Gå til innhold

Så var visst det historie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jizes nå er jeg her igjen hvor følelseslivet nok en gang fikk en nedtur. Er singel men har hatt noe på gang ca to mnd tid. Snakket flere timer på Tlf og datet noen ganger. God sex har det også blitt. Så dabbet det av, ingen god morgen mld og hjertene uteblir. Jeg tenkte at Han var bra og dette kunne bli fint. Slettet alle relasjoner jeg hadde hengende med andre, dette skulle jeg satse på. Traff han på Tinder. Nå kjenner jeg at dette med tinder og andre online dating er over for meg. Jeg må treffe en fyr i virkeligheten før jeg starter på nytt. En som er ute etter det samme og er voksen nok til å avslutte en relasjon på ett ordntlig vis (om det skulle skje) og ikke bare bli borte!

Huff og dritt

Anonymous poster hash: a4bf1...366

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*klem til deg*

Jeg vet hvordan det er, skulle tro voksne menn var menn nok til å si ifra ikke bare gå.

Anonymous poster hash: 8914d...2bf

AnonymBruker
Skrevet

Klem til deg  :hug:

Vet hvordan du har det, går igjennom det samme selv nå :/ prøver å holde hodet kaldt og tenke at det ordner seg til slutt med noen andre, men er ikke lett

Anonymous poster hash: ac067...50e
Skrevet

Ufff. Skjønner ikke at det er folk som bare stikke av!!!!! Hvorfor skal man være redd å avslutte på en ordentlig måte hvis man allerede har bestemt å gjøre det slutt.....

Klem til dere

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke meg på menn eller han. Plutselig så tar han kontakt igjen som ingenting har hendt. Jeg tror han må kjede seg...

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jizes nå er jeg her igjen hvor følelseslivet nok en gang fikk en nedtur. Er singel men har hatt noe på gang ca to mnd tid. Snakket flere timer på Tlf og datet noen ganger. God sex har det også blitt. Så dabbet det av, ingen god morgen mld og hjertene uteblir. Jeg tenkte at Han var bra og dette kunne bli fint. Slettet alle relasjoner jeg hadde hengende med andre, dette skulle jeg satse på. Traff han på Tinder. Nå kjenner jeg at dette med tinder og andre online dating er over for meg. Jeg må treffe en fyr i virkeligheten før jeg starter på nytt. En som er ute etter det samme og er voksen nok til å avslutte en relasjon på ett ordntlig vis (om det skulle skje) og ikke bare bli borte!

Huff og dritt Anonymous poster hash: a4bf1...366

Du var en i rekka for han som så mange andre jenter også.

Anonymous poster hash: a453b...91a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke meg på menn eller han. Plutselig så tar han kontakt igjen som ingenting har hendt. Jeg tror han må kjede seg...

Ts

Hvor lenge var det snakk om at han var stille da? 

Anonymous poster hash: ac067...50e

AnonymBruker
Skrevet

Ufff. Skjønner ikke at det er folk som bare stikke av!!!!! Hvorfor skal man være redd å avslutte på en ordentlig måte hvis man allerede har bestemt å gjøre det slutt.....

Klem til dere

Det er sikkert bevisst fra mennenes side. Når de ikke avslutter noe kan de alltid ta kontakt senere hvis de skulle kjede seg eller de ikke får sex fra andre. Da har de sikkert en unnskyldning på lur.

Anonymous poster hash: a453b...91a

AnonymBruker
Skrevet

Eller han har bruker på kg og har lest tråden din. Om så er tilfelle vet han nå at du har bruker her.

Anonymous poster hash: 03262...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Han var borte i tre dager. Men den siste uken har det vært lite oppmerksomhet sånn alla love. Jeg vet han var aktiv på FB. Klart tre dager er kanskje ingenting men når vi hadde snakket sammen flere ganger daglig før det, så er det klart man reagerer.

Skrevet

Han var borte i tre dager. Men den siste uken har det vært lite oppmerksomhet sånn alla love. Jeg vet han var aktiv på FB. Klart tre dager er kanskje ingenting men når vi hadde snakket sammen flere ganger daglig før det, så er det klart man reagerer.

uansett om han var bort I 3 dager og har vært opptatt med noe, hadde han I hvert fall kunne sende deg f.eks. elsker deg eller noe sånt. Ta bare 10 sekunder. Vet ikke om det lønner seg å bruke tid på en slik fyr. Man kan har det travelt, eller være opptatt, men å glemme kjæresten...

AnonymBruker
Skrevet

uansett om han var bort I 3 dager og har vært opptatt med noe, hadde han I hvert fall kunne sende deg f.eks. elsker deg eller noe sånt. Ta bare 10 sekunder. Vet ikke om det lønner seg å bruke tid på en slik fyr. Man kan har det travelt, eller være opptatt, men å glemme kjæresten...

Å skrive "jeg elsker deg" er vel litt voldsomt når man har datet litt en kort stund.

Anonymous poster hash: 126e3...516

• Liker 1
Skrevet

*klem til deg*

Jeg vet hvordan det er, skulle tro voksne menn var menn nok til å si ifra ikke bare gå.

Anonymous poster hash: 8914d...2bf

Dette gjelder for øvrig kvinner også, bare for å ha sagt det... Er en del voksne kvinner som også er for feige til å gjøre det slutt på en ordentlig måte.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er enig om at Jeg elsker deg, er litt for meget etter bare kort stund. Jeg tenker jeg må snakke med han om hvor vi står. Bare gruer meg litt siden jeg liker han så mye.

Jeg må ihvertfall avslutte denne relasjonen på ett skikkelig vis før jeg starter opp med en ny. Sånn at jeg vet det er over liksom.

Ts

Skrevet

Ok kanskje var "jeg elsker deg" ikke helt riktig eksempel. :) Men poeng er det tar ikke så mye tid å ihf sende en liten melding ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...