GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bÞr du skal opprette 

Anonymous poster hash: 27b8f...3b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig, men du lÞy jo nÄ nettopp uansett:

Anonymous poster hash: 2792a...6c1

Haha nei den var sendt klokken fire men det skrev jeg til "dere". Resten var til han. Jeg jobber pÄ sjÞen og her er det dÄrlig dekning.

Gjest Linneah2013
Skrevet

Hei.

Har holdt pÄ med en fyr i snart tre uker og har har hele tiden vÊrt litt mer pÄ enn det jeg har.

Fikk nettopp melding fra han hvor det stÄr: Hei. Savner deg

Hva svarer jeg pÄ dette? Jeg savner ikke han. Dette er tredje meldingen jeg fÄr der han skriver at han savner meg, men pÄ de to andre har han skrevet andre ting ogsÄ sÄ jeg har sluppet unna. Men nÄ stÄr det bare det sÄ jeg kan ikke bare ignorere den.

Jeg jobber borte omtrent hele uka og da er jeg pÄ JOBB... Blir for mye for meg dette her. Han fÄr stÞtte fra NAV fordi han er jobbsÞker sÄ han har mye dÞdtid hvis det er relevant.

Blir det for mye for deg, kutter du ham ut, enkelt og greit

AnonymBruker
Skrevet

Blir det for mye for deg, kutter du ham ut, enkelt og greit

Hvorfor mÄ det vÊre sÄ svart-hvitt? Hvis hun liker fyren og vil se hvor det bÊrer, skylder hun dem begge Ä gi han er sjanse til Ä roe ned litt. Vil han ikke det, er jeg enig i at krasjen er sÄpass stor at hun bÞr droppe ham.

Da jeg begynte Ä tilbringe tid med min nÄvÊrende kjÊreste i januar, hadde han noen vÊremÄter som jeg fÞlte stod litt mellom meg og ham. Jeg tok det opp med ham, og hvis alt gÄr etter planen, blir vi samboere til hÞsten. Dette hadde jeg altsÄ gÄtt glipp av dersom jeg hadde sett alt i svart og hvitt, i enten og eller.

Anonymous poster hash: 6b82a...51d

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

MÄ snart lÊre meg hvordan jeg klipper og limer inn multisitat og sÄnn jah. grrr

Endret av gjestvest
Gjest gjestvest
Skrevet

Nesten litt ironisk syntes jeg. Kommer nettopp fra denne trÄden her

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=947817

Og slike trÄder har det vÊrt svÊrt mange av pÄ KG.....Om mannen er treg med Ä svare eller virker reservert er jo det galt ogsÄ, men i dette tilfelle kveler han damen med Ä skrive at han savner henne? :klo: ....er visst ikke enkelt Ä vite hvor "pÄ" man skal vÊre idag skjÞnner jeg. Joda jeg ser at det Ä spamme frÞkna kan bli voldsomt og irriterende, men om han fÞler han har funnet kjemien og tonen med en dame han liker godt, gjÞr han jo dette sansynligvis for Ä vise at han liker henne tenker jeg....

Men jaja.....hvorfor holde pÄ med en fyr man bare "liker greit nok" og deretter lyve for han?

Hun sa det plaget henne. Jeg har ikke gitt min mening.

Og: Sukker? Du ogsÄ?

Jeg kan rÄde deg til en ting: Og det er Ä komme deg ut av nettdating verden sÄ slipper du eventuelle forvirringer rund tolkning av meldinger. GÄ ut og heller mÞt, snakk med jenter. 

Skrevet

TrÄden er ryddet for hets.

Mynona, mod.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hun sa det plaget henne. Jeg har ikke gitt min mening.

Og: Sukker? Du ogsÄ?

Jeg kan rÄde deg til en ting: Og det er Ä komme deg ut av nettdating verden sÄ slipper du eventuelle forvirringer rund tolkning av meldinger. GÄ ut og heller mÞt, snakk med jenter.

Og nÄr han gjÞr noe mot henne som hun syntes er plagsomt, sÄ fortsetter hun Ä late som ingenting...slik at han bare kan fortsette Ä "plage" henne? Logikk?

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Og nÄr han gjÞr noe mot henne som hun syntes er plagsomt, sÄ fortsetter hun Ä late som ingenting...slik at han bare kan fortsette Ä "plage" henne? Logikk?

Jeg rÄdet henne hvordan hun kunne fÄ ham til Ä slutte. Bare ikke pÄ en sÄrende mÄte: Logikk.

Endret av gjestvest
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg rÄdet henne hvordan hun kunne fÄ ham til Ä slutte. Bare ikke pÄ en sÄrende mÄte: Logikk.

Helt greit det. Intet problem. Jeg tok ikke for meg det du skrev som ett problem, men kommenterte det i lys av det Ts beskrev som et "problem".

Slutt Ä forsvar deg som om jeg angriper deg. Det gjÞr jeg nemlig ikke. Vi er ferdige med dette nÄ

Gjest gjestvest
Skrevet

Æsj. Og jeg som var sĂ„ kampklar med min vannmelonmage nĂ„. Noen andre som vil slĂ„ss?   :roll:

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...