær mens sola steiker midt i trynet med masse sminke. Jeg blir helt svett av å tenke på om jeg må ta på foundation en dag det er fint vær ute. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 Jeg synes det er rart med jenter på min alder (25) som bruker masse sminke. Men hvis de er flinke til å sminke seg, så synes det kanskje ikke så godt at det er mye.. Anonymous poster hash: 470c8...1e7
Cashbah Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Jeg blir skikkelig imponert over hvor fint noen kan sminke seg! 2
Apocalypse Skrevet 22. juni 2015 #12 Skrevet 22. juni 2015 At de er fine, og at jeg skulle ønske jeg kunne sminke meg like bra. 3
Chizue Skrevet 22. juni 2015 #13 Skrevet 22. juni 2015 Mm, er jo greit på fest og om man skal ut på byen og sånt.. Ille er det når du ser 13-14åringer som sminker seg slikt og de ser ut som om de er minst 25.. (Opplevde det ett par ganger i matbutikken, nektet 3jenter på 15 å kjøpe cider, ei jeg jobbet med sa da "Hæ? Nekte hun, hun er jo minst 26-27!" Helt til jenta viste leg. Og vi så at hun bare var 15 )
Djungelvrål Skrevet 22. juni 2015 #14 Skrevet 22. juni 2015 Jeg synes det er malplassert med 3 farger øyeskygge, catliner, løsvipper og full contouring til hverdags. Syns det ser ut som om folk skal på fest og klarer ikke og ta de helt alvorlig. Jeg sminker meg en del til hverdags selv, men det er ganske naturlig. 2
Adara Skrevet 23. juni 2015 #15 Skrevet 23. juni 2015 Hva mener du med masse sminke? Som smoky eye og knallfarget leppestift foreksempel?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #16 Skrevet 23. juni 2015 Er de flinke synes jeg faktisk det er litt imponerende(jeg kan ikke sminke meg for å berge livet!), men alt kommer egentlig an på setting. Ikke alt som passer over alt. Synes det er mye verre med de som har veldig mye sminke og som ikke er noe flink å påføre den. Sprit-tusj øyenbryn osv. Anonymous poster hash: 1fea1...a20 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #17 Skrevet 23. juni 2015 Tusen takk for så mye svar :D Jeg tenker selvfølgelig på de som faktisk kan sminke seg, og de som også sminker seg riktig i forhold til årstiden Er positivt overrasket at så mange faktisk tenker at det er fint, istedet for å synes synd på personen som går med sminke. Grunnen til at jeg spør er på grunn av den "Power of make-up" filmen til Nikkitutorials. Jeg begynte å tenke selv hva jeg tenkte når jeg så jenter med mye sminke, og jeg er glad jeg er en av dem som faktisk synes det er fint og flott at jenter tør å gå akkurat sånn som dem vil, i stedet for å tenke på de som synes synd på dem fordi de må dekke seg til. Sminke er så morsomt! Og jeg har lyst til å lære meg å sminke meg finere og bedre Anonymous poster hash: 8f866...dac 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #18 Skrevet 25. juni 2015 Jeg tenker "søren enda en som er bedre enn meg / kan se ned på meg".... Personlig er jeg ikke fan av så mye sminke men syntes alle som klarer å sminke seg mye på en ordentlig måte er utrolig vakre så da føler jeg meg nesten som en rumener alle som går forbi overser og tenker "ekkelt" om, (meg) , når en med mye sminke går forbi meg i steden Anonymous poster hash: 9f6d6...4d2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #19 Skrevet 25. juni 2015 Jeg synes ikke synd på de som bruker mye sminke. Det er en prioritering, som alt annet. Selv liker jeg minst mulig sminke, at man ikke vasker av seg hele "ansiktet" og ser helt annerledes ut etterpå. Anonymous poster hash: 2d15d...0f8
Harley Skrevet 25. juni 2015 #20 Skrevet 25. juni 2015 Jeg tenker ikke noe mer enn at hun liker å sminke seg, og kanskje har det som hobby. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå