AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 kanskje dumt spørsmål.... men f.o.m jeg tar tablettene om morgenen skal jeg bruke bind? eller sitter folk på do? ..... eller begge deler? og har noen bind anbefaling til abort/etter abort Anonymous poster hash: 7d94b...ab9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 kanskje dumt spørsmål.... men f.o.m jeg tar tablettene om morgenen skal jeg bruke bind? eller sitter folk på do? ..... eller begge deler? og har noen bind anbefaling til abort/etter abort Anonymous poster hash: 7d94b...ab9 Kanskje greit og bruke nattbind i tilfelle du blør litt mye. Anonymous poster hash: f788d...55a
grrwaffmjau Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Ta på bind fra du tar tablettene, gjerne nattbind:)
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Erfaring fra nær familie tilsier at toalettet blir din plass i noen timer. Anonymous poster hash: c0847...442 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Regner med lege har forklart deg hva som kommer til å skje og hvordan du skal gjøre det? Anonymous poster hash: 7e647...d8a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Jeg satt/lå i dusjen i åtte timer, smertehelvete i ti. Kastet opp og hadde rier. Gjør det på sykehus hvor du kan få smertestillende intravenøst. Anonymous poster hash: 70aea...7f9 3
Biloba Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Jeg kjøpte små spedbarnsbleier og brukte dem som bind. Da kan en sitte i sofaen, være i seng, gå rundt osv. uten å sølete på klær og møbler. Det var mye blod, mer enn nattbind kan ta unna, men jeg blødde nok mer enn snittet. Det blir en del tid på toalettet også, får liksom følelsen for når de største klumpene av levret blod kommer. Jeg tok bare paracet da jeg satte inn pillene, hadde fått med sterkere smertestillende, men hadde bare beskjedne menssmerter. For smertene sin del kunne jeg jobbet, trent osv. Det var godt å være hjemme med kjæresten og kunne være lei seg i private omgivelser. Min graviditet var veldig ønsket, men fosteret hadde dødd og bare blitt værende i livmoren i flere uker, derfor ble det abortpiller. Det kan nok være en sterk opplevelse ved selvbestemt abort også. Jeg anbefaler hjemmeabort, men at du får avtale med sykehuset om at du kan komme og få mer medisiner og evt legges inn hvis du trenger mer smertestillende. Noen har veldig mye smerter, og det er helt unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Jeg satt/lå i dusjen i åtte timer, smertehelvete i ti. Kastet opp og hadde rier. Gjør det på sykehus hvor du kan få smertestillende intravenøst. Anonymous poster hash: 70aea...7f9 Signerer. Måtte kjøres til sykehus. Synes det er rart de sender folk hjem for å utføre det hjemme. Men det handler vel om økonomi, ikke hva som er best for pasienten.Anonymous poster hash: 10d2d...9d3 2
Tibbie Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 Lykke til om du skal sitte på do mens dette pågår, for det tar LANG tid! Jeg løp på do hver gang jeg følte noe annet enn blod skulle ut, ellers lot jeg det renne mens jeg lå i senga. Skaff deg et tisselaken eller noe, og legg det i sofa/seng. For det er fare for at du blør utenfor, og det er kjedelig å måtte bekymre seg for det når du har annet å tenke på. Jeg tror jeg brukte tre/fire bind i timen da jeg gikk gjennom det der Ble så tappet for blod at jeg nesten besvimte da jeg skulle gå fra do til senga igjen. Og skaff deg sterke stikkpiller! Kanskje du får noen fra sykehuset? Så blir det ikke så jævlig (Bare et ekstra tips om du ønsker det) 2
hillie Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Mange skrekkhistorier ute og går her. Jeg blødde ikke mye i det hele tatt, men greit å ha på bind likevel.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #12 Skrevet 22. juni 2015 Jeg gjorde og hjemme. Brukte vanlig bind, skiftet ofte. Lå på sofaen med kjæresten og så på film. Akkurat den dagen ute jeg meg den maten jeg ville og snop. Hadde et hardt tak hvor det virkelig reiv i ca 1 min, og så nærmest en presse hvor alt kom ut. Klarte ikke motstå å presse! Hadde gjort det igjen hadde vi vært uheldige å havna i uløkka, liten sjanse det nå da.Anonymous poster hash: 3c37b...459
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #13 Skrevet 23. juni 2015 Signerer. Måtte kjøres til sykehus. Synes det er rart de sender folk hjem for å utføre det hjemme. Men det handler vel om økonomi, ikke hva som er best for pasienten.Anonymous poster hash: 10d2d...9d3 Fordi skrekkhistoriene som fortelles ikke er det som er mest vanlig. Anonymous poster hash: f5564...695
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #14 Skrevet 23. juni 2015 Fordi skrekkhistoriene som fortelles ikke er det som er mest vanlig. Anonymous poster hash: f5564...695 Ingen skrekkhistorier her! Anonymous poster hash: 8d8fe...709
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå