AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Fikk Dridase av fastlegen igår, og tok første tablett igår. På pakken står det "en tablett daglig" men har lest et sted at noen tar 3-4 tabletter hver dag? Funker Dridase? Bivirkninger? Jeg svetter uutholdelig under armene, og ber til Gud om at dette funker, så håper noen kan hjelpe meg med litt svar. Jente, 21 Anonymous poster hash: fe4f0...b13
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Du skal kun ta det legen har foreskrevet til DEG. Ikke driv med selvmedisinering Anonymous poster hash: 1efd0...fa2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 På meg fungerer de helt fantastisk. Kan nå gå i hvilke klær jeg vil og bruke dem tre dager på rad (om jeg ønsker). Jeg hadde svette i underliv, litt under armer, samt rygg og mage. Min hjertespesialist (har vært operert tidligere for svette) skrev ut en tablett (5 mg) tre ganger daglig, men for meg holder det å ta en gang daglig, av og til to ganger om jeg skal noe på kvelden. Bivirkninger er litt tørr munn og av og til litt vondt for å tisse. Men har reddet livskvaliteten min. Snakk med legen din om å eventuelt øke dosen, men det tok noen dager før det virket. Om det ikke virker kan man vourdere botox for eks på svetteklinikken.no eller thorakal sympatectomi (kun om man har håndsvette eller ansiktssvette i tillegg). God bedring!Anonymous poster hash: d6bf5...3ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå