AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hei. Jeg er en jente på 14 år som har hatt spiseforstyrrelse i et år. Før jeg ble syk hadde jeg akuratt rokket å få mensen. Men kort etter jeg ble syk mistet jeg den fort igjen. Jeg veide meg aldri så vet ikke hva jeg veide når jeg mistet den. Når jeg ble veid på sykehuset for et halvt år siden veide jeg bare 29.9 kg og hadde en bmi på så lavt som 12.3. Jeg ble fort innlagt på sykehus og etter noen månder ble jeg utskrevet. Jeg har nå klart å legge på meg og veier 37.9 kg, med en bmi på 15.7. Jeg vet at jeg må legge på meg mer for og bli normalvektig og spiser minst 3000 kcal hver dag. Men alle andre jenter på min alder har begynt å få mensen og jeg lurer veldig på når jeg får den tilbake. Hva er en normal bmi og få tilbake mensen på etter å ha vært undervektig?Anonymous poster hash: 7d0bb...1b0
grrwaffmjau Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Først og fremst, veldig godt jobba! Utrolig bra at du er i ferd med å bli frisk:) Tror du må tilbake til vekten du hadde før du ble syk, altså vekten du hadde når du først fikk mensen.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 For det første synes jeg du er litt ung til å være på en dette forumet,og for det andre er dette ting du burde ta opp med legen din.Du er fortsatt et barn og i utvikling,så hva som er normal bmi for deg er ikke det samme som for voksne. Anonymous poster hash: 5bd95...bd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå