Gå til innhold

Mensensmerter


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helt utrolig sterke mensensmerter. Jeg har ganske vondt rett før og de første dagene har jeg kjempevondt! Jeg har alltid en natt som er værst hvor jeg ligger våken og vrir meg rundt og har lyst til å skrike. Om dagen har jeg kramper og er ganske slapp. Jeg blir ofte kvalm men har aldri kastet opp. Jeg tar ibux men jeg føler ikke alltid det hjelper så veldig.

Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å roe ned mensensmertene?



Anonymous poster hash: e9a32...0de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta naproxen, det funker fjell. Fåes kjøpt på apotek :) Jeg pleier å ta en tom flaske å fylle den med varmt vann som jeg legger på magen.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan høres ut som om du har endometriose.

Det er ikke normalt å ha så voldsomme menssmerter.

Du bør til lege og bli grundig undersøkt for endometriose spesielt og menssmerter generelt. Endometriose må behandles for å holdes i sjakk, den blir verre ubehandlet. Smertestillende bør taes før du får skikkelig vondt, for å ha best effekt.

Anonymous poster hash: 9faed...302

AnonymBruker
Skrevet

Kombiner ibux med paracet.



Anonymous poster hash: 2b270...2fe
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har skikkelige menssmerter så hjelper Ibux/Naproxen veldig lite alene. Da må det gjerne kombineres med sterkere medisiner. Gå til legen fortell hvordan du har det. Mulig du også bør henvises til en gynekolog. Endometriose er også en mulighet.



Anonymous poster hash: bc6f4...e68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...