AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 jaa.. nå har jeg altså matcha med en fyr på tinder som jeg for maaange år siden hadde et secret crush på. han aner ikke hvem jeg er, og jeg vet egentlig ikke hvor jeg har fått han i fra selv, utenom at jeg stalka han skikkelig og var nesten litt sånn småforelska husker jeg, haha. har aldri sett han irl. anyways, ble sykt glad når vi matcha, haha, og hvertfall når han begynte å snakke med meg. men så viste det seg jo typisk nok at han kun er ute etter sex. og det er veeeldig tydelig. vurderte å drite i hele greia, men da jeg mest sannsynlig skal dit han er neste helg så vil jeg jo egentlig møte han likevel. har jo ikke noe å tape på det, selv om det kan bli litt kleint kanskje. (og at jeg liker han godt og blir betatt da.. men den tid den sorg såfall). vi skal foressten gjøre det ute i det fri mest sannsynlig. haha har aldri møtt noen bare for sex før, har jo hatt ons og sånt, men det er jo ikke det samme. dere som har gjort dette - kan dere dele erfaringene deres? tror jeg trenger det! hehe Anonymous poster hash: 7aec8...a1c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 ingen? Anonymous poster hash: 7aec8...a1c
Gjest UngMann1986 Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har møtt flere kvinner kun for sex :-) ikke via tinder, men andre datingsider. For meg har det bare vært spennende og gode opplevelser! Anbefales! Kjør på
KatyP Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Sier som han over. Så lenge både du og følelsene dine er klar over at dette bare er sex kan det bli både spennende og bra😊
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Høres ut som du har hatt følelser for han tidligere. Hvorfor da bare ha sex med han? Da ødelegger du jo en evt sjanse du har med han. Skjønner ikke damer som tar til takke med dette... Anonymous poster hash: 666fc...a9a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har gjort det flere ganger. Han ene kom og hentet meg og så dro vi rett på VIP-ROOM.Anonymous poster hash: e9bcc...460
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Hvordan ser du at han bare er ute etter sex? Er bare nyskjerrige siden det visstnok er så mange av dem på tinder, men jeg tror aldri jeg har matcha med en av dem. Kanskje jeg bare har vært heldig. Anonymous poster hash: 1bb2a...ac6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 jaa.. nå har jeg altså matcha med en fyr på tinder som jeg for maaange år siden hadde et secret crush på. han aner ikke hvem jeg er, og jeg vet egentlig ikke hvor jeg har fått han i fra selv, utenom at jeg stalka han skikkelig og var nesten litt sånn småforelska husker jeg, haha. har aldri sett han irl. anyways, ble sykt glad når vi matcha, haha, og hvertfall når han begynte å snakke med meg. men så viste det seg jo typisk nok at han kun er ute etter sex. og det er veeeldig tydelig. vurderte å drite i hele greia, men da jeg mest sannsynlig skal dit han er neste helg så vil jeg jo egentlig møte han likevel. har jo ikke noe å tape på det, selv om det kan bli litt kleint kanskje. (og at jeg liker han godt og blir betatt da.. men den tid den sorg såfall). vi skal foressten gjøre det ute i det fri mest sannsynlig. haha har aldri møtt noen bare for sex før, har jo hatt ons og sånt, men det er jo ikke det samme. dere som har gjort dette - kan dere dele erfaringene deres? tror jeg trenger det! heheAnonymous poster hash: 7aec8...a1c Typisk mannegriser. Ikke la han utnytte deg. Anonymous poster hash: 1c494...72a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 Høres ikke ut som en god idé når du selv legger så mye i det. Men for all del, kjør på - men ikke lag en tråd om at du har "blitt brukt av en player" når han går videre til neste Anonymous poster hash: ff436...763
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har møtt flere kvinner kun for sex :-) ikke via tinder, men andre datingsider. For meg har det bare vært spennende og gode opplevelser! Anbefales! Kjør på Ts er allerede betatt så nei, ikke noen god ide å kjøre på.Anonymous poster hash: 7d73f...cb2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #11 Skrevet 24. juni 2015 Hvordan ser du at han bare er ute etter sex? Er bare nyskjerrige siden det visstnok er så mange av dem på tinder, men jeg tror aldri jeg har matcha med en av dem. Kanskje jeg bare har vært heldig. Anonymous poster hash: 1bb2a...ac6 Fordi de allerede har snakka om å ha sex, deter en ganske god indikasjon på intensjonene hans i første omgsngAnonymous poster hash: 7d73f...cb2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #12 Skrevet 24. juni 2015 Ikke gjør det hvis du er betatt av han. Du vet hvordan det går. Finn en annen å ha tilfeldig sex med, evt en varig partner Anonymous poster hash: 04df6...47f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #13 Skrevet 24. juni 2015 takk for innspill betatt og betatt.. har jo ikke møtt han in real før, så det vet jeg jo ikke sikkert før jeg evt møter han. føler det er veldig tydelig at det kun er for sex (snakker jo ikke om annet enn det), og jeg tenker - møter jeg han ikke nå får jeg sikkert aldri gjort det heller. og da tar jeg det jeg får, haha. om jeg skulle fått følelser eller noe så er det jo selvsagt dumt, men.. da er det jo bare å move on. - ts Anonymous poster hash: 7aec8...a1c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #14 Skrevet 25. juni 2015 det høres veldig ut som at du allerede er så glad så du er på vei til å bli betatt, og kjenner deg selv med at du har hatt lett for å bli betatt før. mitt beste råd: hold deg unna han bare. om dere treffer på hverandre der så kan dere jo si hei men ikke heng med han eller la deg sjarmere og bli med på sex når du vet at han kun vil ha sex og du har lett for å bli betatt, selvom du tenker der og da at du også "kun" vil ha sex Anonymous poster hash: a459b...ecf
SardintrollReturns Skrevet 27. juni 2015 #15 Skrevet 27. juni 2015 Jeg har aldri møtt noen (som jeg ikke kjenner godt) kun for sex. Har hatt mye seksuell omgang med mennesker som jeg ikke har vært i et forhold med, men det er folk jeg kjenner og har et godt vennskap til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå