Gjest gjestvest Skrevet 22. juni 2015 #21 Skrevet 22. juni 2015 (endret) Jeg er ofte enig med deg gjestvest, men jeg synes helt klart det er best med klart budskap her, selv om det kan såre litt. Kanskje ting går seg til hvis han roer ned? Feil. Å si at hun ikke savner ham vil bli oppfattet i motsatt retning. Du må huske på følgende: Hun liker ham. Det er helt unødvendig å si dette rett ut. Et budskap kan gis på andre måter. Eksempelvis lå dette i forslaget jeg ga. En trenger ikke å være hard: Såre. Endret 22. juni 2015 av gjestvest
Den mystiske Skrevet 22. juni 2015 #22 Skrevet 22. juni 2015 Hvorfor skal hun svare med en ærlighet som sårer. Hun liker fyren. Hun har opplyst om at han er arbeidssøker, og har derfor mye dødtid. Da er det bedre å heller si det jeg foreslo enn å si noe som sårer. I mine øyne så er ærlighet alltid best selv om det kan såre vedkommende. Ja, hun liker han og som TS skriver så savner hun han ikke. Altså, virker som hun er betatt av han. Ikke mer. "Tullprat" som du skriver jeg helt uenig med da det kan virke som en hvit løgn. Løser det noe? Gjerne kom med et konstruktivt svar dersom du ønsker det!
Arca Skrevet 22. juni 2015 #23 Skrevet 22. juni 2015 Feil. Å si at hun ikke savner ham vil bli oppfattet i motsatt retning. Du må huske på følgende: Hun liker ham. Det er helt unødvendig å gi dette budskapet. Feil? Jeg har ikke sagt at hun skal si "jeg savner deg ikke", men at han går litt fort fram. Å pakke det inn øker bare sjansen for forvirring.
Gjest gjestvest Skrevet 22. juni 2015 #24 Skrevet 22. juni 2015 Feil? Jeg har ikke sagt at hun skal si "jeg savner deg ikke", men at han går litt fort fram. Å pakke det inn øker bare sjansen for forvirring. Da er vi enige. Og jeg tror det er grunnen til at hun ikke savner ham: Det faktum at han går for fort fram, og til stadig er der.
Arca Skrevet 22. juni 2015 #25 Skrevet 22. juni 2015 Da er vi enige. Og jeg tror det er grunnen til at hun ikke savner ham: Det faktum at han går for fort fram, og til stadig er der. Akkurat. Og ved å be han om å ta det med ro så kan kanskje dette bli noe likevel hvis han handler deretter.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #26 Skrevet 22. juni 2015 hvorfor kan du ikke bare skrive du ikke vil gå så fort frem og heller ta det rolig??? hva er problemet liksom?? Anonymous poster hash: ded1e...40f
lillsunshine Skrevet 22. juni 2015 #27 Skrevet 22. juni 2015 Jeg hadde bare svart at det er koselig å bli savnet, og ikke noe mer. Har selv gjort det, der jeg ikke har følt å svare det samme tilbake. Da viser man at man setter pris på å bli savnet, men gir ingen signal om hva man gjør tilbake. Så får det være opp til han om det teller så mye. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #28 Skrevet 22. juni 2015 Dette er det bare å avslutte med en gang. Jeg mener det faktisk. Han kommer til å bli mer og mer hekta på deg så lenge han tror det er håp om at det kan bli til noe. Og det er det helt åpenbart ut fra det du skriver i åpningsinnlegget at ikke kommer til å skje. Du har helt klart mistet interessen og det beste er å innse det og fortelle det, så kan dere begge gå videre.Anonymous poster hash: 31d0f...aaa 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #29 Skrevet 22. juni 2015 Dette er det bare å avslutte med en gang. Jeg mener det faktisk. Han kommer til å bli mer og mer hekta på deg så lenge han tror det er håp om at det kan bli til noe. Og det er det helt åpenbart ut fra det du skriver i åpningsinnlegget at ikke kommer til å skje. Du har helt klart mistet interessen og det beste er å innse det og fortelle det, så kan dere begge gå videre.Anonymous poster hash: 31d0f...aaa Eller en som er overivrig i starten, og plutselig slutter å ta kontakt. Anonymous poster hash: 27b8f...3b4
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juni 2015 #30 Skrevet 22. juni 2015 Stakkars de som får råd hos deg. Haha nei det blir litt dumt. Jeg liker han, men han kveler det veldig med å være så på. Hmm må tenke litt hva jeg skal svare. Skal si i fra hva det ble ☺️ Beklager, men dersom du syntes det er kvelende å høre at en fyr du liker savner deg, vil jeg anbefale deg å droppe ham umiddelbart. Føles det uriktig og litt klamt så tidlig, tviler jeg sterkt på at gofølsen og kjemien er der slik den trenges for at dette skal bli noe bra. Ikke kast bort tiden hans eller din. Si det til ham og gå videre. Det er tydelig at han har fallt litt for deg og ønsker kontakt. Bestem deg for om dette er en fyr du virkelig liker eller ikke og gjør noe. Husker exen, som jeg fikk en melding ifra etter første dagen "Savner deg, glad i deg pus <3 <3 <3" Ehm.... Jeg kveles også av slike gutter x) Feil. Å si at hun ikke savner ham vil bli oppfattet i motsatt retning. Du må huske på følgende: Hun liker ham. Det er helt unødvendig å si dette rett ut. Et budskap kan gis på andre måter. Eksempelvis lå dette i forslaget jeg ga. En trenger ikke å være hard: Såre. Nesten litt ironisk syntes jeg. Kommer nettopp fra denne tråden her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=947817 Og slike tråder har det vært svært mange av på KG.....Om mannen er treg med å svare eller virker reservert er jo det galt også, men i dette tilfelle kveler han damen med å skrive at han savner henne? ....er visst ikke enkelt å vite hvor "på" man skal være idag skjønner jeg. Joda jeg ser at det å spamme frøkna kan bli voldsomt og irriterende, men om han føler han har funnet kjemien og tonen med en dame han liker godt, gjør han jo dette sansynligvis for å vise at han liker henne tenker jeg.... Men jaja.....hvorfor holde på med en fyr man bare "liker greit nok" og deretter lyve for han?
Chizue Skrevet 22. juni 2015 #31 Skrevet 22. juni 2015 Beklager, men dersom du syntes det er kvelende å høre at en fyr du liker savner deg, vil jeg anbefale deg å droppe ham umiddelbart. Føles det uriktig og litt klamt så tidlig, tviler jeg sterkt på at gofølsen og kjemien er der slik den trenges for at dette skal bli noe bra. Ikke kast bort tiden hans eller din. Si det til ham og gå videre. Det er tydelig at han har fallt litt for deg og ønsker kontakt. Bestem deg for om dette er en fyr du virkelig liker eller ikke og gjør noe. Nesten litt ironisk syntes jeg. Kommer nettopp fra denne tråden her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=947817 Og slike tråder har det vært svært mange av på KG.....Om mannen er treg med å svare eller virker reservert er jo det galt også, men i dette tilfelle kveler han damen med å skrive at han savner henne? ....er visst ikke enkelt å vite hvor "på" man skal være idag skjønner jeg. Joda jeg ser at det å spamme frøkna kan bli voldsomt og irriterende, men om han føler han har funnet kjemien og tonen med en dame han liker godt, gjør han jo dette sansynligvis for å vise at han liker henne tenker jeg.... Men jaja.....hvorfor holde på med en fyr man bare "liker greit nok" og deretter lyve for han? Beklager er bare jeg som er dødssær og er sikker på at jeg får diabetes snart av supersøte meldinger og slikt...Liker ikke kliss jeg x) Men gi meg en pils og ett pizzastykke og jeg elsker deg i evig tid
Linnea27 Skrevet 22. juni 2015 #32 Skrevet 22. juni 2015 Hei. Har holdt på med en fyr i snart tre uker og har har hele tiden vært litt mer på enn det jeg har. Fikk nettopp melding fra han hvor det står: Hei. Savner deg Hva svarer jeg på dette? Jeg savner ikke han. Dette er tredje meldingen jeg får der han skriver at han savner meg, men på de to andre har han skrevet andre ting også så jeg har sluppet unna. Men nå står det bare det så jeg kan ikke bare ignorere den. Jeg jobber borte omtrent hele uka og da er jeg på JOBB... Blir for mye for meg dette her. Han får støtte fra NAV fordi han er jobbsøker så han har mye dødtid hvis det er relevant. Bare husk den kriblende følelsen du får i hele deg når du er forelsket......er ikke den deilig? Kanskje han er der. Kanskje du også er der snart? Gi det litt tid.
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juni 2015 #33 Skrevet 22. juni 2015 Beklager er bare jeg som er dødssær og er sikker på at jeg får diabetes snart av supersøte meldinger og slikt...Liker ikke kliss jeg x) Men gi meg en pils og ett pizzastykke og jeg elsker deg i evig tid Vil gjerne ha tips om hvordan jeg finner ut om dama reagerer negativt eller positivt på sukkermeldinger ...jeg er forvirret Føler jeg har vært hektet av livet i 30 år jeg....og plutselig blir utsatt for 30 millioner inntrykk på en gang. 1
Linnea27 Skrevet 22. juni 2015 #34 Skrevet 22. juni 2015 Vil gjerne ha tips om hvordan jeg finner ut om dama reagerer negativt eller positivt på sukkermeldinger ...jeg er forvirret Føler jeg har vært hektet av livet i 30 år jeg....og plutselig blir utsatt for 30 millioner inntrykk på en gang. Er du forelsket?
Chizue Skrevet 23. juni 2015 #35 Skrevet 23. juni 2015 Vil gjerne ha tips om hvordan jeg finner ut om dama reagerer negativt eller positivt på sukkermeldinger ...jeg er forvirret Føler jeg har vært hektet av livet i 30 år jeg....og plutselig blir utsatt for 30 millioner inntrykk på en gang. Noen liker det og noen liker det ikke Kvinner er forskjellig (og menn...) Negativt vil vel kanskje være når du ikke får svar på meldingen, eller korte svar som "Ok. Ses i morgen".. Om hun liker sukkermeldinger får man vel mer svar tilbake "Kjempeglad i deg også pusegutten min <3 koz & klemz <3 "
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juni 2015 #36 Skrevet 23. juni 2015 Noen liker det og noen liker det ikke Kvinner er forskjellig (og menn...) Negativt vil vel kanskje være når du ikke får svar på meldingen, eller korte svar som "Ok. Ses i morgen".. Om hun liker sukkermeldinger får man vel mer svar tilbake "Kjempeglad i deg også pusegutten min <3 koz & klemz <3 " Så egentlig er mobilalderen et onde ....alle går og lurer hele tiden og grubler på hvorfor ditt og hva med datt....før møtte man folk og leste kroppspråk og hele pakka. Letter da tro?
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juni 2015 #37 Skrevet 23. juni 2015 Er du forelsket? Jeg tenker generellt på det å gi av seg selv og det man faktisk føler for å gi tilbake Mangler masse selvinnsikt jeg.....Trodde det var ok å gi fra seg en koselig velment melding til en person man setter veldig stor pris på og som man har funnet kjemien med. Men så i teorien kan det da hende at vedkomne sitter i andre enden å nærmest brekker seg av søtnivået på initsiativet mitt? Ikke så greit å opptre korrekt idag iallefall
Chizue Skrevet 23. juni 2015 #38 Skrevet 23. juni 2015 Så egentlig er mobilalderen et onde ....alle går og lurer hele tiden og grubler på hvorfor ditt og hva med datt....før møtte man folk og leste kroppspråk og hele pakka. Letter da tro? Joo Ja... Men, igjen er jeg veldig sær av meg, liker ikke å holde hender eller bli klemt på i offentligheta...Litt som denne: 1
Linnea27 Skrevet 23. juni 2015 #39 Skrevet 23. juni 2015 Jeg tenker generellt på det å gi av seg selv og det man faktisk føler for å gi tilbake Mangler masse selvinnsikt jeg.....Trodde det var ok å gi fra seg en koselig velment melding til en person man setter veldig stor pris på og som man har funnet kjemien med. Men så i teorien kan det da hende at vedkomne sitter i andre enden å nærmest brekker seg av søtnivået på initsiativet mitt? Ikke så greit å opptre korrekt idag iallefall Finnes ikke korrekt naar man er forelsket. Hvil din utvalgte foler det samme, saa vil det bli satt pris paa som det skulle.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #40 Skrevet 23. juni 2015 Beklager, men dersom du syntes det er kvelende å høre at en fyr du liker savner deg, vil jeg anbefale deg å droppe ham umiddelbart. Føles det uriktig og litt klamt så tidlig, tviler jeg sterkt på at gofølsen og kjemien er der slik den trenges for at dette skal bli noe bra. Ikke kast bort tiden hans eller din. Si det til ham og gå videre. Det er tydelig at han har fallt litt for deg og ønsker kontakt. Bestem deg for om dette er en fyr du virkelig liker eller ikke og gjør noe. Nesten litt ironisk syntes jeg. Kommer nettopp fra denne tråden her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=947817 Og slike tråder har det vært svært mange av på KG.....Om mannen er treg med å svare eller virker reservert er jo det galt også, men i dette tilfelle kveler han damen med å skrive at han savner henne? ....er visst ikke enkelt å vite hvor "på" man skal være idag skjønner jeg. Joda jeg ser at det å spamme frøkna kan bli voldsomt og irriterende, men om han føler han har funnet kjemien og tonen med en dame han liker godt, gjør han jo dette sansynligvis for å vise at han liker henne tenker jeg.... Men jaja.....hvorfor holde på med en fyr man bare "liker greit nok" og deretter lyve for han? Her gjelder det å bruke sosial intelligens. Noe er for mye og annet er for lite, sånn er det bare. Vanlige folk liker verken invaderende folk, eller avvisende folk. Den gylne middelvei er svaret. Hvis du vil ha mer råd bør du skal opprette en egen tråd;) Anonymous poster hash: 27b8f...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå